Daar ben ik ook regelmatig geweest...quote:Op maandag 8 maart 2010 12:15 schreef Stroekie het volgende:
naar verhaal
daar heb ik vele avonden in mijn jeugd doorgebracht![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)o_nog_raadsel__.html
was toendertijd wel een toffe tent, en een dure taxirit van ruim een half uur waardquote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik ook regelmatig geweest...
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was toendertijd wel een toffe tent, en een dure taxirit van ruim een half uur waard![]()
heb daar b.v. diverse malen Captain Jack gezien
My long lost husbandquote:
Maar voor 40 plussers zoals ik ligt de jeugd alweer meer dan 1 generatie achter onsquote:Op maandag 8 maart 2010 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt ook al een paar jaar onder de zoden
En wij dan?quote:
we waren het er toch al overeens dat jij de new found one was ?quote:
Ja ik dacht dat ie dood was, dus dat huwelijk was verjaard.quote:
Je vraagt de scheiding maar aanquote:Op maandag 8 maart 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ie dood was, dus dat huwelijk was verjaard.
Hoe zit dat nu ie weer levend is?
Antoine Bodar mag het vanavond in De Wereld Draait Door weer allemaal recht komen pratenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vond hurt locker te amerikaans nationalistisch
ik denk dat single man ook alleen maar echt aanslaat bij doelgroepen
quote:
tja hij is wel iets voor jou, vind er dan ook eens voor mijquote:
Dat mag ik niet doen. Dat is illegaalquote:Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja hij is wel iets voor jou, vind er dan ook eens voor mij
Ja maar zijn karakter was niet zo fraai tochquote:
Jawel. Erg lief, erg schattig nerdy, erg sexy, erg niet bewust dat ie godverdommes lekker is.... en een tikkeltje vreemd, dat danw eer wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar zijn karakter was niet zo fraai toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |