Wel de geweldige muziek die ze vroeger maakte. Vooral de oude nummers blijven supergoed. I'm your baby tonight.. en dat soort nummers.. heerrrlijke muziek.
meer fans ?
Nu gaat het niet meer zo lekker!
quote:Vertel meer! Ik hoorde een vaag gerucht, maar weet van niks.
Op zaterdag 11 mei 2002 11:29 schreef Biglebowski het volgende:
Momenteel vertoont Whitney Houston zich al weer enige tijd als een coke-snuivende sloerie in de goot.
quote:(Heb je net gegeten of moet je dat nog gaan doen, zorg dan even dat je uit dit topic verdwijnt.)
Op zaterdag 11 mei 2002 11:54 schreef the-O het volgende:[..]
Vertel meer! Ik hoorde een vaag gerucht, maar weet van niks.
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
scroll
quote:Ieuw! Ze heeft haar okselharen niet geschoren!
Op zaterdag 11 mei 2002 12:49 schreef postinggirl het volgende:[..]
(Heb je net gegeten of moet je dat nog gaan doen, zorg dan even dat je uit dit topic verdwijnt.)
Whitney Houston heeft haar fans verbaasd door tijdens een concert in Rusland te verklappen dat zij in verwachting is. De 40-jarige I Will Always Love You-zangeres maakte het nieuws bekend tijdens een optreden in St Petersburg's Ice Palace.
De lokale media zeggen: "Whitney legde haar hand op haar buik en zei: 'Dit nummer is voor mijn 10-jarige dochter Bobbi Kristina Brown en ook voor mijn toekomstige kindje, die ik hier bij me draag'." Iets later barstte de zangeres in tranen uit nadat zij een nummer had opgedragen aan haar overleden vader John.
Houston sprak na het concert niet meer over de vermeende zwangerschap. Mocht zij inderdaad zwanger zijn dan zal het voor de zangeres het tweede kindje worden. Voor haar vijf jaar jongere man Bobby Brown wordt het nummer vijf. Eerder kreeg hij al drie kinderen bij twee verschillende vrouwen. ( http://www.telegraaf.nl/prive/article8139561.ece )
Het is voor het kind te hopen dat het gezond wordt geboren...
quote:Hoe bedoel je, door haar leeftijd, of door haar drugsgebruik? Of beide?
Op donderdag 19 februari 2004 15:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Whitney Houston: Ik ben zwanger!
Whitney Houston heeft haar fans verbaasd door tijdens een concert in Rusland te verklappen dat zij in verwachting is. De 40-jarige I Will Always Love You-zangeres maakte het nieuws bekend tijdens een optreden in St Petersburg's Ice Palace.De lokale media zeggen: "Whitney legde haar hand op haar buik en zei: 'Dit nummer is voor mijn 10-jarige dochter Bobbi Kristina Brown en ook voor mijn toekomstige kindje, die ik hier bij me draag'." Iets later barstte de zangeres in tranen uit nadat zij een nummer had opgedragen aan haar overleden vader John.
Houston sprak na het concert niet meer over de vermeende zwangerschap. Mocht zij inderdaad zwanger zijn dan zal het voor de zangeres het tweede kindje worden. Voor haar vijf jaar jongere man Bobby Brown wordt het nummer vijf. Eerder kreeg hij al drie kinderen bij twee verschillende vrouwen. ( http://www.telegraaf.nl/prive/article8139561.ece )
Het is voor het kind te hopen dat het gezond wordt geboren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |