Dat was slaapverwekkend makkelijk. Vooral als je wat Dwarven Darts opspaart \o/quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:29 schreef Joostve het volgende:
wacht maar tot je Almalexia voor je hebt dan praat je wel anders
Ja die helm heb ik ook! En dat boek ook, moet binnekort maar ff wat van die dingen gaan halenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:55 schreef Bensel het volgende:
En nog iets. Er is een boek in het spel, die aanwijzingen geeft over allerlei zeldzame armor/wapens. Ik kwam erachter, omdat ik de mask van Clavicus Vile heb (hoge armor rating +30 personality). Die stond dus ook in dat boek. zo zijn er meer boeken, die je van alles kunnen vertellen over de game wereld. Lezen dus
Ik gebruik die boots in combinatie met the traveled-stained pants die ik kreeg van een dooie geest toen ik de moon and star ring vond uit de derde trial. Ik ben onderhand level 28, en heb armor van de guards, indoril of zoiets. Moet alleen nog quest 6 en 7 doen, ben reeds herkend door de mensen als zijnde de uitverkorene.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:55 schreef Bensel het volgende:
Ff een tip voor beginners:zorg ervoor dat je breton of orc bent (in elk geval een character met resist magicka). Als je de eerste quests in het eerste dorpje gedaan hebt, en je gaat naar Balmora, om die caius cosades karakter op te zoeken, ga via de weg ( niet via de rivier, maar zoals aangegeven staat op de borden. Op den duur kun je naar Caldera (miners stadje) Loop vanuit Caldera naar het noorden. je komt een naakte barbarian tegen. negeer hem, en loop verder, totdat je een vrouw ziet. Je kunt 2 dingen doen: dood die vrouw, of doe de quest van die vrouw, en je krijgt de Boots of blinding speed. (200 speed, constant effect, blinding. Voortaan race je echt over morrowind, terwijl de resist magicka ervoor zorgt dat je toch kunt zien. Als je geen character hebt met resist magicka, kun je dat later in een item enchanten.
En nog iets. Er is een boek in het spel, die aanwijzingen geeft over allerlei zeldzame armor/wapens. Ik kwam erachter, omdat ik de mask van Clavicus Vile heb (hoge armor rating +30 personality). Die stond dus ook in dat boek. zo zijn er meer boeken, die je van alles kunnen vertellen over de game wereld. Lezen dus
Linkje naar die Sixt House plugin?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb Morrowind vorige zomer uitgespeeld als een mage/thief en ik moet zeggen, wat een pracht spel. Ziet er geil uit, en blijft volgens mij een spel dat nog tijden blijft leven dankzij de plug-ins.
Ik ben nu weer opnieuw begonnen, met een verse install, Tribunal + Bloodmoon, Sea of desteny en een hele reeks andere plug-ins.
En, als klap op de vuurpijl, een plug-in waarmee je The Sixt House kan spelen, en dat Dagoth Ur kan winnen. Eindelijk kan ik echt als een evil-type character spelen. Ik ga eerst die plug-in uitspelen, dan de rest.
Ik ben nu een mage achtig iets, met nadruk op conjuring en illusion. Sterke wapens summonen, of een monster, en dan onzichtbaar weg vluchten.
Je moet die sterrenbeeld waarmee je onzichtbaar kan worden kiezen.....en die cameleon en invisibility kleding is ook handigquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:49 schreef Bensel het volgende:
ben net overnieuw begonnen ditmaal als thief, maar, wie kan me enkele goede tips geven over het stelen en pickpocketen? bijv veel gebuikte en succesvolle taktieken (ik ben met het meetse van morrowind wel bekend, heb de main quest al eens uitgespeeld als war mage, en daarna Tribunal en bloodmoon bijna uitgespeeld, waarn ik m'n char verloor )
cure blight-disease potionquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:48 schreef rockstah het volgende:
oh, great. ik heb de blighthoe kom je daar nou weer vanaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |