Die wilde ik destijds van eentje afpakken, was toen net begonnen ofzo, maar die hakte mij dus meteen in de pan
Later wel nogeens tegen gekomen, die zijn fucking duur he
quote:Een van die poppetjes met Glass Sword/Armour is goed te expoloiten. Maak ruzie met hem, en spring vervolgens het dak op. Als je het goed doet loopt hij zich vast op de trap. Vervolgens pijlen en magic op hem afvuren
Op maandag 7 juli 2003 23:24 schreef vosss het volgende:
Hij heb wel een stoere outfit XebroDie wilde ik destijds van eentje afpakken, was toen net begonnen ofzo, maar die hakte mij dus meteen in de pan
Later wel nogeens tegen gekomen, die zijn fucking duur he
Het spel zit echt teveel met exploits . Ik raak altijd in de verleiding.
Wil jij weten waar:
et voilla.
[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 08-07-2003 00:26]
quote:terugvindpost
Op dinsdag 8 juli 2003 00:23 schreef Xebrozius het volgende:
Het grootste gedeelte heb ik gejat.Wil jij weten waar:
Ald'Ruhn Fighters Guild Beneden verdieping Linker duer in het midden Lock level 95 In een chest met lock level 75 et voilla.
quote:Ander post jij ook ff wat screen shots?
Op dinsdag 8 juli 2003 00:24 schreef vosss het volgende:[..]
terugvindpost
quote:binnnenkort misschien, dat spel is van mn broer en ligt bij hem. Ik heb het niet meer op mn pc geinstalleerd staan en ga dat binnenkort wel weer eens doen.
Op dinsdag 8 juli 2003 00:33 schreef Xebrozius het volgende:[..]
Ander post jij ook ff wat screen shots?
Als ik de wereld van morrowind zo zie, lijkt die toch een beetje op die van LoTR, klopt dit een beetje? Heb het spel zelf nog niet, maar voor dat geld ga ik hem misschien morgen wel even halen.
De wereld lijkt wel wat op die van LotR, ja, nu ik erover nadenk.
quote:In welk opzicht?
Op zondag 7 september 2003 21:23 schreef Rahl het volgende:
De wereld lijkt wel wat op die van LotR, ja, nu ik erover nadenk.
quote:Een rijke geschiedenis, gevecht tegen grote vijand, Elfen, dwergen, mensen enz.
Op maandag 8 september 2003 03:44 schreef franske19 het volgende:
Een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb, raar eigenlijk dat in dit topic nauwelijks gepost wordt? Ikzelf ben nu bezig met Sword of the Perithia dit is een total conversion. Binnekort komt er een hele bijzondere total conversion uit, the black mill, waarin naast standaard quests ook het meer ingewikkelde puzzelwerk aan bod komt. Gemaakt door een Nedelander ook nog, ik kan iig niet wachten.
[..]In welk opzicht?
quote:Morrowind is toch gebaseerd op de Ultima geschiedenis? Een rijke geschiedenis tja, dat heeft vrijwel elke RPG. In Morrowind is de Nerevarine de afstammeling van de vroegere God gereincarneerd in jouw persoontje, toch wel een verschil met LotR. Maar als je wil kan je elke RPG wel met LotR gaan vergelijken!
Op maandag 8 september 2003 07:19 schreef Rahl het volgende:[..]
Een rijke geschiedenis, gevecht tegen grote vijand, Elfen, dwergen, mensen enz.
Ik persoonlijk zou wel een (MMO)RPG willen zien met dezelfde sfeer als Morrowind maar dan gesitueerd in Middle Earth, dat zou wel super zijn!
Edit: hier is de site van de maker van the Black Mill, Bilbo
http://www.angelfire.com/realm3/blackmill/
[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 09-09-2003 03:21]
quote:zoiets zoals euhhh... dit?
Op dinsdag 9 september 2003 03:15 schreef franske19 het volgende:[..]
Morrowind is toch gebaseerd op de Ultima geschiedenis? Een rijke geschiedenis tja, dat heeft vrijwel elke RPG. In Morrowind is de Nerevarine de afstammeling van de vroegere God gereincarneerd in jouw persoontje, toch wel een verschil met LotR. Maar als je wil kan je elke RPG wel met LotR gaan vergelijken!
Ik persoonlijk zou wel een (MMO)RPG willen zien met dezelfde sfeer als Morrowind maar dan gesitueerd in Middle Earth, dat zou wel super zijn!
Edit: hier is de site van de maker van the Black Mill, Bilbo
http://www.angelfire.com/realm3/blackmill/
quote:Ziet er erg goed uit. Hoop dat ze het snel af hebben, ziet er veelbelovend uit.
Op woensdag 10 september 2003 18:54 schreef Wood_Elf het volgende:[..]
zoiets zoals euhhh... dit?
http://www.memod.co.uk/
Morrowind was uitverkocht bij het filliaal hier, heb hem dus besteld maar zou effe duren voordat ze hem binnen hadden. Maar hij komt er in ieder geval aan.
quote:Idd, heb even op de forums rond gekeken en er staan me toch mooie dingen op, oa de Isengard v1.2 plugin door een (toekomstig) teamlid, ik kan alleen nergens een link vinden om hem te downen.
Op woensdag 10 september 2003 19:16 schreef Slomy het volgende:[..]
Ziet er erg goed uit. Hoop dat ze het snel af hebben, ziet er veelbelovend uit.
Morrowind was uitverkocht bij het filliaal hier, heb hem dus besteld maar zou effe duren voordat ze hem binnen hadden. Maar hij komt er in ieder geval aan.
De 'expected release date' is rond 18 december 2003!
morrowind ruled,
en lotr ook
kun je na gaan wat de combinatie van die 2 zijn *kwijl*
quote:Tis eigelijk heel simpel. Je kent die kamer waar twee bewakers staan (helemaal vanonder)? Daar heb je de sleutel van gekregen. Als je langs de muren loopt, zul je ineens wat tekst zien zodra je langs de rechtermuur loopt. Das dus een deur. Open hem met je lockpick en wandel naar beneden. Daar staat de dief. Hij zal even een praatje houden en je vervolgens aanvallen. Dood hem en ga trug naar binnen. Geef die cuirass aan je opdrachtgever en tadaa! klaar!
Kan iemand me helpen?
Ben bij het Imperial Legion opgeklommen tot Knight Protector. Om te promoveren tot Knight of the Garland moet ik de Lord's Mail terugvinden. Weet iemand waar dat kreng is? (Tis één of ander cuirass)
klik dan op Forums en dr gaat een wereld van Informatie voor je open
quote:Neej, ik wil et zelf doen
Op vrijdag 12 september 2003 14:30 schreef Moredhel het volgende:
oja kijk een op www.elderscrolls.comklik dan op Forums en dr gaat een wereld van Informatie voor je open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |