abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 september 2004 @ 22:51:46 #251
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21755727
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:44 schreef DeHovenier het volgende:
M'n uitrusting? Bedoel je mn armor-rating enzo?
nee, je armor zelf, wat voor armor je hebt
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 4 september 2004 @ 22:53:49 #252
51794 Rahl
pi_21755766
ik heb:
Lord's Mail
Mask of Clavicus Vile
Ebony greaves
left deadric gauntlet
wraithguard
deadric shield

en als wapen heb ik chrysamere

zo ff uit me hoofd, ik kijk morgen wel even wat t precies is
last.fm
  zaterdag 4 september 2004 @ 22:58:18 #253
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21755849
zeg ook ff waar je het gevonden heb, ik zoek al eeuwen een vervanging voor mijn dreugh armor.

ik heb een hele hoop zwaarden maar gebruik eigenlijk alleen mijn ebony longsword. ik heb hem nog niet laten enchanten maar dat vind ik nog niet nodig, alles wat ik nu tegen kom heb ik in 1-2 klappen dood.
het enige nadeel is dat dat ding nogal duur is (20k) en ik betaal me dus helemaal blauw aan reparatie kosten. en omdat ik met de mainquest bezig ben heb ik ook geen inkomens ofzo

maar goed.
pi_21755851
Oke, is eigenlijk niet veel........armor-rating (AR) is nu 52.

Ik heb een complete set Bonemold, plus een Dreugh helm (AR: 81) en een Dreugh cuirass (AR:81).
Ik heb nog wat Glass-armor 'gevonden', die moet ik ergens kwijt zien te raken.......zal wel niet lukken .

Wapens: Dwarven Claymore (goede hakzwaard, 2 hakken is voldoende voor een Atronach)
Fiend Katana (voor geesten ed, waartegen je niet met een gewoon zwaard kan vechten)
Steel Longbow + pijlen (handig om bv die Racers naar je toe te halen, is makkelijker om ze dan te verslaan. Verder gebruik ik die bijna nooit)
Nordic Broadsword (mn basis-zwaard, gebruik ik wat minder vaak dan de Claymore)

Longblade-skill is nu op 78, en ik zit nu in level 12.

Verder heb ik nog wat edelsteentjes gevonden in een schip, die verkopen aan de creeper (ik heb m gevonden), en ik heb ook nog een Ebony helm, maar die gebruik ik niet, en verkopen kan ik die ook niet.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 4 september 2004 @ 22:59:12 #255
51794 Rahl
pi_21755865
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:58 schreef rockstah het volgende:
zeg ook ff waar je het gevonden heb, ik zoek al eeuwen een vervanging voor mijn dreugh armor.

ik heb een hele hoop zwaarden maar gebruik eigenlijk alleen mijn ebony longsword ik heb hem nog niet laten enchanten maar dat vind ik nog niet nodig, allen wat ik nu tegen kom heb ik in 1-2 klappen dood.
het enige nadeel is dat dat ding nogal duur is (20k) en ik betaal me dus helemaal blauw aan reparatie kosten. en omdat ik met de mainquest bezig ben heb ik ook geen inkomens ofzo

maar goed.
lord's mail ligt ergens in een grot vlak bij het kasteel van ebonheart
last.fm
pi_21755968
Ik ga zo nog naar Vivec, ff een armor van een Indoril jatten . Dan heb ik een AR van tegen de 85 . Indoril is toch het hoogste Medium Armor wat je hebt? Of niet?
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:05:00 #257
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21755979
dit is mijn zwaard. ebony is de op een na krachtigste wapensoort

ik vraag me trouwens wel af waar je die daedric wapens vind, die zien er echt bloedje geil uit

t
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:09:04 #258
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21756061
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga zo nog naar Vivec, ff een armor van een Indoril jatten . Dan heb ik een AR van tegen de 85 . Indoril is toch het hoogste Medium Armor wat je hebt? Of niet?
ik ben in een andere save een keer in de vivec vaults beland en heb daar een bijna compleet setje glass en ebony armor gevonden. ik had toen helaas alleen medium armor als major skill.
vandaar dat ik toen ook opnieuw begonnen was. maar nu heb ik het nooit meer terug gevonden
pi_21756107
Vet! Ik heb net eel Ald-ruhn uitgemoord....echt geen uitdaging......met twee klappen van mn Claymore liggen die Impi's al op de grond
pi_21756169
Ebony = heavy? Dat heb ik bij Minor skills, maar ik zoek me rot naar iemand die dat traint!
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:16:51 #261
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21756171
je hebt het wel ervoor nog gesaved hoop ik? als je straks nog mensen nodig heb in een quest heb je een probleem. wat ik wel vaak doe is de balmora guards vermoorden, na een tijdje komen ze toch weer terug en ik hoef maar een klein bedragje te betalen en ik zit weer in house hlaalu al die guards hebben nu echt een hekel aan me
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:19:16 #262
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21756204
ebony is de beste heavy armor soort die er is. en in de fighters guilds vind je vast wel iemand. en anders in de imperial guilds wel.
en als je light als major heb zou ik voor glass gaan btw. medium heb je na een tijdje niet zoveel aan. da's eigenlijk alleen in het begin handig.
pi_21756247
lol . Ja, ik heb gesaved....was wel zo slim Ben je lid van House Hlaalu dan? Ik zit alleen bij FG en de Blades. Wat heb je eraan als je zo'n guard vermoordt? Doe je dat om skills te krijgen of om de armor door te verkopen?
pi_21756310
bij de FG zit ik al boven de niveau's die ze trainen. Light staat helemaal onderaan, ik heb Medium bij de Major skills en Heavy bij de Minor skills.
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:28:11 #265
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21756381
voor de lol en voor als ik iets wil jatten.
en ik ben lid van house hlaalu ja. ik doe dan altijd al mijn wapens, armor en magic troep uit en dump al die zooi in mijn huis en dan ga ik alleen in mijn exquisite clothes naar hlaalu om als de classy redguard wat 'business' te regelen

verdient lekker en de quest zijn altijd wel leuk. ik ben lid van een hoop dingen. voornamelijk zodat ik van alle guilds de vruchten kan plukken. ben alleen serieus met de thieves en blades bezig.
pi_21756513
ik heb ook gemerkt dat als je van meerde clubs lid ben, dat mensen dat veel aardiger tegen je zijn en je ook sneller belangerijke dingen vertellen . Daar kan je weer je voordeel uit halen!
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:53:00 #267
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21756835
zit je nog steeds bij die codec book quest van de FG of niet?
ik ziit daar volgens mij ook. het gaat erom dat ik het van iemand van het thieves moet jatten. en daar ben ik niet zo'n ster in en ik ben bandit rank ofzo bij de thieves guild dus ik kan het niet maken om expelled te worden
pi_21756837
wat is enchanten precies? Betoveren? Worden je wapens dan beter? Van de handleiding (maar 45 pagina's) word je ook niet veel wijzer.
pi_21756907
ik heb die al gedaan Je moet zorgen dat je bij die Orris (ofzo), die vrouw van de TG die je het eerst tegenkomt als je de Club binnengaat, goed in de smaak valt. Ik heb dat opgelost door haar wat gold te geven, ten toen heb ik het gewoon gevraagd. Zonder problemen meegekregen. Wat wel opvallend is, is dat je als je dat boek wil geven aan die van de FG, die vraagt of je het zeker weet dat j\het het boek wil weggeven..........blijkbaar is dat een belangrijk boek ofzo......:S
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:58:11 #270
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21756938
yup, je bent toch wel eens enchanted wapens tegen gekomen? die hebben bevoorbeeld een shock damage 5-10 points.
als je nou een flinke soul trapped of jat en een flink budget hebt dan kan je best een manse betovering erop zetten.
  zondag 5 september 2004 @ 00:00:30 #271
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21756978
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 23:56 schreef DeHovenier het volgende:
ik heb die al gedaan Je moet zorgen dat je bij die Orris (ofzo), die vrouw van de TG die je het eerst tegenkomt als je de Club binnengaat, goed in de smaak valt. Ik heb dat opgelost door haar wat gold te geven, ten toen heb ik het gewoon gevraagd. Zonder problemen meegekregen. Wat wel opvallend is, is dat je als je dat boek wil geven aan die van de FG, die vraagt of je het zeker weet dat j\het het boek wil weggeven..........blijkbaar is dat een belangrijk boek ofzo......:S
was jij toen lid van de thiefes guild of niet?
pi_21757197
Nee. Gewoon 10 gold briben. Wat ik altijd doe, is eerst f5, dan briben, als het mis gaat, f9, als het goed gaat, weer f5, en zo verder. Toen kreeg ik 'm zo mee.

Ik heb helemaal geen ervaring met magie ect.....dus wat dat betreft....:)
  zondag 5 september 2004 @ 00:19:47 #273
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_21757309
Zijn er nog downloads aan te bevelen? Ik heb ooit een hele mooie en grote demo gezien van een addon voor bloodmoon, maar ik weet niet of 'ie ooit af is gekomen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_21757368
ik zou het echt niet weten....maar ik zou die uitbreidingen graag willen hebben!
pi_21757490
Gevonden! Bij de Dynabite: Morrowind: Tribunal 17,50, en Morrowind: bloodmoon 14,95

Welke zal ik halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')