nee, je armor zelf, wat voor armor je hebtquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:44 schreef DeHovenier het volgende:
M'n uitrusting? Bedoel je mn armor-rating enzo?
lord's mail ligt ergens in een grot vlak bij het kasteel van ebonheartquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:58 schreef rockstah het volgende:
zeg ook ff waar je het gevonden heb, ik zoek al eeuwen een vervanging voor mijn dreugh armor.
ik heb een hele hoop zwaarden maar gebruik eigenlijk alleen mijn ebony longsword ik heb hem nog niet laten enchanten maar dat vind ik nog niet nodig, allen wat ik nu tegen kom heb ik in 1-2 klappen dood.
het enige nadeel is dat dat ding nogal duur is (20k) en ik betaal me dus helemaal blauw aan reparatie kosten. en omdat ik met de mainquest bezig ben heb ik ook geen inkomens ofzo
maar goed.
ik ben in een andere save een keer in de vivec vaults beland en heb daar een bijna compleet setje glass en ebony armor gevonden. ik had toen helaas alleen medium armor als major skill.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga zo nog naar Vivec, ff een armor van een Indoril jatten. Dan heb ik een AR van tegen de 85
. Indoril is toch het hoogste Medium Armor wat je hebt? Of niet?
was jij toen lid van de thiefes guild of niet?quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:56 schreef DeHovenier het volgende:
ik heb die al gedaanJe moet zorgen dat je bij die Orris (ofzo), die vrouw van de TG die je het eerst tegenkomt als je de Club binnengaat, goed in de smaak valt. Ik heb dat opgelost door haar wat gold te geven, ten toen heb ik het gewoon gevraagd. Zonder problemen meegekregen. Wat wel opvallend is, is dat je als je dat boek wil geven aan die van de FG, die vraagt of je het zeker weet dat j\het het boek wil weggeven..........blijkbaar is dat een belangrijk boek ofzo......:S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |