Dat was ook mijn bedoelingquote:
Dan heeft hij dat dus met voorbedachte rade gedaanquote:
Ik zou spontaan in paniek slaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee nee...mn planeetje was weg...ik was *poef* ...van internet
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nou is het te laat
Of gaan jij en Kally dit deeltje vullen?
Ik ook niet, want morgen weer naar mijn nichtje toequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk van niet...ik was niet van plan om te laat naar bed te gaan
Ik trek de stekker er uit...tel tot 20...stekker dr weer in...en dan maar wachten...helaas vodn ik de nwe gids van de wehkamp...en nu zie ik van allerlei leuke dingenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou spontaan in paniek slaan![]()
Een modem resetten lukt me nog net, maar meer ook niet
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeejjjjjjquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, want morgen weer naar mijn nichtje toe
Zo doorzichtig ook. iedereen kijkt toch eerst naar de meerdaagse verwachting voordat hij zijn 'zomer' erop gooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan heeft hij dat dus met voorbedachte rade gedaan
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik trek de stekker er uit...tel tot 20...stekker dr weer in...en dan maar wachten...helaas vodn ik de nwe gids van de wehkamp...en nu zie ik van allerlei leuke dingen
Ik dacht dat jij nog iets anders hoopte te gaan doen vanavondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo doorzichtig ook. iedereen kijkt toch eerst naar de meerdaagse verwachting voordat hij zijn 'zomer' erop gooit.
ja misschien he...andere keerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog iets anders hoopte te gaan doen vanavond
Heb je die blouse van Hondjes al gevonden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik trek de stekker er uit...tel tot 20...stekker dr weer in...en dan maar wachten...helaas vodn ik de nwe gids van de wehkamp...en nu zie ik van allerlei leuke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |