Ik weet het hij bedoelt. Ik vind het gewoon een leuke naam, daar heb ik geen details over waarom dat zo is. Een kwestie van gevoel.. 'oh, dat klinkt leuk'quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:40 schreef The_Dean het volgende:
Nee, de reden dat je het een toffe achternaam vind L.no, dat is zijn vraag.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet het hij bedoelt. Ik vind het gewoon een leuke naam, daar heb ik geen details over waarom dat zo is. Een kwestie van gevoel.. 'oh, dat klinkt leuk'
Dat doe je te vaak. Moet je niet doenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat er een achterliggende gedachte achter zat.
Dat is zo inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat doe je te vaak. Moet je niet doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik moest het de laatste keer spoileren... dus dat doe ik dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof!
Hallo lui!0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
Damn.Ff serieus eh, ik snap het serieus niet. Waarom is dit mooi eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer ik weer eens iets.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Droom vannacht dan maar dat Ajax gaat winnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ja serieus he. Ik had er echt over gedroomd.
Palingquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu maar eens lekker naar mijn bedje toe.
De wetenschap dat dat in de hoogtijdagen van de autoracerij over alle circuits ter wereld heeft gereaced. Imola, Donnington, Silverstone, Le Mans, Hockenheim, Nordschleife, noem ze maar op! Die pure passie voor motorische perfectie en snelheid. Mens en machine in volledige harmonie. Je proeft de adrenaline van de coureurs, je ruikt het verbrande rubber en de verhitte remschijven en de benzinedampen, je hoort die motoren ronken en schreeuwen en het uitzinnige publiek.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ff serieus eh, ik snap het serieus niet. Waarom is dit mooi eigenlijk?
Leer ik weer eens iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |