abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78827844
Ik wil graag structuurverf aanbrengen over glasvezelbehang heen, waarop reeds 2x geverfd is. Ik vroeg me af dit zomaar kan. Zoja moet ik dan eerst voorlijmen?
pi_78831663
Er van uitgaande dat de glasvezel met latex geschilderd is en de structuurverf ook op latex basis is vormt dit geen probleem, maar waarom?
pi_78834486
Ik heb onlangs een huis gekocht en ik weet niet met welke verf de vorige bewoner overheen is geweest, maar het lijkt op gewone muurverf. Kan ik dit voorlijmen en dan de structuurverf hierover aanbrengen?
  zondag 7 maart 2010 @ 01:32:14 #4
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78835820
Hoef je niet met voorstrijk of iets te behandelen (of voorlijm, zoals jij het noemt). Je kunt er direct structuurverf overheen gooien.
Is het behang zo lelijk geworden dat alleen latex niet meer voldoende is?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_78852472
Inderdaad behang ziet er nu erg lelijk uit. Nog een vraag, op sommige plaatsen is de behang los gaan laten. Moet ik dit eraf trekken en opvullen of vastlijmen met?
  zondag 7 maart 2010 @ 18:31:17 #6
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78854703
Losgelaten? Is het dan wel echt glasweefselbehang? Dat laat namelijk niet zo makkelijk los, "smelt" eerder samen met je muur.

Ik zou zeggen, eraf halen en overnieuw beginnen, maar goed, lijm ertussen proberen te frotten zou ook kunnen, wordt er vaak alleen niet veel mooier van.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')