quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ex-mods van tegenwoordig, topic sluiten zonder een nieuwe te openen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lofen, zie AEX-meeting 2009: eten en drinken zolang het nog kan!
Was erg goed, de lijst van mensen die geweest zijn klopt trouwens niet helemaal.
Ik ben gevraagd om een gastcollege te geven op de EUR, over werk en m'n thesis. Voor de masterstudenten die nu m'n master doenquote:
Ha, het is altijd leuk om een college te geven of uit te leggen uit eigen werk. En natuurlijk een mooie blijk van waardering van de docenten om je daar voor te vragen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben gevraagd om een gastcollege te geven op de EUR, over werk en m'n thesis. Voor de masterstudenten die nu m'n master doen.
Dat doe je goed. Altijd leuk om te mogen vertellen over eigen werk, helemaal op zo'n podium.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd om een gastcollege te geven op de EUR, over werk en m'n thesis. Voor de masterstudenten die nu m'n master doen.
Jep, binnenkort ff een apart topic openen want er zullen best meer users willen komen (hoop ik).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Meld! Zal m'n best doen om te komen.
Moet er overigens wat gereserveerd worden? Heb geen idee hoeveel mensen het gaat worden. Capricia/Bolky/Pietje/Lemmeb? + ?
Doen! Hoe eerder hoe beterquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, binnenkort ff een apart topic openen want er zullen best meer users willen komen (hoop ik).
Utrecht lijkt me ook gezelliger dan Rotterdam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef LXIV het volgende:
Ik weet niet waar iedereen vandaan moet komen, maar Utrecht ligt natuurlijk wel het meest centraal in Nederland. (En is mi gezelliger dan Rotterdam).
Maar verder maakt het me niks uit hoor!
Rotterdam is me te rechtsquote:
Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om een roti te gaan eten in de Tarwewijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Rotterdam is me te rechtsEn vind het maar een smerige stad
Ik ben onbekend met Rotterdam maar zie net dat dat een soort van achterstandswijk is. Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Al is er niks mis met rotiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om een roti te gaan eten in de Tarwewijk.
Rotterdam is voor 75% achterstandswijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben onbekend met Rotterdam maar zie net dat dat een soort van achterstandswijk is. Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Al is er niks mis met roti
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |