Selmaquote:
Mooie man, mooie vrouwen, lekker deuntje.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Selma
Wat is er zo mooi aan die clip dan?
Ah, oke. Vind t echt een kutnummerquote:Op zondag 7 maart 2010 11:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooie man, mooie vrouwen, lekker deuntje.
Ga in de zon zittenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Zo maar es lekker de stad in. Lenzen halen, terrasje pakken. Heerlijk weer.
Hoiquote:Op zondag 7 maart 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Zo maar es lekker de stad in. Lenzen halen, terrasje pakken. Heerlijk weer.
Ja oke, dan is het toch wel anders.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dikke jas + muts + Zon en het wil nog net , oja en glue wine.
Dat zal dan wel, toen ik het typte leek het nog aardig, maar had geen zin om te Googleënquote:Op zondag 7 maart 2010 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja oke, dan is het toch wel anders.
En je bedoeld denk ik glühwein.![]()
Ik neem wel een terrasje in de lente en zomer.
Hier is het echt lekker hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dikke jas + muts + Zon en het wil nog net , oja en glue wine.
Ik weet hetquote:Op zondag 7 maart 2010 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het is Gluhwein... Van lijm kan je geen wijn maken
Als je haar maar goed zit.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
Als ik de zon zo zie, baal ik dat ik heb toegezegd te jurerenM'n haar zit trouwens wel fabulous
Dat van mij zit helemaal niet. Het krult nu alle kanten op.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
Als ik de zon zo zie, baal ik dat ik heb toegezegd te jurerenM'n haar zit trouwens wel fabulous
Whooooquote:Op zondag 7 maart 2010 12:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat van mij zit helemaal niet. Het krult nu alle kanten op.
Ik heb echt een bad hair dayZoiets dus:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet verstandig, misschien dat ik vanmiddag nog ga rijden.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Sander, scheurde jij hier net langs met de motor?
Je moet? Anders word je niet meer geaccepteerd door je vrienden?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef haakon het volgende:
vuist in de kop jonge, moet zo weer bier drinken
Kearlquote:Op zondag 7 maart 2010 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
goede topicnummer
goede TT
goedemiddagwat een weertje
![]()
vanmiddag naar Shutter Island bij Cinestar...
Ik. Maar ben niet thuis, dus je moet wachten tot vanavondquote:Op zondag 7 maart 2010 13:19 schreef Redbaron het volgende:
Wie heeft er de zaterdag tubantia thuis? Er staat een vacature in waar ik belang bij heb, van Wolves wierden
hmkayquote:Op zondag 7 maart 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Maar ben niet thuis, dus je moet wachten tot vanavond
niet dat ik weetquote:Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KearlDacht dat jij naar Waalwijk ging?
Als je geduld hebt tot een uur of 3/half 4quote:
dat heb ik,quote:Op zondag 7 maart 2010 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je geduld hebt tot een uur of 3/half 4
Zit op de wedstrijd, moet mijn 3 afstanden na de pauze pas. Heb een houten kont van t zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |