De golf wedstrijd!? Heeft er weer een gevecht plaatsgevonden tussen Marine en piraten?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
informeel, we zaten de golfwedstrijd van afgelopen weekend na te bespreken toen kwam dit ook ter sprake
Ik weet er het fijne niet van maar wat ik er van gelezen heb telt icesave-nederland als Nederlands filiaal, net zoals landen in Scandinavië de lokale garantstellingen voor die andere bank hadden overgenomen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het betreft een IJslandse bank en, voor wat ik weet, wil de IJslandse overheid voor geen cent garant staan.
Neem je mijn reactie op die stelling van Ofyles2 ook mee in je overweging?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alhoewel IJsland mee een mooie plek lijkt om eens heen te gaan, of met een leger binnen te vallen, ben ik het eigenlijk wel eens met wat Ofyles2 eerder zei. Die spaarders hadden kunnen weten, moeten weten dat aan een hoger rendement een hoger risico met zich meebrengt en ik zie echt niet waarom de IJslanders dat bedrag terug moeten gaan betalen nu.
Oh, en ik zie mijn buren niet omdat het vervelende mensen met rotkinderen zijn
Rocky Balboa: Tomorrow. Let's do it tomorrow.quote:
Die had ik niet gezien, zal even teruglezen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je mijn reactie op die stelling van Ofyles2 ook mee in je overweging?
Geen brokken gemaakt?quote:
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
Ik had een spaarrekening bij Icesave en mij werd vroeger geleerd dat sparen een stuk veiliger was dan bijvoorbeeld beleggen en eigenlijk zonder risico. Dat werd bevestigd omdat Icesave onder het garantiestelsel van IJsland viel, een westers land met hoog BNP per persoon en tevens land van de Europese Economische Ruimte. Niet een of ander dubieus oplichtersland dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van maar wat ik er van gelezen heb telt icesave-nederland als Nederlands filiaal, net zoals landen in Scandinavië de lokale garantstellingen voor die andere bank hadden overgenomen.
Maargoed, mij gaat het vooral om het principe, het gaat om een spaarrekening met een hoger risico en als er dan ook nog een crisis aankomt (icesave viel niet aan het begin van de crisis) ben je niet zo slim als je voor die paar procentpunt extra je geld daar laat staan en dan is het risico ook voor jou, niet voor de inwoners van IJsland. Vind ik dan
Ja maar dat wil ik niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh daar kan ik ook slecht tegenKun je de subs niet uitzetten?
Open in notepad en een find-replace doen van W naar w. Goed, dan begint af en toe een zin die met een W begint niet met een hoofdletter maar dat lijkt me minder storendquote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is irritant. Ik heb een film gedownload en daar zit ondertiteling bij. Nu heeft de ondertitelaar ALLE w's als een hoofdletter geschreven
Wat ook irritant is:quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is irritant. Ik heb een film gedownload en daar zit ondertiteling bij. Nu heeft de ondertitelaar ALLE w's als een hoofdletter geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |