Jij bent zeker een bèta? Je ziet het wel heel abstractquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga voor normaal schoeisel.
Schoenen draag je om te lopen, een TV koop je om ernaar te kijken, een auto koop je om erin te rijden, een PC koop je om ermee te werken.
Niet om ermee te patsen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:46 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Je had ze kapot moeten snijden met je Twinkle-scimitar en je Icingdeath-scimitar!
*CHOP* Voetjes eraf!
Klopt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een bèta? Je ziet het wel heel abstract
teenslippers zijn acceptabel.... van de zomer komen de crocs weer uit de kast.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
True. Maar ik nam maar vast een voorschot op de teenslippertopics voor komende zomer.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef Pencile het volgende:
Nee dat is het toch niet helemaal.Maarja het zit wel heerlijk natuurlijk, dus wat dat betreft hebben ze gelijk.
Dat is slechts een drogreden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef Pencile het volgende:
Nee dat is het toch niet helemaal.Maarja het zit wel heerlijk natuurlijk, dus wat dat betreft hebben ze gelijk.
Trek het je niet aan.quote:
Pest me niet zo joh.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Pencile begrijpt het nog niet helemaal, wees a.j.b. zuinig met je energie...
Ik ga voor een gecombineerde samenstellingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga voor functionaliteit, niet voor de extraatjes.
mannen met teenslippersquote:
quote:
Dat is wat ik bedoel met de Hollandse ziekte.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:35 schreef pasopikbijt het volgende:
IEL! Bestaat dat dan?
En ik vind het al vreselijk om van die hoertjes ermee te zien lopen.
Maar mannen? Sorry, maar dan zijn het geen mannen meer
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:48 schreef Psyduck het volgende:
Uggs, crocs, troep![]()
![]()
Ik krijg er hoofdpijn van![]()
plus dat die gasten meteen te beroerd zijn om hun benen op te tillen zodat je de hele tijd mensen hoort sloffenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:48 schreef Psyduck het volgende:
Uggs, crocs, troep![]()
![]()
Ik krijg er hoofdpijn van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |