abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 15 april 2000 @ 21:24:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259378
In vervolg op de eerdere delen, kan je hier je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.

Je kan hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

Een vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen zelf leesbaar te houden.

pi_259379
Misschie een stomme vraag,wat zijn de "gizmo's"????
  zaterdag 15 april 2000 @ 21:44:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259380
nee hoor, geen stomme vraag, de passagiers hebben de camera's een naam gegeven.
dus heet een camera zonder cameraman in de bus: Gizmo

De bus-psycholoog heet Bert
De bus-mentall coach Evert
en deze twee mensen hebben de bijnaam Bert&Ernie gekregen.

pi_259381
Oh,vandaar dat tessa die "gizmo's" zo graag schoonmaakt .
  zaterdag 15 april 2000 @ 23:31:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259382
dit is maf, Bianca heeft Fl 10.000,- geleend om in de bus te komen, Tessa vraagt haar , of ze wel een kwitantie heeft gekregen van sbs toen ze dat geld, contant, in een enveloppe zaterdags moest inleveren.
Bianca gelooft niet dat ze iets heeft gekregen, maar denkt dat er vast wel iets in het contract staat wat zij tekende, Bianca heeft alleen zelf niet de moeite genomen om het contract te lezen, ze had daar geen tijd voor, zegt ze, haar broer heeft het voor haar gelezen.
En...Tessa verteld vervolgens dat er in hun contract o.a staat dat als de programmamakers, om wat voor reden dan ook, besluiten om het programma te beeindigen/stoppen, de deelnemers hun inleggeld kwijt zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 15 April 2000).]

  zondag 16 april 2000 @ 12:28:00 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259383
Ik dacht ik ga ff een streamverslagje maken. Maar krijg geen contact met www.debusop6.nl
Krijg de volgende mededeling:

ColdFusion 4.5 Evaluation Expired
ColdFusion 4.5 Evaluation has expired.

Probleem is inmiddels opgelost. Denk dat de server inderdaad overbelast was door de chat.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 16 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259384
Vanavond kunnen de bussers chatten met aziz
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259385
Van Quenda® (Forumleider) - 16 April 2000 @ 15:43.

Tes ligt op de schommelbank

Iwan ertussenin op een stoeltje

-------------------------------

Q toch, zo dik is ze nou toch ook weer niet!

Ben overigens blij dat je je nog steeds verveeld, dus bij deze wil ik
gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jou Quenda en Sanne, Purple,
Ossie, Kirk Olsen, Fondaco, itsme, Jogy, Coos, Cynix en verder iedereen
die dit ook wel eens doet, bij deze te bedanken voor jullie tijd en al
dat tikwerk wat er is gedaan om de streamverslagen bij te houden, bedankt
daarvoor!

  zondag 16 april 2000 @ 18:15:00 #9
3029 Rona
Kermisfan
pi_259386
Lekker dagje naar buiten geweest vandaag.
Wanneer we thuis zijn gekomen eerst maar even de streamverslagen kijken wat er in de bus is voorgevallen vandaag.

Het eerste en enige commentaar wat ik vervolgens kan leveren is in een woord samen te vatten:
KINDERCRECHE

Onze kinderen zijn zes jaar en die voeren normalere gesprekken met hun leeftijdsgenootjes dan de laatste der overgebleven bussagiers.
Wie zei er ook al weer dat na het vertrek van Bullent het totaal aan IQ gehalveerd zou worden? Volgens mij is er nog maar één kwart overgebleven.

We'll meet again!


pi_259387
Sanne jij wist niet waarom Esmeralda zei dat mensen haar niet meer wilden spreken of zo. Dat ging zo van:
"Ja ik kan er niks aan doen hoor, als ik aan het sporten ben, ben ik altijd heel vrolijk (ze stond op dat stepsding). Als ik op de sportschool ben tussen al die mensen sta ik ook altijd zo te lachen en vrolijk te doen. Daarom spreken heel veel mensen mij niet meer, denk ik. (giegel giegel)"

Sorry trouwens dat ik geen streamverslagen heb gemaakt vandaag maar ik had allerlei andere dingen te doen. Ik had wel de streams gewoon aanstaan en vandaar dat ik dit dan ook hoorde.

  zondag 16 april 2000 @ 22:05:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_259388
Ben geen regelmatige stream-verslaggever, maar het is dan ook bijna niet (meer) te doen, wat een laag niveau daar in De Bus!
Zoals ik al eerder schreef: "Extended schoolreisje", maar eigenlijk nog minder, want op een schoolreisje was ik vroeger veel uitgelatener, veel avontuurlijker.

Bovendien was er toen niet de onderlinge competitie. Niemand durft in De Bus z'n nek uit te steken door 'rare' grappen uit te halen of anderzins de aandacht al te opvallend op zich te vestigen.

Men schijnt te denken dat de 'ander' dit aanstellerij cq. 'jopipopi-gedrag' vindt om alleen maar stemmen te winnen. Iedereen houdt zich gedeisd en doet alleen maar leuk op de vierkante milimeter. Het grote 'uitzitten-en-geen-gekke-dingen-doen' is duidelijk begonnen. Wat zullen de komende 7 weken voor de bussers (en voor ons!) lang duren!

pi_259389
Sanne, je zegt in de streamverslagen "let op iwan".Bedoel je daarmee dat hij steeds meer tegen tessa ingaat?Trouwens, bedankt voor je uitvoerige verslagen brengt mij veel lees plezier.
pi_259390
quote:
21.00 Redactie komt met waarschuwing; ze moeten meer op hun taalgebruik letten, met name Bianca.

Vloekt die zoveel dan? De redactie probeert zich zeker in te dekken tegen Seki's advocaat.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259391
Antoinette heeft al een paar keer gezegd dat ze op 1 staat, deze keer denkt ze dat, dat zo is omdat mensen het zo zielig voor haar vinden dat job er niet meer is.
Hoe komt het toch, dat zij nog steeds het idee heeft dat ze ook werkelijk op 1 staat?

[Dit bericht is gewijzigd door kybe (Datum 16 April 2000).]

  zondag 16 april 2000 @ 23:22:00 #15
2705 cynix
is verdwaald
pi_259392
quote:

Quenda in streamverslag:
Iwan: daarom is het misschien wel leuk als er nieuwen bijkomen, dan heb je weer iets nieuws om over te kletsen, dan gaat de tijd ook veel sneller.

Zie Iwan echt 'over' praten, of zei hij 'mee' praten? In het eerste geval weet ik genoeg.

pi_259393
Kybe, kijk maar eens op http://www.voorspel.nu/debusop6/default.asp

Hoewel die site al een tijdje niet is bijgewerkt (Bianca en Eic ontbreken, Jop en Bul staan er nog in) kan je zien dat Anto opeens een hele grote voorsprong heeft genomen. Ook is opvallend dat iwan volledig uit de gratie lijkt te zijn, zelfs Jop en Bullent staan nog hoger in de poll.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 16 april 2000 @ 23:38:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259394
Iwan zei "over", maar Antoinet en Iwan hadden het "over" het praten "over"" nieuwe onderwerpen, en niet "over" personen.

b.t.w streams liggen hier een beetje down, zijn er mensen die wel iets zien/horen???

  maandag 17 april 2000 @ 01:26:00 #18
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_259395
ZIt ik nog even het forum te lezen, en heb de stream op de achtergrond aanstaan, hoor ik dit ineens:


Tessa: "Eric, slaap je al?" Geen reactie.
Tessa: "Eric, ....Eric, ....Eric". Nog geen reactie.

Helaas sprak Tessa niet al te zacht, want ik schrok me wezeloos.

Dit betekent dat ik nu weer klaar wakker ben.
(bedankt Tessa)

Zou ze zelf wel door hebben dat haar stemgeluid uitermate irritant kan overkomen??


never play games........
pi_259396
In de streamverslagen zegt tessa "wij hebben veel meer leuke dingen dan BB".Goh daar denk ik toch heel anders over!
pi_259397
Vergeef me dat ik het even niet begrijp, (niet eens blond) maar wat was dat
nou voor gedoe met de streamverslagen, weggehaald door een spook?
Heb begrepen dat alleen forumleiders berichten kunnen verwijderen??
  maandag 17 april 2000 @ 16:58:00 #21
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_259398
quote:
op 04-17-2000 om 04:41 PM schreef Tante Bep het volgende:
Vergeef me dat ik het even niet begrijp, (niet eens blond) maar wat was dat
nou voor gedoe met de streamverslagen, weggehaald door een spook?
Heb begrepen dat alleen forumleiders berichten kunnen verwijderen??



Op een of andere manier is het topic streamverslagen 17-04 overschreven door het spooktopic (dat nu gesloten is). Geen idee hoe het kan, UBB-forum zuigt , maar achter de schermen wordt er hard aan een nieuw en beter forum gewerkt
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  maandag 17 april 2000 @ 17:08:00 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259399
Ossie, bedankt voor je aanvulling op de opmerking van Esmeralda. Zie het er zo zeggen!

N.a.v. Kybe's bericht:
Iwan 2.1 is in mijn ogen helemaal aan het doorslaan. Heeft geen mannen meer boven zich, voelt zich duidelijk "meer" (in busrangorde) dan Eric. Hij weet ook heel goed dat hij in principe bij de laatste 3 moet zitten. Bovendien zal hij zich realiseren dat het bellende publiek de doorslag geeft. En dat zijn nou net die meisjes van 10 tot 15 jaar, die op het schoolplein hun gehele mobiele beltegoed er door heen jagen.

Mijn voorspelling tot nu toe:
Bianca gaat er vanavond uit
Er komt een nieuwe voor Büllent, die gaat er daarna uit.
Eric mag nog even blijven, want is bijna-busser doordat hij tijdens de selectie al contacten heeft gelegd. Maar zal er toch op een gegeven moment uit moeten. Het zou kunnen dat bij stemming Esmeralda eruit gestermd wordt, en Eric blijft, maar dat is dan voor 2 weken. Hij blijft zeker niet bij de laatste drie.

Vervolgens gaat er nog één van de harde kern uit. Dit is m.i. Esmeralda of Tessa.
Dat kan er nog om spannen. Tessa heeft het voordeel dat zij goed ligt bij Iwan en Antonette. Laten we er dus maar even gemakshalve van uit gaan dat Esmeralda als laatste vertrekt.

In de laatste periode zul je zien dat Tessa zich in rare bochten gaat wringen. Zij wil winnen! Het lukt haar echter niet, en zij zal als een soort Willem van BB de bus verlaten.

Geloof niet dat er veel mensen van hun werk bellen, bij de meeste grote bedrijven zijn de 09 nummers afgesloten.

Blijven over: Antonette en Iwan2.1
Ik hoop dat Antonette wint. Vind haar de meest nuchtere en normale in de hele bus. Helaas zat ik er bij BB ook naast...

Vrees dus met grote vreze dat Iwan2.1 inderdaad als winnaar de bus zal verlaten. Simpelweg omdat ik Antonettes fans niet als gekken zie gaan stemmen!

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 17 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 17 april 2000 @ 22:21:00 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259400
Ik dacht dat er vanavond een nieuwe uitging. Dit bleek niet zo te zijn. Volgorde is dus iets veranderd. Waarschijnlijk wordt de laatste nieuwe bussagier er vóór Bianca uitgestemd. Hoewel het nog raar kan lopen als Esmeralda inderdaad volgende week op de bank zit.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259401
n.a.v de uitzending
niet te geloven essie minder populair dan tessa(hebben jullie tessa's gezicht gezien toen ze dat hoorde ?). Ze zat wel erg close met eric op de bank .Zou het uit zijn met iwan?
pi_259402
Quenda, Sanne, Tron, onwijs bedankt. Ben weer bij!!
Na volgende week hoop ik ook wat meer aan de streams te doen.
Uitzending wel gezien, maar voor het échte volgen' moet je toch hier zijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')