SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
of haal t gewoon eraf , en als je nummer 2 moet dan erop?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:02 schreef voorvocht het volgende:
je kan met 1 lucifer en kauwgom het wel recht laten staan hoor
Dit hebben wij, zonder de handgrepen dan. Vrouwen mogen naar het toilet op de badkamer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Of je laat gewoon de hele wc-bril weg en monteert handgrepen voor de dames
Een vriend van mij heeft vorige week nog een wc-pot in Berlijn gesloopt door er een bierpul in te laten vallen. Het blijft toch een gevaarlijke combinatie, wc-potten en glaswerkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:58 schreef Cobratjuh het volgende:
waarom gaan wc potten stuk van flesjes?? naja ik weet zo geen oplossing dan maar met 1 hand de bril en de andere je leuter
Weet je wel hoe koud dat is?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Of je laat gewoon de hele wc-bril weg en monteert handgrepen voor de dames
Die vielen er in;)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:58 schreef Cobratjuh het volgende:
waarom gaan wc potten stuk van flesjes?? naja ik weet zo geen oplossing dan maar met 1 hand de bril en de andere je leuter
Ik heb hem niet hoeven te kopen. Persoon in kwestie was gierig..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Je koopt een nieuwe wc-pot maar er kon geen nieuwe wc-bril vanaf?
Oh wat ben ik blij dat ik niet in zo'n pauperstudentenhuis woonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:12 schreef Armoed het volgende:
Teringpauperstudent, koop een fucking nieuwe wc-bril vieze armoedige motherfucker. Straks play ik een studenten-chickie die bij jullie zit en dan heb ik daar weer last van.
Altijd hetzelfde, of de kraan doet het niet of de douchekop is lam en hangt naar beneden of je hebt 500 kilo kalk overal of het wc-papier is op of je mag een bepaalde kraan niet gebruiken en dat moet je dan maar ruiken of de vloer plakt of dit en dat.
Teringlijers. Koop een fucking nieuwe jongen.
Dat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:56 schreef mikieu het volgende:
Je kunt hem wel stellen, je moet die beugeltjes loshalen en omdraaien, nu staat hij verder en blijft hij omhoog staan.
Met mijn wel studerend vermogen zal ik maar niet ingaan op jouw domme reactie hier. Zo weet je fok! wel te vullen zeker.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:12 schreef Armoed het volgende:
Teringpauperstudent, koop een fucking nieuwe wc-bril vieze armoedige motherfucker. Straks play ik een studenten-chickie die bij jullie zit en dan heb ik daar weer last van.
Altijd hetzelfde, of de kraan doet het niet of de douchekop is lam en hangt naar beneden of je hebt 500 kilo kalk overal of het wc-papier is op of je mag een bepaalde kraan niet gebruiken en dat moet je dan maar ruiken of de vloer plakt of dit en dat.
Teringlijers. Koop een fucking nieuwe jongen.
Dan laat je het de persoon in kwestie maar oplossen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Die vielen er in;)
[..]
Ik heb hem niet hoeven te kopen. Persoon in kwestie was gierig..
Voor de rest.. ja dat zijn wel tips. Even kijken wat we kunnen gebruiken. Hoorde net ook iemand over klitteband.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Monteer zo'n haakje, aan de voorkant van de bril, dat je ook wel eens aan deuren of ramen ziet om het op een kier te houden.Lijkt me behoorlijk onhandig als je ook evt op de bril moet gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas nu merk ik je Forrest Gump Usericoon![]()
Vandaar de handgrepen, je moet er boven hangen schatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |