abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 april 2000 @ 19:39:00 #1
2722 QuendaŽ
*Poison for You.
pi_259362
mail van de Jop fansite:

Toen Jop vorige week donderdag de bus heeft moeten verlaten schrok iedereen enorm. Niemand had verwacht dat dit de gevolgen zouden zijn van het voorval bijna 5 jaar geleden. Wie dacht dat Jop bij de pakken neer zou gaan zitten heeft het mis. Jop is meteen doorgegaan zoals we hem kennen. Hij blijft knallen volgens hemzelf. Afgelopen woensdag is Jop dan ook de studio ingekropen om een cd op te nemen. Nadat Jop thuis was gekomen stonden de gebroeders Franke bij Jop op de stoep. Zij hadden een voorstel om het nummer: "jij bent de zon" opnieuw op te nemen. Dennis Franke heeft het nummer in 1993 zelf uitgebracht. Dennis Franke en z'n band treden nog steeds erg veel op en hebben hun eigen studio in Eelde bij Groningen. Zij hebben tevens de cd met Erik Hulsebos opgenomen en nog vele anderen. Afgelopen woensdag was het dan zover en zijn we richting Eelde vertrokken. In de studio bij de gebroeders Franke heeft Jop het nummer ingezongen, begeleidt door een koor van vrienden!! Nadat afgelopen vrijdag alles rond is gekomen met John de Mol produkties en Franke & Franke Showprodukties kan het nieuws dus naar buiten gebracht gaan worden. De foto's zijn vanaf nu ook te zien op de fanclub. Jop zal dus het hele land doorgaan om op te treden. Hij zal vooral feestnummers brengen, die ook in de bus regelmatig de revue passeerden: "hij was maar een clown", "een bossie rode rozen", enz. enz. Voor informatie over boekingen e.d. kunnen jullie terecht bij Franke & Franke Showprodukties
Tel: 0**-****
fax: 0**-****

Jop zal binnenkort ook zelf een berichtje naar alle leden van de fanclub sturen. op dit moment is hij echter zeer druk met het geven van interviews aan verschillende bladen, radio programma's enz. Ook zal hij binnenkort te zien zijn bij verschillende tv-programma's.
Zodra er meer bekend is over zijn optredens in het land of op tv zullen wij dit gaan vermelden op de fanclub! Blijf lid, maak nog meer mensen lid en jullie blijven op de hoogte. We zullen door blijven gaan met de fanclub, we blijven knallen zoals Jop zou zeggen. Dit zijn we dan ook wel van plan.
Afgelopen donderdag avond was er een feest in de Clown ter ere van Jop. Bart, Aziz en Esmee waren ook van de partij. De zanger Dario heeft met een spetterend optreden het feest opgeluisterd en de fans waren dan ook in grote getalen aanwezig. Iedereen wilde met de passagiers op de foto, een handtekening enz. Het was dus een drukte van belang. Foto's van dit feest zijn ook te zien in het fotoalbum. Tijdens dit feest werd Jop in het zonnetje gezet door Lars en Marco. Namens de Clown kreeg Jop een horloge met inscriptie overhandigd. Ook zij, net als z'n collega's zij apetrots op hun "clown" Jop. Tevens heb ik die avond twee dikke mappen aan Jop overhandigd met daarin alle fan-mailtjes die we tot nu toe op de fanclub hebben ontvangen. Jop wist niet wat hij zag. Hij had al gehoord dat er erg veel berichtjes waren, maar zoveel kon ook hij niet geloven. Het zal dan ook nog wel even duren voordat hij alle berichten heeft gelezen. Hij wilde dan ook iedereen hiervoor bedanken. Alle mailtjes die we nu binnen krijgen zullen we uiteraard ook weer aan Jop overhandigen, zodat hij op de hoogte blijft van alle fanmail!
Tot zover deze brief van de fanclub. Er zullen nog velen volgen!
Groet,
Klaas

[Dit bericht is gewijzigd door QuendaŽ (Datum 15 April 2000).]

  zaterdag 15 april 2000 @ 19:50:00 #2
2722 QuendaŽ
*Poison for You.
pi_259363
ook van de fansite:CD OPNAME VOOR JOP!!!! [15/4/2000 | vriend-Klaas | nieuw! ]
Eindelijk mogen we het naar buiten brengen. De handtekeningen zijn gezet onder de contracten. Nadat Jop de bus was uitgestuurd is hij benaderd door Dennis en Wim Franke. Dennis Franke is de zanger die het nummer "Jij bent de zon" in 1993 heeft uitgebracht. Dennis en zijn broer Wim waren al een tijd een grote fan van Jop in het tv-programma de Bus. Toen zij Jop regelmatig het nummer "jij bent de zon" hoorden zingen in de bus hebben zij Jop extra goed gevolgd op tv. Toen Jop dan ook uit de bus moest, stonden de broers met hun boekingskantoor bij Jop op de stoep. Ze hadden een contract meegenomen en hebben Jop gevraagd of hij mee wilde werken aan het opnieuw uitbrengen van dit nummer op cd. Dat wilde Jop wel en zo kwam het dat Jop afgelopen woensdag in de studio stond om het nummer in te zingen. De singel gaat binnenkort uitkomen! Het is dus de bedoeling dat Jop in het hele land gaat optreden met allerlei gezellige feestnummers. Zo zullen de nummers "jij bent de zon", "hij was maar een clown", "een bossie rode rozen" en nog veel meer van dit soort feestnummers zijn repertoir gaan vormen. Op de fanclub van Jop zal dan ook een agenda verschijnen zodra bekend wordt waar Jop gaat optreden. Eén optreden is al bekend: zaterdag 29 april (koninginnedag) bij de Clown in Zaandam!!
Informatie over boekingen voor een optreden van Jop, daarvoor kunnen jullie terecht bij
pi_259364
Jij bent de zon - Dennis Franke & De Golfbrekers

Soms droom ik dat jij
Er niet meer zal zijn
Dat ik alleen ben
Allen en heel klein
Klein en onzeker
Onzeker en bang
Bang voor de toekomst
Maar dat duurt nooit lang
Want die dromen vervagen
Als sneeuw voor de zon
Als ik denk aan die dagen
Dat het begon
Dan vul ik mijn glas
En drink ik op jou
Dan vul ik mijn longen
En zing ik voor jou

refr.:
Jij bent de zon
Jij bent de zee
Jij bent de liefde
Ga met me mee
Jij bent de zon
Jij bent de zee
Jij bent de liefde
Ga met me mee

Want dan gaan we samen
Naar verre landen
Een eiland omringt
Door goudgele stranden
We leven van liefde
De zon en de zee
Dus blijf daar niet zitten
En kom met me mee
Want als dromen vervagen
Als sneeuw voor de zon
Denk dan aan die dagen
Dat het begon
Dan vul ik mijn glas
En drink ik op jou
Dan vul ik mijn longen
En zing ik voor jou

refr.

Want de tijd zal ons leren
Wat wij nog niet weten
De tijd zal ons leren
Verdriet te vergeten
Dus kijk naar de wolken
En drijf met ze mee
Lach naar het leven
En kom met me mee
Als sneeuw voor de zon
Denk dan aan die dagen
Dat het begon
Dan vul ik mijn glas
En drink ik op jou
Dan vul ik mijn longen
En zing ik voor jou

refr.

Ja

refr.(2x)

Bron: http://www.giga.nl/walter/gnsa/

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 15 april 2000 @ 20:09:00 #4
2722 QuendaŽ
*Poison for You.
pi_259365
Van Dora - 11 April 2000 @ 10:39.


Het mp3 tje staat op: http://www.go.to/Koets

  zaterdag 15 april 2000 @ 20:36:00 #5
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_259366
Dit is wereldnieuws..stop alle persen...
Wat is het leven zonder Jop...
Wanneer is die CD te koop...maak hem meteen
Platina...Dit mogen we niet missen...
Komt hij toevallig ook in de Playboy..???
Wordt Jop de nieuwe Minister President..???
Op z'n minst dan toch Vice President..!!!
Nederland gaat toch naar de klote als het een Replubliek wordt..voorzover het al niet naar de klote is..!!!...

Pissed Off

Pissed Off
  zaterdag 15 april 2000 @ 20:37:00 #6
3175 maussss
*tralalalalalala*
pi_259367
is er leven na Jop?
--bikkelen--


  zaterdag 15 april 2000 @ 20:49:00 #7
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_259368
Ja..ik heb het hoor...
Als Nederland een Republiek wordt...
maken we Iwan (als winnaar van de bus)..
...Minister President...en Jop...de eeuwige
loser...Vice President...Ze kunnen ter voorbereiding op hun nieuwe functie een praatje met Lubbers maken..!!!!

Pissed Off

Pissed Off
  zaterdag 15 april 2000 @ 20:49:00 #8
3198 Lieve_Lisa
Mooi paars is niet lelijk
pi_259369
Na het gekrijs van Mona, de geflopte cd van Cerylle en de country-cd van Ruud nu dan ook onverstaanbare (net-de-plank-misslaande) volksmuziek door Jop? Een muziekcarriëre is blijkbaar het simpelste dat je als ex-bewoner uit zo'n reality-soap kan halen.
mooi dromen
pi_259370
quote:
op 04-15-2000 om 08:49 PM schreef Lieve_Lisa het volgende:

Een muziekcarriëre is blijkbaar het simpelste dat je als ex-bewoner uit zo'n reality-soap kan halen.


Oh ja ? Wie van de bewoners is het dan gelukt ?

  zaterdag 15 april 2000 @ 21:30:00 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_259371
Hierbij dan nog maar eens de tekst van het speciaal voor Jop aangepaste 1e en 2e couplet (opgedragen aan Antonette):

"Jij bent de zon, jij bent de zee.
Dat was De Bus, en jij rijdt mee.
Ik ben de maan, ik moest toen gaan,
ik kon me niet beheersen met het slaan.
Jij bent de zon, jij bent de zee,
En kom niet thuis zonder Audi TT
Dus veel plezier nog op de buis,
ik ben passe, ik zit weer thuis."

"Jij bent de zon, jij bent de zee.
Ik heb nu geen tijd, ben op TV.
Ik ben de maan, zie mij hier staan.
Probeer er 'n slaatje uit te slaan.
Jij bent de zon, jij bent de zee,
ga jij maar lekker met Eric mee.
Ik deed het toch maar voor het geld,
da's nu het enige dat telt."

  zondag 16 april 2000 @ 04:10:00 #11
3198 Lieve_Lisa
Mooi paars is niet lelijk
pi_259372
Ja sorry de aanhalingstekens hadden om muziekcarriere moeten staan.... Alhoewel de 'cast' van BB wel een klein hitje had natuurlijk...
mooi dromen
  zondag 16 april 2000 @ 10:00:00 #12
2722 QuendaŽ
*Poison for You.
pi_259373
verwijderd ..foute topic

[Dit bericht is gewijzigd door QuendaŽ (Datum 16 April 2000).]

  zondag 16 april 2000 @ 10:41:00 #13
2705 cynix
is verdwaald
pi_259374
quote:
op 04-15-2000 om 07:39 PM schreef QuendaŽ het volgende:
Hij blijft knallen volgens hemzelf. Jop zal binnenkort ook zelf een berichtje naar alle leden van de fanclub sturen. Op dit moment is hij echter zeer druk met het geven van interviews aan verschillende bladen, radio programma's enz.

Jop heeft het op dit moment zo druk met knallen, dat hij al geen tijd meer over heeft voor z'n fanclub, dat belooft wat!
Nu al sterallures, Joppie?
'K heb trouwens nog geen enkel interview met Jop gelezen cq. gehoord.

  maandag 17 april 2000 @ 09:13:00 #14
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_259375
Heb gisteren een feestje gehad met Joppie,en weet dat ie vandaag,maandag dus,naar de studio gaat om een platencontract te tekenen
en vanmiddag moet ie naar radio 538,dus ik kan alleen maar zeggen dat ie het inderdaad super druk heeft,er word onwijs aan hem getrokken nu,gun hem maar wat rust..
hij lag ook om 7 uur in zijn bedje..hihihi zal nu wel een onwijze kater hebben!!
doei
  dinsdag 25 april 2000 @ 23:30:00 #15
2722 QuendaŽ
*Poison for You.
pi_259376
Beste Jop-fans.

Zoals in het vorige bericht te lezen was heeft Jop een cd opgenomen. De cd ligt op dit moment in de fabriek om "geperst" te worden en zal eind april of de eerste week van mei in de winkels liggen. De cd gaat fl. 9,95 kosten. We zullen het vermelden op de fanclub wanneer de cd werkelijk in de winkel ligt. Onderaan deze brief staat een overzichtje van de eerste optredens van Jop. Ook staat er onderaan het nieuws van de fanclub een overzicht van de optredens van Jop. Dus even nieuws aanklikken en naar beneden "scrollen". Het eerste optreden is aanstaande zaterdag op koninginnedag in Zaandam bij de Clown voor natuurlijk. Het zal om een uur of 4 beginnen. De laatste tijd is Jop dus erg druk met oefenen en het voorbereiden van z'n optreden. We zijn allemaal erg benieuwd, maar één ding is zeker, het zal één groot feest worden met Jop.

Afgelopen dinsdag had Antonette de uitbraak samen met Tessa. Jop, vader Piet, Helix en ik vertrokken dus naar Woudrichem voor het grote feest in het zuiden van het land. Na een hartelijke ontvangst bij de familie van Antonette thuis, de week ervoor hadden we hun voor het eerst onmoet bij de live uitzending in de studio, was het wachten op de aankomst van de meiden. Eindelijk waren ze er dan en kon het begroeten en omhelzen beginnen. Jop stond klaar met een grote bos zonnebloemen en Antonette heeft ze vol trots mee de bus ingenomen. Daarna op naar café De Knust in Giessen. Daar was het zo ontzettend druk dat we op een gegeven moment de kroeg moesten verlaten. We zijn toen naar de kapsalon gegaan waar Antonette werkt. Daar konden we in alle "rust" met familie, vrienden en goede kennissen het feestje voortzetten. De vader van Antonette trad nog op samen met z'n hofkapel. Het feest kon niet meer stuk. Helaas kwam aan dit feest ook een einde en de meiden moesten weer terug naar Rosmalen. Jop en Helix zijn ze nog een tijdje achterna gereden om vervolgens af te zwaaien om naar huis te gaan.

Woensdag was Jop weer de hele dag in de studio om te oefenen. Ook kwam Albert Verlinden om opnames te maken voor zijn tv-programma Shownieuws. De opnames waren 's avonds meteen al te zien op tv.

Vandaag, dinsdag, is Jop de hele dag in Arnhem geweest waar de platenmaatschappij van Jop, Sony Music, een dag had georganiseerd voor al hun artiesten en allerlei radio stations. De radiostations waren in de gelegenheid om de artiesten allerlei interviews af te nemen en ook Jop moest er verschillende keren aan "geloven".

Nou dit was het weer voorlopig. Zodra er weer nieuws te melden is zullen we het meteen weer op de fanclub vermelden en ook het fotoalbum zal regelmatig uitgebreid worden. Dus mocht Antonette morgen weer een uitbraak hebben, we zullen er weer bij zijn!!

En dan hier de optredens:

zaterdag 29 april: 16.00 uur De Clown, Zaandam
zaterdag 29 april: 01.00 uur Dancing Black&white, Medemblik
zaterdag 13 mei: 00.30 uur Altamira, Schoorl
donderdag 1 juni: 24.00 uur Ring Bar, Veenklooster
zondag 11 juni: 00.15 uur Dancing de Hoeve, Groesbeek

Groetjes Klaas (Jop -Fansite)

pi_259377

Jop mailing van de Jop Fansite
In de verstuurde mailing heb ik een verkeerde agenda geplaatst betreffende de optredens van Jop. Hieronder dan het juiste overzicht:
zaterdag 29 april: 16.00 uur De Clown, Zaandam
zaterdag 29 april: 01.00 uur Dancing Pruim, Zevenhuizen (Gr)
zaterdag 6 mei: 24.00 uur Dancing Black&White, Medemblik
zaterdag 13 mei: 00.30 uur Altamira, Schoorl
donderdag 1 juni: 24.00 uur Ringo Bar, Veenklooster
zaterdag 10 juni: 01.00 uur dicotheek 538, Uithuizen
zondag 11 juni: 00.15 uur Dancing De Hoeve, Groesbeek.

Verder heeft Jop vrijdag 28 april twee interviews op de radio:
16.30 uur Radio Noorzee
19.30 uur Radio 538

Dit is de meest recente lijst. Zodra er wijzingen zijn zullen ze vermeld worden op de fanclub onderaan de rubriek "nieuws".
Groet,
Klaas

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')