Maar dat is meer zelfstudie dan 'gewoon' studeren op een universiteit?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:13 schreef AE86_Trueno het volgende:
Bedrijfskunde op de Open Universiteit misschien? Ik heb daar al veel goede verhalen over gehoord.
Klopt. Maar sluit dat niet perfect aan op wat je zoekt?quote:Op maandag 8 maart 2010 07:10 schreef A_genius het volgende:
[..]
Maar dat is meer zelfstudie dan 'gewoon' studeren op een universiteit?
Lijkt me minder aangeschreven als een opleiding aan een ' universiteit....'quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:13 schreef AE86_Trueno het volgende:
Bedrijfskunde op de Open Universiteit misschien? Ik heb daar al veel goede verhalen over gehoord.
Maar is niet zo. De Open Universiteit is gewoon een door de overheid erkende universiteit die ook onderzoek doet en AIO heeft. Het is geen LOI-instelling of zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef A_genius het volgende:
[..]
Lijkt me minder aangeschreven als een opleiding aan een ' universiteit....'
Okok. Heb jij er zelf ervaring mee, met studie bedrijfskunde op de Open Uni?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:44 schreef netflanders het volgende:
[..]
Maar is niet zo. De Open Universiteit is gewoon een door de overheid erkende universiteit die ook onderzoek doet en AIO heeft. Het is geen LOI-instelling of zo.
Ik heb hier net even gekeken. Zo'n opleiding kost toch al ruim 12.000 euroquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:13 schreef AE86_Trueno het volgende:
Dat is bedrijfseconomie. Iets anders....quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:23 schreef apeding het volgende:
Universiteit van Tilburg biedt het aan, deeltijd bedrijfskunde
Het is een universitaire studie op economisch gebied. Aangezien er genoeg HBO'ers zijn met allemaal vage pseudoeconomische managementstudies die ook weinig moeite hebben met het vinden van een baan, denk ik dat een WO bedrijfskundige er geen moeite mee heeft. Natuurlijk zijn er altijd betere studies om te kiezen, maar zolang zelfs cultureel antropologen en kunsthistorici aan banen komen zou ik me niet te druk maken.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef Landgeld het volgende:
Nu ik dit topic weer zie: bedrijfskunde, kan je daar überhaupt nog wat mee![]()
Wel leuk zo'n cursus, maar het is allemaal net niets....
En Bedrijfskunde op HBO niveau? Bijvoorbeeld bij zoiets: klikquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef netflanders het volgende:
[..]
Het is een universitaire studie op economisch gebied. Aangezien er genoeg HBO'ers zijn met allemaal vage pseudoeconomische managementstudies die ook weinig moeite hebben met het vinden van een baan, denk ik dat een WO bedrijfskundige er geen moeite mee heeft. Natuurlijk zijn er altijd betere studies om te kiezen, maar zolang zelfs cultureel antropologen en kunsthistorici aan banen komen zou ik me niet te druk maken.
Bedrijfskunde wordt op de reguliere HBO opleidingen niet in deeltijd gegeven. Dat is de reden dat ik voor BE heb gekozenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En Bedrijfskunde op HBO niveau? Bijvoorbeeld bij zoiets: klik
Deeltijd is er universiteit zeer weinig (betaalbaar) te krijgen. Ook op de universiteit in Tilburg niet (=bedrijfseconomie, heel iets anders)
Aha op die manier. Maar BE is wel wat ander dan Bedrijfskundequote:Op donderdag 15 april 2010 23:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bedrijfskunde wordt op de reguliere HBO opleidingen niet in deeltijd gegeven. Dat is de reden dat ik voor BE heb gekozen.
Wel door particuliere instellingen maar indd niet door de 'gewone' Hogescholenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bedrijfskunde wordt op de reguliere HBO opleidingen niet in deeltijd gegeven. Dat is de reden dat ik voor BE heb gekozen.
Alternatief was CE of MER bijvoorbeeld, nou dan heb ik liever Bedrijfseconomie, die lijkt er vooral qua 'imago' nog het meest opquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:05 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Aha op die manier. Maar BE is wel wat ander dan Bedrijfskunde
Antropologen zijn juist heel handig in organisaties (m.n. in advies- en P&O-functies e.d.) vanwege hun antropologisch/organisatorisch/psychologisch/etc. inzicht.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef netflanders het volgende:
Natuurlijk zijn er altijd betere studies om te kiezen, maar zolang zelfs cultureel antropologen en kunsthistorici aan banen komen zou ik me niet te druk maken.
.....maar waar kan je bedrijfskunde in deeltijd doen? (Behalve die dure instituten)quote:Op donderdag 22 april 2010 20:01 schreef MadDorito het volgende:
Ik ga in september starten met de master Business Economics aan EUR. Bedrijfskunde deeltijd lijkt me ook wel wat, maar dan ga ik liever wat minder werken en schrijf ik me gewoon fulltime in. Die masters hebben maar 6 contacturen oid. Je betaalt gewoon collegegeld mits je onder de 30 bent geloof ik, weet niet of het daarboven veranderd eigenlijk. De meeste deeltijd instituten rekenen gelijk 10.000 EUR p/j, check de VU en de RSM voor bedrijfskunde maar eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |