Gelukkig heeft ie een eeuwige grijns op z'n smoel.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Yankee het volgende:wat een wereldvreemd figuur die plaatjesdraaier
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Yankee het volgende:wat een wereldvreemd figuur die plaatjesdraaier
Je vergeet de blote vrouwenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind ook dat er geweld moet zitten in een film, moorden en explosies, fuck dat Slumdog geleuter.
Ze weten altijd heel goed prioriteiten te stellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hing daar nou een dikke LG flatscreen in dat sloppenwijk huisje?
Gewoon een dom figuurquote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Confetti het volgende:
Die Tiesto antwoord ook wel erg dom hoor. Hij snapt er niet zoveel van.
Met zijn pauper shirt aanquote:Op maandag 8 maart 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Wat een moralistische blaag, die Maikel.
Om over z'n kapsel maar te zwijgen. Ik had het idee dat hij erg graag bij de grote mensen wilde horen.quote:
Och, in zijn werk is hij wel heel goed, dus er is genoeg reden om dat door de vingers te zien.quote:
Hij gaat wel de onderste steen naar boven halen. Hij zal de schuldige vinden!quote:
Nee, inderdaad. Dan maar kijken voor de zapservicequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef venomsnake het volgende:
Niet echt gasten waar ik warm voor loop..
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dan maar kijken voor de zapservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |