Ze weten altijd heel goed prioriteiten te stellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hing daar nou een dikke LG flatscreen in dat sloppenwijk huisje?
Gewoon een dom figuurquote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Confetti het volgende:
Die Tiesto antwoord ook wel erg dom hoor. Hij snapt er niet zoveel van.
Met zijn pauper shirt aanquote:Op maandag 8 maart 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Wat een moralistische blaag, die Maikel.
Om over z'n kapsel maar te zwijgen. Ik had het idee dat hij erg graag bij de grote mensen wilde horen.quote:
Och, in zijn werk is hij wel heel goed, dus er is genoeg reden om dat door de vingers te zien.quote:
Hij gaat wel de onderste steen naar boven halen. Hij zal de schuldige vinden!quote:
Nee, inderdaad. Dan maar kijken voor de zapservicequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef venomsnake het volgende:
Niet echt gasten waar ik warm voor loop..
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dan maar kijken voor de zapservice
Wat vind jij zoquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef venomsnake het volgende:
En toch ben ik weer aan het kijken he.
Goede ventquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat vind jij zoaan Plasterk als ik vragen mag?
Hahaquote:
Ik vond hem leuker/beter toen hij nog niet in politiek Den Haag zat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Goede vent. Heeft het op OCW redelijk gedaan. Een groot minpunt is de harde knip die hij wilde invoeren. Verder prima kerel, zorgde voor een beetje tegenwicht in het hallelujah kabinet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |