quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
mja. ik weet niet. hij heeft wel iets wat mensen uit de onderklasse aanspreekt.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan wel dossierkennis hebben en inhoudelijk goed zijn maar het komt niet over, ik val eigenlijk in slaap. Een beetje de Fred Rutten van de politiek.
hoopt de liberaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:29 schreef Horloge het volgende:
SP is deze kiezers niet 'tijdelijk' verloren. De SP heeft een tijdelijke piek gehad en gaat nu weer richting natuurlijke grootte.
Brabant en Limburg zijn de verbindende factor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:30 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens erg storend dat P&W elke uitzending weer Wilders erbij slepen... Roemer wilde over het CDA beginnen. Met reden trouwens want er is ook wel wat overloop tussen het (katholieke deel van) CDA en de SP gek genoeg.
Precies. Maar P&W hebben een Wildersobsessiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Brabant en Limburg zijn de verbindende factor.
Ja, maar toen begon Fortuyn nog niet over "de linkse kerk", wat veel mensen de ogen "geopend" heeft (in mijn opinie: gesloten)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
hoopt de liberaal
De SP zou veel hoger moeten staan. Als je het bekijkt in termen van een links blok en een rechts blok dan is het raar dat tegenwoordig dat linkse blok zo klein is. Toen de SP nog 2 zetels had zat de PvdA met 40+ zetels in de Kamer en GroenLinks had ongeveer 10 zetels toen.
Er rust nogal wat op z'n schouders tijdens zo'n eerste interview. Kan me voorstellen dat hij wat geremd is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan wel dossierkennis hebben en inhoudelijk goed zijn maar het komt niet over, ik val eigenlijk in slaap. Een beetje de Fred Rutten van de politiek.
Fortuyn snoepte natuurlijk ook wat rechtse kiezers afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar toen begon Fortuyn nog niet over "de linkse kerk", wat veel mensen de ogen "geopend" heeft (in mijn opinie: gesloten)
Erg hè? Panem et circenses. Ik heb niets tegen op topsport, maar waarom moet er zoveel geld in omgaan en waarom zoveel media-aandacht? Als je dan ook nog eens andere dingen verwaarloost, zoals je politieke kennis, ben je in feite gewoon een vakidioot. Maar nee, ze worden gefêteerd als nationale helden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet eens naar de OS gekeken maar kan die Kramer-fragmenten nu ook wel dromen.
Wat ik vooral schandalig vind is dat er miljoenen overheidsgeld naar de topsport gaat en dat wordt steeds meer terwijl op de breedtesport alleen maar wordt bezuinigd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Erg hè? Panem et circenses. Ik heb niets tegen op topsport, maar waarom moet er zoveel geld in omgaan en waarom zoveel media-aandacht? Als je dan ook nog eens andere dingen verwaarloost, zoals je politieke kennis, ben je in feite gewoon een vakidioot. Maar nee, ze worden gefêteerd als nationale helden.
Wilfried de Jong bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef Toad het volgende:
Echt jammer eigenlijk. P&W weten die sportinterviews nooit echt interessant te maken. Kunnen ze beter aan iemand anders overlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |