Wat vind jij zoquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef venomsnake het volgende:
En toch ben ik weer aan het kijken he.
Goede ventquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat vind jij zoaan Plasterk als ik vragen mag?
Hahaquote:
Ik vond hem leuker/beter toen hij nog niet in politiek Den Haag zat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Goede vent. Heeft het op OCW redelijk gedaan. Een groot minpunt is de harde knip die hij wilde invoeren. Verder prima kerel, zorgde voor een beetje tegenwicht in het hallelujah kabinet
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:37 schreef venomsnake het volgende:
Ik vond hem leuker/beter toen hij nog niet in politiek Den Haag zat.
Zijn stukjes bij Buitenhof waren vaak erg goed.
Wat zei die?quote:
Je zag een filmpje van hem waar hij al gitaar spelend een nummer stond te zingen, waren wel grappige beeldenquote:
Heb met een half uur geluisterd, maar ben nu juist wel benieuwdquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef Louis22 het volgende:En dan dat Jesu bleibet meine Freund-riedeltje, pure kitsch
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Horloge het volgende:
Lol, die gozer van Leefbaar Rotterdam die er gisteren zat heeft zelf ook lopen kloten rondom de verkiezingen. Wat een gladjakker.
Waarom verbaast mij dit nou niet eens?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Horloge het volgende:
Lol, die gozer van Leefbaar Rotterdam die er gisteren zat heeft zelf ook lopen kloten rondom de verkiezingen. Wat een gladjakker.
Als die net zo boeiend is als De Broncode wil ik 'm zeker lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Horloge het volgende:
- Eric Smit schreef een boek over Nina Brink.
verbaastquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
Waarom verbaasd mij dit nou niet eens?
Ben benieuwd of hij geroyeerd wordt.
Waarschijnlijk niet. Volgens mij zijn dit soort dingen schering en inslag bij die partij. En er zullen vast meer partijen in Nederland zijn die er soortgelijke praktijken op na houden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij geroyeerd wordt.
Saaaai.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Horloge het volgende:
Vanavond:
- Leoni Jansen op zoek naar zangtalent in Afrika.
- Eric Smit schreef een boek over Nina Brink.
- Renate van der Zee over drama in Zierikzee.
Schaamtecultuur. Heb je in Japan ook. Alleen slaan die de hand weer aan zichzelf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb nooit iets begrepen van de term eerwraak, wat een achterlijk barbaars primitief fenomeen is dat.
Ze is er tenminste eerlijk over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Hoor ik nou weer heel veel geld erin stoppen. Tjongejonge.
De vraag is dan of ze Schopenhauer wel kan waarderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:39 schreef Louis22 het volgende:
Die in die rijkelijk gevulde oranje jurk, is die niets voor jou Iblis?
Misschien maar lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef Arcee het volgende:
Als die net zo boeiend is als De Broncode wil ik 'm zeker lezen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
De vraag is dan of ze Schopenhauer wel kan waarderen.
Je ontwijkt de vraag! Ben je verlegen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef Iblis het volgende:
Louis22, had jij ze ‘enorme borsten’ geleerd?
Je had het goed begrepen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag! Ben je verlegen?
Mijn grote golfmaat en vriend Pieter ( de man van Nina) maakt hem helemaal af binnenkort.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:53 schreef Horloge het volgende:
Die Eric Smit is echt een held. Gewoon doorgaan terwijl die bitch klaarstaat met een legertje advocaten om hem helemaal kapot te maken. Hij deed mij overigens qua uitstraling denken aan Beau van Erven Dorens.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:18 schreef Confetti het volgende:
Hehe die Pauw weer met zijn achterlijke cultuur. Held
Wel logisch, erg markante persoonlijkheid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
Alles is omgegooid. Vooral veel aandacht voor Hans van Mierlo.
Zolang ze dit ook maar geschrapt hebben dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef Bostonian het volgende:
- Slachtoffer Bert Smeets dient een claim in tegen de katholieke kerk.
Gebitje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:09 schreef Bostonian het volgende:
Wat is er met Mulisch aan de hand? Komt zo raar over.
+1quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Brrr Marcel van Dam, die man wekt altijd een soort natuurlijke walging op als ik hem zie
Ook zijn batterij is bijna op..quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kan hem echt nauwelijks verstaan, Mulisch.
Vorig jaar al eventjes dood volgens Teletekstquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ook zijn batterij is bijna op..
Inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Brrr Marcel van Dam, die man wekt altijd een soort natuurlijke walging op als ik hem zie
Inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Marcel "een buitengewoon minderwaardig mens" van Dam
Dat sowieso.quote:
Die uitspraak van marcel van dam zal ik nooit vergeten. Wat een idiootquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Marcel "een buitengewoon minderwaardig mens" van Dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |