Nieuwe bandquote:Op maandag 8 maart 2010 08:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geef hem dan iets goeds waar de sound van de band ook mee vooruit gaat
Maar ik meende dat de band gestopt was?
Twee woorden: Hello Kitty.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:25 schreef KaMo het volgende:
valt me nu pas op dat het 3/4 is
Iemand tip voor een goedkope strat in een kekke kleur met enkel 1 humbucker in bridgepositie?
Het is dat ik geen geld over heb.quote:
Ik las het. Goed nieuws!quote:
Tja, inmiddels is het al de Marshall Pres'dent!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Een ouderwetsche Guv'nor!
Op zo'n moment kan ik me voorstellen dat je over een muliteffect na gaat denkenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:00 schreef Svyatagor het volgende:
Behold...the überpedalboard
[ afbeelding ]
Van een vriend van me, die knalgoed speelt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:00 schreef Svyatagor het volgende:
Behold...the überpedalboard
[ afbeelding ]
Van een vriend van me, die knalgoed speelt.
Yep, maar hij is nogal een tone-fetishist. Vandaar dat grote schakelbord, daarmee kun je effectloops aan en uit schakelen. Zodra je een serie uitzet, worden ze helemaal uit de loop gehaald en heb je dus minimaal tone-verlies. Hij gebruikt zelf nooit meer dan twee of drie effecten tegelijkertijd, Maar ik vind het ook wel redelijk over the top ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op zo'n moment kan ik me voorstellen dat je over een muliteffect na gaat denken
Wat ga je doen, covers of ook eigen nummers ?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag voor het eerst een solo optreden geven van een half uur.
Best nerveus.....
Succes man, komt helemaal goedquote:Op maandag 8 maart 2010 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
Best nerveus.....
Zit je eigenlijk nou nog in een band verder of dat niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
Best nerveus.....
Thanks, hoop hetquote:
Coversquote:Op maandag 8 maart 2010 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen, covers of ook eigen nummers ?
Je doet het goed dus qua dat komt het wel goed![]()
Nope geen bandje...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk nou nog in een band verder of dat niet?
Ik heb gezocht op Google maar ik kan nog geen informatie vinden over dat nieuwe pedaal?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, inmiddels is het al de Marshall Pres'dent!
Wat voor ga je doen ?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks, hoop het
[..]
Covers
Thanks maar heb nog steeds de kriebels, staat straks 400 man naar me te kijken![]()
[..]
Nope geen bandje...
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op Google maar ik kan nog geen informatie vinden over dat nieuwe pedaal?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |