Told you so!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef The_Dean het volgende:
Allemachtig, wat zit er een geluid in die Seymour Duncans!
Dat is even andere koek
SH4 en SH1.quote:
Zoals ik zei, wel even wennen, maar die LP is een monster gewordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Told you so!
En ook: Waar blijven de foto's?
Naja, niet bassig... maar veel bottom end. En eerlijk gezegd niet zo helder als verwacht, maar kan aan mij liggen, heb me er nog nooit echt in verdiept. Als het maar goed klinktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:47 schreef TeleluvR het volgende:
SH-4 donker/bassig? Wat raar, is echt een van de meest heldere humbuckers die ik ken!
En openbaar?quote:
Volgens mij niet, alleen voor mensen binnen de school. Why? Wilde je komen?quote:
Haha vetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je Plaatje zit precies mee te headbangen op m'n dubstepook echt precies in de maat
Altijd leuk om gitaristen in actie te zien.vquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen voor mensen binnen de school. Why? Wilde je komen?
Leiden is wel een eind rijden voor een half uurtje gitaar gepingelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Altijd leuk om gitaristen in actie te zien.v
Waar kan je als broekie met een gitaar terecht als je alleen maar dingen van anderen kan spelen ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:05 schreef TeleluvR het volgende:
Anders kom je een keertje in Leiden spelen!
Ik heb de SH4 in de brug, die ene met SD opdruk. Maarja, de LP is ook net iets anders kwa gewicht enzo dan de SG natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:55 schreef TeleluvR het volgende:
Nou, wat ik zeg, bij had ie echt heel veel helder. Ik gebruikte em in de SG echt om een een brugelement van een tele te benaderen...
Meeting in een kroeg aldaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waar kan je als broekie met een gitaar terecht als je alleen maar dingen van anderen kan spelen ?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net at e foto's van onze reünie online staan.
http://www.abbeyroden.nl/(...)Greencheese%20reunie
Over een half jaar zullen we waarschijnlijk de volgende reünie doen.
Donderdag worden de toetsen en nog een intro opgenomen, daarna is het wachten op de eindmix.
Is mooi geworden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Ibanez pic post!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniale foto's sommigequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net at e foto's van onze reünie online staan.
http://www.abbeyroden.nl/(...)Greencheese%20reunie
Over een half jaar zullen we waarschijnlijk de volgende reünie doen.
Donderdag worden de toetsen en nog een intro opgenomen, daarna is het wachten op de eindmix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |