enige wat even proppen is is de hals, eenmaal aan valt ie lekker ruimquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef matthijsg85 het volgende:
vraagje over die nongrada hoody, XL valt met dit merk heel klein of niet? (ben zelf redelijk groot;))
zelf ook 1.93, maar heb zegmaar een kleine bierbuikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef i10TD het volgende:
[..]
enige wat even proppen is is de hals, eenmaal aan valt ie lekker ruimniet gangsterwijd, niet tokkiesmal, just right
Hoe groot ben je? ben zelf 1.93 en zat altijd lekker
klopt, wees blij dat je niet net als mij de volle pond hoeft te betalen hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:21 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
zelf ook 1.93, maar heb zegmaar een kleine bierbuikhmm even nadenken zou lullig zijnals ie niet past (toch zonde van het geld)
Da's maat xxl die ik heb :S dus vrees dat die xl me niet past... valt erg klein maar thx voor de info en tevens gratis kicksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:41 schreef matthijsg85 het volgende:
da's waar.. ff kijken ik heb nog wel een nongrada trui hier ergens liggen, zal vast qua maat het zelfde zijn..
dat is wel apart danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:44 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
Da's maat xxl die ik heb :S dus vrees dat die xl me niet past... valt erg klein maar thx voor de info en tevens gratis kicks
mss 3 keer aangehad ofzo. ik gebruik wasmiddel hoor, dont worryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:04 schreef Hamast het volgende:
Vraagje; Heb je die king kong t shirt en patched teddy aan gehad, of gekocht en in je kast gelegd?
kom je ze dan ophalen?quote:
u ookquote:
heb dan alleen de rimbo nogquote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
Voor Rimbo, King Kong Non Grada & Gallice Doggy (mits hij valt als een L van Non Grada)
15 incl. verzenden
geld is nog niet binnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jammer, laat dan maar zitten.
Stond overigens niet dat ze al verkocht waren.
Ah ok, nog even over dat Rambo T-shirt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef i10TD het volgende:
[..]
geld is nog niet binnenik zet pas verkocht bij als het geld binnen is
genoteerd. geen idee wat posten kost voor een shirt, maar wss hou ik dan nog amper wat over. je weet dat het shirt 15 was?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah ok, nog even over dat Rambo T-shirt.
Ik bied er ¤5,- incl verzenden voor.
En mijn bod voor die 3 T-shirts blijft staan als dat niet doorgaat.
Hoeveel zijn de verzendkosten dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:05 schreef i10TD het volgende:
[..]
genoteerd. geen idee wat posten kost voor een shirt, maar wss hou ik dan nog amper wat over. je weet dat het shirt 15 was?
Ok, hoor ik dan nog van je of die andere koop is doorgegaan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:11 schreef i10TD het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 april 2010 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoeveel zijn de verzendkosten dan?
Volgens mij ¤1.76.
En eerst even afwachten tot je het geld binnen hebt van die andere T-shirts.
[/quote
verzendkosten weet ik niet zo snel, maar kan ik wel meteen navragen bij tnt, die zullen het vast wel wetenik denk niet zo heel veel, games versturen was volgens mij net zo zwaar en kwam idd rond dat bedrag uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |