Hallo Hansquote:
quote:EricCorton
@gerardekdom Als hij morgen maar niet ons meubilair uit het raam pleurt ;-) Dan heeft Spuiten en Slikken geen decor meer...
cultuur barbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef AapjeAapje het volgende:
Ja, voor de derde keer Raaijen Shoaw begint nu toch wel een heul klein beetje veel te vervelen...
Maar geen smaakquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik denk dat ik inmiddels honderd miljoen miljard Mb naar Youtube heb geüpload vanavond
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef alors het volgende:
gvd als ik niet even half van de trap af flikker en tyfushard op mn scheen terecht kom![]()
discussieren, basisschool stijlquote:
weet ikquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalalaLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA llalalalala lala lalalala LAaaaaaaaaaaaaa lalalalala![]()
![]()
Whehhequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ] LALALALALALALALALALALALALALALA [ afbeelding ]
Valt mij mee dat gebelden dat niet eerder hebben gezegd. Ik denk dat ik dat ook zou zeggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
"Kun je niet even Google'en" Tsjonge jonge
Die is wel slecht iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe heet dat klikpakket ook alweer wat je in de vloer kan klikken?
In sommige gevallen kan het zeker handig zijn, maar kom op deze wist ik zelfsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt mij mee dat gebelden dat niet eerder hebben gezegd. Ik denk dat ik dat ook zou zeggen.
Nooit van gehoord! Pquote:
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef AapjeAapje het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar weer weg...
Tot volgende week!
quote:Maxïmo Park – Our Velocity
Goldfrapp – Rocket
Muse – Undisclosed Desires
Vampire Weekend – Giving Up The Gun
Republica – Ready To Go
The Opposites – Licht Uit
White Stripes – Dead Leaves And The Dirty Ground
Lily Allen – 22
Lola Kite – Live in de studio (1)
Madonna – Give It To Me
Wolfmother – White Feather
goh verassendquote:
Ik zeg vervangen door Modest Mouse - Dashboard *zoekt dekking*quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:03 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als ze nu eens de Tine White Duke remix ervan draaien![]()
Geniaal !quote:I’m not a man, I’m a machine
Chisel me down until I am clean
I buy books, I never read
And then (I’ll) tell you some more about me
*gooit de cd van de killers*quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg vervangen door Modest Mouse - Dashboard *zoekt dekking*
Goedemiddaaag!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
Die mag als vaste plaat vóór Mr. Brightside komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg vervangen door Modest Mouse - Dashboard *zoekt dekking*
Ja, daar kan ik ook wel mee levenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die mag als vaste plaat vóór Mr. Brightside komen.
Vooral de TWD-remix vind ik eigenlijk wel een goed idee, als variatie.
Misschien als we Kevin even lief aankijken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Vooral de TWD-remix vind ik eigenlijk wel een goed idee, als variatie.
Gewoon uit de CSI en CSI:NY openingsscène's geriptquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.boston.com/big(...)as_from_above_a.html![]()
![]()
Ah, vrijmibo? ik ben hier pas na 20uquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goedemiddaaag!
Nog over dronken 3FM-medewerkers gestruikeld die uit Bar Boon kwamen rollen? Het was er gezellig vanavond.
Bij ons is het de hele avond aan het regenen, bijkans nog irritanter als sneeuwquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef -Hans- het volgende:
Geen sneeuw in Groningen want wij hebben ditmaal het geluk dat de temperatuur boven 0 is. De 10 cm sneeuw is hier dus godzijdank niet gevallen en wat er is gevallen is al weg.
Aan vrijmibo's doen ze niet bij 3FM.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Ah, vrijmibo? ik ben hier pas na 20u
Ja joh? liever regen dan sneeuwquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bij ons is het de hele avond aan het regenen, bijkans nog irritanter als sneeuw
Ah, jij dacht zeker, als Borizz op kosten van de belastingbetaler kan zuipen, dan kunnen wij dat ook!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan vrijmibo's doen ze niet bij 3FM.
En op 20u was het nog bezig ja, ik liep om 20u juist naar het station toe om toch maar eens naar huis te gaan. Geen idee hoe lang de rest nog is gebleven.
Was een 3FM.NL launch-borrel, met alle mensen die daaraan hebben bijgedragen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bij ons is het de hele avond aan het regenen, bijkans nog irritanter als sneeuw
ligt eraan, dit zijn van die dikke druppels, daar heb zo'n hekel aan, net alsof iemand een waterballon tegen je nek aan klettertquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ligt eraan, dit zijn van die dikke druppels, daar heb zo'n hekel aan, net alsof iemand een waterballon tegen je nek aan klettert
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gewoon uit de CSI en CSI:NY openingsscène's geript
Hotshot op StuBru komende week.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Here we go! Wat een trackThe Opposites – Licht Uit
Fijn dat Domien je fails gaat checken: http://www.3fm.nl/nieuws/detail/344242/Domien-checkt-je-'fail'quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor!
Oh, Flinke Namen![]()
Dat is toch een soort van Megahit?! Wow, netjes! Geen tekstueel hoogstaande plaat, maar damn wat blijft 'ie hangen en een lekkere beat. Ik ben helemaal omquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hotshot op StuBru komende week.
Heb ik ook hé-le-maal niets mee.
Hotshot is idd de Belgische tegenhanger van de MHquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch een soort van Megahit?! Wow, netjes! Geen tekstueel hoogstaande plaat, maar damn wat blijft 'ie hangen en een lekkere beat. Ik ben helemaal om
ja zo klonk het idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
had niet eens door dat geen single was, netjes
Ah, okayquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hotshot is idd de Belgische tegenhanger van de MH.
quote:23-00
U2 - Sunday Bloody Sunday (live)
Crookers ft Miike Snow – Remedy
Caro Emerald – A Night Like This
Lola Kite – Live in de studio (2)
Franz Ferdinand – Matinee
Ellie Goulding – Starry Eyed
N.E.R.D. - Lapdance
Ou Est Le Swimming Pool – Dance The Way I Feel
The Heavy – How You Like Me Now?
David Guetta ft Kid Cudi – Memories
Waylon – Wicked Way
leuk, maar hou serieus es op met Caro Emerald, die kennen we nu wel..quote:
Ik dacht op Twitter te hebben gelezen dat Train op #1 stond in de Top 40quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
leuk, maar hou serieus es op met Caro Emerald, die kennen we nu wel..
gebruik deze uren voor wat minder bekende muziek, of wat ouder.. iig niet voor de nr 1 in de mega top 50 en top 40, beetje verspilling van je uren
weet ook niet zeker of die nog op 1 staat, maar mijn punt is duidelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:03 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht op Twitter te hebben gelezen dat Train op #1 stond in de Top 40![]()
![]()
![]()
eensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gebruik deze uren voor wat minder bekende muziek, of wat ouder.. iig niet voor de nr 1 in de mega top 50 en top 40, beetje verspilling van je uren
Die van Caro heb ik idd ook wel gehoord, maar de rest van het lijstje is wel erg prettigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je vergeet die ene persoon waar zijn leren jasje met lijm aan zijn lichaam zitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van Caro heb ik idd ook wel gehoord, maar de rest van het lijstje is wel erg prettig.
tijdje niet meer gehoord, wel weer zin inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je vergeet die ene persoon waar zijn leren jasje met lijm aan zijn lichaam zit
Tot straks !quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Maar mensen, mijn NCIS verslaving (zeker nu na een hele tijd niks meer te hebben kunnen kijken, omdat er niks uitgezonden is) neemt het over van mijn muzieksmaak, ben over zo'n 45 minuten weer terug
ja dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Is Franske dalijk nou gewoon The dark side of the Matinee of echt iets anders, kan alleen die in mijn hoofd halen namelijk
wat kijk ie zwoelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
moest even lachen om volgende SMS-je:"
"hey hier met mentalist kevin ik ben nu onderweg naar huis www.magickevin.nl"
lolquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
moest even lachen om volgende SMS-je:"
"hey hier met mentalist kevin ik ben nu onderweg naar huis www.magickevin.nl"
Ben benieuwd naar zijn muzieksmaakquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik denk dat we hem een keer gaan uitnodigen. Als weet ik niet of hij van LLiNK die duiven mee mag nemen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik denk dat we hem een keer gaan uitnodigen. Als weet ik niet of hij van LLiNK die duiven mee mag nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
MH volgende week? zou fantastich zijn,, weet dat Ekdom en Veenstra em fantastich vinden, Annemiek ook.. hmm ik zie potentiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! deze plaat wordt steeds beter en beter... Ou Est Le Swimming Pool – Dance The Way I Feel
Potentie zeker! wel een gewaagde keuze denk ik, maar van mij mag hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
MH volgende week? zou fantastich zijn,, weet dat Ekdom en Veenstra em fantastich vinden, Annemiek ook.. hmm ik zie potentie
Gaat ze ook optreden? Lijkt mij best wel de moeite waard om te checkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:49 schreef Againzender het volgende:
Lady Gaga zo bij Jonathan Woss op de beeb, ben benieuwd
Omdat ik veel StuBru luister, heb ik 'm wel al errug vaak gehoord.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! deze plaat wordt steeds beter en beter... Ou Est Le Swimming Pool – Dance The Way I Feel
Draaien ze 'm daar al zo vaak dan?! hoor de plaat pas de laatste weken wat vaker bij 3voor12quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ik veel StuBru luister, heb ik 'm wel al errug vaak gehoord.....
Absoluut! Lekker up-tempo ditquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
klinkt al beter als Jamie Cullum!
Het was daar in oktober al hotshot en sindsdien al haast KAPOTgedraaid... Beetje irritant dus dat ie nu pas hier uit is. Kan dat niet gewoon enigszins tegelijk, denk ik dan...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Draaien ze 'm daar al zo vaak dan?! hoor de plaat pas de laatste weken wat vaker bij 3voor12.
In oktober al ?! damn, we leven nu in maart en eigenlijk is dat ding pas de laatste weken wat vaker te horen. Lekker wakker weerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het was daar in oktober al hotshot en sindsdien al haast KAPOTgedraaid... Beetje irritant dus dat ie nu pas hier uit is. Kan dat niet gewoon enigszins tegelijk, denk ik dan...
Was die de vorige keer ook niet te horen ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ga voor Onno!, het is trouwens druk voor middernacht, goede zaak mensen
quote:
AH, okayquote:
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Right Said Fred – Don't Talk Just Kiss
Go Back To The Zoo – Electric
Yeasayer – O.N.E.
Yuksek – Tonight
Broken Bells – High Road
The Romantics – What I Like About You
Gorillaz ft Mos Def & Bobby Womack – Stylo
Live Request
Wende – Break My Heart
Mumford & Sons – Little Lion Man
Hot Chip – One Life Stand
The Killers – Mr Brightside
Onno klinkt als een harde werker, die doet et gewoon 2x achter elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was die de vorige keer ook niet te horen ?.
die had eerder bloed in zijn alcoholquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Wtf, gozer met 3,3 promille alcohol in zn bloed
16 glazen bier...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Wtf, gozer met 3,3 promille alcohol in zn bloed
zo weinig maar? valt me nog mee dan, is niet érg overdreven veel.. te veel is het natuurlijk welquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Onno klinkt als een harde werker, die doet et gewoon 2x achter elkaar
Ze is net begonnen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat ze ook optreden? Lijkt mij best wel de moeite waard om te checken.
Proostquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:13 schreef Brennel het volgende:
Drie dagen weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!!!!!!!!![]()
![]()
En dat luid ik in met een Warsteiner en paprika ribbelchips
3 dagen nog wel. Lekker hoor!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:13 schreef Brennel het volgende:
![]()
mooi inleider.. ik doe hetzelfde met Bavaria en Doritosquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:13 schreef Brennel het volgende:
![]()
Jij en Final Cut Pro zijn niet echt vriendjes, of wel soms?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gvd mn final cut pro ging crashen 1 minuut voor rudy aan de cover begon. gelukkig nog op tijd een DVDtje opgezet, maar final cut wil nu helemaal niet meer opstarten
Doe het altijd op de kop. Gewoon wat extra uitdaging bij het vegenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:21 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik doe het ook staand, kan er ook niet inkomen hoe mensen het zittend doen?
Gramophonedzie, dat wil je wetenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:25 schreef Brennel het volgende:
Wat is eigenlijk de nieuwe MH? Of wil ik dat niet weten?
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gramophonedzie, dat wil je weten![]()
en een grotevoor Hans
kijken! maar dan ook echt alleen maar kijken, luisteren nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgende week o.a. Cheryl Cole bij Jonathan Ross
blijft tof! toffe clip ook.quote:
vind ik, als een van de weinige volgens mij, niet... visueel is het natuurlijk prachtig maar veel te veel geluidseffecten en onderbrekingen... ik stoor me der aanquote:
pak een stoel en luister verderquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:36 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik denk dat ik mar eens ga, val bijna om van vermoeidheid
Vind je?quote:
Mag ik erbij?quote:
Ik ga nog niet, pilsje is nog niet opquote:
Vindt Roel niet leuk dat hij moet wachten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ga nog niet, pilsje is nog niet op
Maar ik heb nu wel een voorverwarmd bedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Vindt Roel niet leuk dat hij moet wachten.
Als je maar uitkijkt voor de wijnflessen die in zijn bed liggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Maar ik heb nu wel een voorverwarmd bed
Die gaan er snel weer uitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt voor de wijnflessen die in zijn bed liggen.
Ben je mal. Alles is mooi groen hier met een dun laagje chroom wit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:11 schreef Pino112 het volgende:
En en en?
Ligt er sneeuw bij jullie?
Hier niet
Ik lag nog in bed te luisterenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:56 schreef Bol_Wan het volgende:
haha, draaien ze een keer de TWD remix is C_S weg
En dat de dag na volyoghurt vrijdagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:22 schreef Cee het volgende:
Ben je mal. Alles is mooi groen hier met een dun laagje chroom wit.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt voor de wijnflessen die in zijn bed liggen.
Best wel ernstig dat ze zijn binnengekomenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:00 schreef Sirolf het volgende:
De NPO beveiliging had een flinke FAIL vannacht!
Bekijk deze YouTube-video
Wtf lol!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:00 schreef Sirolf het volgende:
Klopt helemaal, vooral omdat het juist was aangescherpt om zulke dingen te voorkomen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Best wel ernstig dat ze zijn binnengekomen.
Lolzquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:00 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik dacht al dat die rappert binnen zou stormen waar Giel toen laatst het mee aan de stok had,,![]()
Nee komen er 3 van die Polo spelers binnen,,
De aangescherpte beveiliging is toch alleen dat hek tegenover het station?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt helemaal, vooral omdat het juist was aangescherpt om zulke dingen te voorkomen.
Geen idee waar je het over hebt, maar qua NPO is die beveiliging juist binnen het gebouw aangescherpt, niet buiten. Da's namelijk eigendom van TCM Media Park.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:38 schreef borisz het volgende:
[..]
De aangescherpte beveiliging is toch alleen dat hek tegenover het station?
Hij is nu al leukquote:
Het hek tussen de studio's en de Mies Bouwmanblvd. staat er pas na Pim. Dat bedoelde ik. Beveiliging in de gebouwen kan best aangescherpt zijn. Ik weet nog wel dat Broekie nog twee jaar lang daar vrolijk overal in en uit kon lopen met zijn pasjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar qua NPO is die beveiliging juist binnen het gebouw aangescherpt, niet buiten. Da's namelijk eigendom van TCM Media Park.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |