IK probeer wel toe te kijken maybe is dat duidelijk voor mequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lees nu eens de nieuwe OP.van dit topic bedoel ik.
Mag ook, we kunnen stemmenquote:
Oh for fuck's sake!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef FFSletop het volgende:
[ afbeelding ]
misschien niet de beste... Maar toch succes iedereen
Lees de OP van het eerste deel ffquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:43 schreef arucard het volgende:
Laat de winnaar anders een nieuw plaatje kiezen
Ik weet het, ik wou eigenlijk weer iets in het kader van wereldwonderen ofzo doen, maar das te eentonig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh for fuck's sake!
Okee ik accepteer, maar mijn eerste ingeving is wel HEEL erg standaard!
strak planquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef ToT het volgende:
Zullen we afspreken dat degenen die een plaatje gemaakt hebben, de link ernaartoe naar MIJ toe PMmen, zodat ik alle plaatjes in 1 topic plemp zonder namen er bij?
Ja, OK.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef ToT het volgende:
Zullen we afspreken dat degenen die een plaatje gemaakt hebben, de link ernaartoe naar MIJ toe PMmen, zodat ik alle plaatjes in 1 topic plemp zonder namen er bij?
Wat vindt je van de foto?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef HaJee het volgende:
Klaar !Hahahahahaha, nee hoor.
Wanneer moet het af zijn ?
Het is een mooie foto. Heb alleen nog geen idee wat ermee te doen. Maakt het een mooie uitdaging ! Wat mij betreft gebruiken we deze.quote:
De mijne (ik moest een nieuwe kiezen)quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:51 schreef shadowflash het volgende:
Ik stel voor dat er een limiet op komt voor 2 uur per foto ? , dat lijkt me meer dan genoeg , en dat houdt het temp er wel in.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:50 schreef ToT het volgende:
idd, laten we morgen afspreken, ik wil ook niet de hele avond zitten photoshoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |