Dit was 'mijn' nr 1:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Even voor het tijdsbeeld
OMG wat is dat slecht
Even gemist waar het precies over gaat, maar dat is toch best een leuke plaat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit was 'mijn' nr 1:
Hier heeft mijn moeder een hekel aan. Ik ook trouwens.
quote:@calvinharris Best thing i've seen on wikipedia: "This article is about the American hip hop group. For the legume, see Black-eyed pea." - FOR THE LEGUME
Nummer 1 toen je geboren werd. Dit was 27 juli 1974, en ik vind het echt helemaal niets die plaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gemist waar het precies over gaat, maar dat is toch best een leuke plaat?
Oh dat wel een leuk onderwerpquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nummer 1 toen je geboren werd. Dit was 27 juli 1974, en ik vind het echt helemaal niets die plaat
Normaal wel, maar afgelopen weekend is mijn PC ontploftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
kan jij Tjibbe in een kinky leren pak met heul veul kettingen hijsen?
Zo worden ze ook aangekondigd in de uuropenerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:38 schreef AapjeAapje het volgende:
die tekst in de ticker onder in beeld![]()
Michiel Sekstra en Hans Weekend
Incl. slagroom taart natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kan Veenstra dit cadeau doen aan Ekdom
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |