tot nu toe vind ik iedere samenwerking die hij doet een succes wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een track!!!!!!!!!!!11
Het is wel factor 100 beter dan al dat zeik gedoe van dr tot nu toe. Maar goed, dat was zo tenenkrommend dat het ook geen kunst is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:48 schreef AapjeAapje het volgende:
hmm. die Wicked World is even wennen.
misschien.
vind ik hem na tien keer.
wel een beetje leuk.
Al zette ze nu het geluid van een scheet op single, dan was het nog beter idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Het is wel factor 100 beter dan al dat zeik gedoe van dr tot nu toe. Maar goed, dat was zo tenenkrommend dat het ook geen kunst is.
Kun je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:
Eensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik iedere samenwerking die hij doet een succes worden
Ik heb hier Pizza's in de vorm van ijsjes (nog niet gegeten)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Vanavond trouwens GEEN pizza gehad. Echt klote! waardeloos begin van het weekend.
wtf pizza's in de vorm van ijsjes?! het moet toch niet gekker wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb hier Pizza's in de vorm van ijsjes (nog niet gegeten)
GEEN PIZZAquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Vanavond trouwens GEEN pizza gehad. Echt klote! waardeloos begin van het weekend.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
GEEN PIZZA![]()
Maar dat kan toch helemaal niet Hans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |