abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78786471
Zo!

Het vorige deel: Slank de lente in #971: Waar Kwak de hitlijsten bestormt

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_78786494
!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78786496
crosspost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu zo maar 's door met het hoofdgerecht!
Ja doei.
pi_78786570
Ik ook! Heb alleen wel het verhaal gemist!
pi_78786584
Ziet er lekker uit Mo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:31:36 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78786853
Hoi. Ik geloof ook in kwak en ik heb het verhaal ook gemist .
Niet meer actief op Fok!
pi_78787039
wat lief, en alweer een naamtopic

voor wie t gemist had: korte samenvatting, zélfs mn begeleidster gelooft er niet meer in, en dat kwam nogal rauw op mn dak, juist omdat ik t zelf wel weer goed vond gaan... en dat dan met een hoop oude koeien en een naar gesprek... ik voel me dus momenteel een beetje alleen en moedeloos...

maar jullie zijn lief en dat helpt!
Kwak
pi_78787068
Toch maar mn nieuwe kleren gepast. Een jurkje wat 2 maten te groot is waardoor mn taille verdwijnt en opeens een maffe strik bij de hals heeft zitten, een broek die wel mooi boven mijn laarzen staat en die ik wilde houden maar waar ik nog geen 5 min kan zitten omdat ie dan in mijn buik gaat snijden en een groene trui die ik wel hou. Nouja, dat scheelt weer geld he .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78787562
Oh Kwak wat naar.
Heb het verhaal niet helemaal meegekregen, maar wel dat het k*t is.
Als je je inhoudt met het bakken heb je natuurlijk ook gewoon een fijn cadeautje verdiend.
Misschien morgen rituals ofzo voor jezelf kopen?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:12:18 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78788802
ik heb geen geld voor kadootje, maar: ik bak vanavond koekjes, en mag er zelf twee eten, en de rest gaat mee naar koor en bestuur morgen

en verder trakteer ik mezelf op een dekentje in pyjama in de bank, en x-factor op tv.
Kwak
pi_78788811
Tvp. PMS.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78788940
TVP
Volgens mij heb ik mn telefoon omgebracht
Een paar uur zonder batterij schijnt te kunnen helpen, dat maar proberen. Zou jammer zijn als ie kapot is, heb m een maand.
pi_78789149
Welke begeleidster kwak? Van je studie? Van je therapie? Je therapie is net begonnen, hoe kan ze er nu al niet meer in geloven?

Lijstje:

O: 3 crackers met ham, light mayo en tomaat
L: pasta met room en parmezaanse kaas en peterselie
T: miniworstenbroodje op begrafenis
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: nu in de oven: diepvriespizza met extra ui als groenten. Prbly driekwart of zo.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:24:42 #14
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78789471
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef conleche het volgende:
Welke begeleidster kwak? Van je studie? Van je therapie? Je therapie is net begonnen, hoe kan ze er nu al niet meer in geloven?

Lijstje:

D: nu in de oven: diepvriespizza met extra ui als groenten. Prbly driekwart of zo.
nee, werk. mn promotor zeg maar...
Kwak
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:24:51 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78789483
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef conleche het volgende:

Lijstje:

Kwak bedoelt de begeleidster van d'r proefschrift.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:25:25 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78789514
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. PMS.
.

En sterkte voor het vriendje
Niet meer actief op Fok!
pi_78789584
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

En sterkte voor het vriendje
Whehe, hij heeft het nodig.

Ik moet het hele weekend werken terwijl ik iedereen zo vreselijk dom en irritant vind. Niet handig, in een winkel. .
pi_78789917
The List:
O: dubbele boterham hagelslag
L: dubbele boterham appelstroop, een pindakaas, een rookvlees, appel
T: mandarijntje
D: lasagna
T: frustratie over mn telefoon
T: straciatellavla
pi_78790115
Tvp!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:39:35 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78790134
Kwak Ik vind je juist 1 van de sterkste personen hier

Sjaapje, jij lekker ding jij, zo had ik je niet verwacht, meer een tja een Sjaapje ofzo

Sigme, een Laurerientje, ik ken dat

Lijst:
O: Vla met druiven
T's : boterham rosbief, appel, sinaasappel
L: Kom kerriesoep met ballen, 2 boterhammen achterham, 2 glazen melk
T;s: boterham rosbief, tomaatjes, druiven, cracker achterham
T: bakje chips, chocolaatje
L: Broodje haring, blik sperzieboontjes
T: bakje chips en/of paar toastjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78790824
sporten goftedomme! 2 keer spinnen, 2 keer fitness en de nieuwe hardloop schoenen uitproberen! zo! ik moet er gewoon tijd voor maken en dat heb ik zojuist gedaan in mijn agenda
Ja doei.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:56:14 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78790935

.

Wel ff geluid aan zetten!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:56:36 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78790963
Dat klinkt niet zo mooi kwak, dat met je begeleidster. Ga je volgende week het gesprek met haar aan om te bespreken hoe jullie verder gaan? Misschien dat je daarmee de lucht een beetje klaart. Confrontatie is in dit soort gevallen vaak de beste verdediging. Ik geloof trouwens wel in je, juist omdat het volgens jou weer wat beter gaat. Volgens mij ben je best kritisch op je eigen functioneren, dus als jij zelf progressie ziet, dan is er progressie. Kop op en doorzetten

Ik heb vandaag de kutste verjaardag ooit gehad . Man was vergeten dat we samen zouden ontbijten, dus dat mocht ik mooi zelf verzorgen, geen slingers, geen inpakpapier, matig cadeau van man, geen taart, hele dag schoongemaakt en op luizenjacht, mislukt etentje. Schijtdag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78791023
je bent jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd tink!!!
Ja doei.
pi_78791074
Aww, Tink! Toch van harte gefeliciteerd! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')