Die mag toch nog welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik begon me er net aan te hechten. Vooral die uil met het vlagje![]()
Maar eh, hoe ging je examen, McFlurry?
Mooi!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die mag toch nog wel![]()
Examen ging goed
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik begon me er net aan te hechten. Vooral die uil met het vlagje![]()
Maar eh, hoe ging je examen, McFlurry?
Oh-Oh deed een Greys BTWquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi!
En sorry dan dat ik tijdens je examen zat te smsen
Toen was ik net klaar, ik was wat vroeger en kon meteen starten...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi!
En sorry dan dat ik tijdens je examen zat te smsen
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen was ik net klaar, ik was wat vroeger en kon meteen starten...
Uurtje bezig geweest ofzo. En sowieso mag je telefoons oid toch niet mee hoor, dus die lag bij de receptioniste () in de kluis.
Maar ging goed, gehaald
Ik las het!quote:
Kee, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen was ik net klaar, ik was wat vroeger en kon meteen starten...
Uurtje bezig geweest ofzo. En sowieso mag je telefoons oid toch niet mee hoor, dus die lag bij de receptioniste () in de kluis.
Maar ging goed, gehaald
Het ging om een waterpijpquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las het!
[..]
Kee, gefeliciteerd!
Wat is dat met dat pijpen en ijs en water?![]()
Wat heb ik gemist?
Tuurlijk hoor je daar wel over... maar de tt ging over een waterpijp (uit het topic ervoor)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wtf, jullie hebben toch weleens ooit gehoord van dat het mogelijk is om te pijpen (danwel gepijpt te worden) en dat diegene die het dan doet zeg maar een ijsblokje in haar mond heeft (of zijn mond, we zitten tenslotte in ESF). Niet dat ik het nou dagelijks onderga ofzo, maar heb dat ooit ergens gelezen/gezien/gehoord whatever
![]()
Iedereen doet net alsof ik echt het meest rare ever roep
Ja okay, zo ver was ik ook. Maar ik maakte een grapje over de TT, dus zo kwam het op pijpen icm water. En toen was de associatie met ijs snel gemaakt. Maar vervolgens reageerden oh-oh en JJH alsof ik echt iets heeeeel raars en underground-achtigs riepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk hoor je daar wel over... maar de tt ging over een waterpijp (uit het topic ervoor)
Neuh, ik heb er ook wel van gehoord hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, zo ver was ik ook. Maar ik maakte een grapje over de TT, dus zo kwam het op pijpen icm water. En toen was de associatie met ijs snel gemaakt. Maar vervolgens reageerden oh-oh en JJH alsof ik echt iets heeeeel raars en underground-achtigs riep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |