Haha ik snap, heb hem ook verwijdert van men pc. Wil de FBI en BREIN niet aan men deur hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ik niet naar gaan zoeken, want Pedobear staat niet voor niets in het plaatje.
Geen idee, volgens mij mocht het idd niet echt nee!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Haha ik snap, heb hem ook verwijdert van men pc. Wil de FBI en BREIN niet aan men deur hebben.
Mag je wel erover praten trouwens op FOK! ? Het is wel een mooi meisje hoor
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef HaJee het volgende:
Ik hoor vanuit her en der dat mensen op mij willen stemmen maar dat de stempotloden niet goed werken![]()
Niet lobbyen bij onwetende FOK!ers. ToT is nummer 1.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef HaJee het volgende:
Ik hoor vanuit her en der dat mensen op mij willen stemmen maar dat de stempotloden niet goed werken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op dinsdag 3 juni 2008 07:03 schreef Klonk het volgende:
helaas, topics geopend door users met een IQ lager dan een pak hagelslag worden vanaf nu zonder pardon gesloten :7
[/quote]
Nee, 2 voor we bij de 10 stemmen zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee nodig, jij nog maar één
-ik moet beter opletten-quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:37 schreef ToT het volgende:
Nog 1 stem, en diegene mag een nieuw plaatje uitkiezen!
Damn, ik heb ijsmeis gevondenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ik niet naar gaan zoeken, want Pedobear staat niet voor niets in het plaatje.
Thx dude!:Dquote:
Ik mag hopen dat je zelf nog geen 18 bent?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:39 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Damn, ik heb ijsmeis gevondenpikante foto's moet ik zeggen
Moet ik dan in de Tussentijd een nieuw plaatje posten voor een Photoshopover?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx dude!:D![]()
Wat mij betreft had jij net zo goed kunnen winnen met deze én met de vorige!Beiden waren gewoon erg goed!
Ik ga trouwens over 20 minuten ff de nerd uithangen bij de buren die problemen met de PC hebben, dus weet ik niet hoe laat ik aan de volgende shop kan beginnen!
Ja moeilijk, jouw stem was pas de 9e, maar was wel doorslaggevend.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Moet ik dan in de Tussentijd een nieuw plaatje posten voor een Photoshopover?
Ik ben bijna 19quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zelf nog geen 18 bent?
Welcome.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx dude!:D![]()
Wat mij betreft had jij net zo goed kunnen winnen met deze én met de vorige!Beiden waren gewoon erg goed!
Ik ga trouwens over 20 minuten ff de nerd uithangen bij de buren die problemen met de PC hebben, dus weet ik niet hoe laat ik aan de volgende shop kan beginnen!
Hajee gaf zelf zijn nederlaag toe.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja moeilijk, jouw stem was pas de 9e, maar was wel doorslaggevend.
In de spelregels staat dat de 10e stemmer een plaatje mag uitzoeken. Hmmm....lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |