Nou vooruit, nog 1 reactie. Doe in godsnaam wat purplerose zegt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:46 schreef purplerose het volgende:
Ik verander mijn advies naar laat je huidige vriendin aub gaan, beter voor haar. Na 3 maanden hoor je voor haar nog kriebels te voelen
nee, ik heb zelfrespect....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
En allebei tegelijkertijd? Is dat geen optie?
Eigenlijk wordt het zo nog best gezelligquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:47 schreef Abbadon het volgende:
ach, ik heb hier een stuk meer posts staan dan jij, (hoewel gelukkig allemaal wel van twijfelachtige kwaliteit)....kun je nagaan hoe ik me voel
Idd, het wordt tijd voor een andere vent in die vriendin dr leven, hij is het iig nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En terecht dat ze dat zegt hoor. Hij verdraait alles opeens.
Houden van verandert opeens in vriendschap en dan zegt 'ie "ik ben al lang niet meer verliefd geweest"...
het voelde niet als een paar maanden, maar als een paar jaar...je weet wel wat ik bedoel.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe kan je van iemand houden als je haar pas 3 maanden kent?
nee joh....dat is niks voor mijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoel, echt tegelijk. Dat ze het van elkaar weten, en delen.
MAAR JE ZEGT NET DAT JE AL 3 JAAR NIET VERLIEFD BENT GEWEESTquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef Mr.BigDick het volgende:
[..]
het voelde niet als een paar maanden, maar als een paar jaar...je weet wel wat ik bedoel.....
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou vooruit, nog 1 reactie. Doe in godsnaam wat purplerose zegt.
toch nog een reactie meer....ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het zo nog best gezellig
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou vooruit, nog 1 reactie. Doe in godsnaam wat purplerose zegt.
Oh ze voelde als een last zelfsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef Mr.BigDick het volgende:
[..]
het voelde niet als een paar maanden, maar als een paar jaar...je weet wel wat ik bedoel.....
Ja, dat is een poging om je als een slappe loser zelf te rechtvaardigen. Proberen er zelf in te geloven, dan zit je goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef Mr.BigDick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Mr.BigDick het volgende:
[..]
ik ken mijn huidige vriendin 3 maanden en niet 2 jaar. Verder houd ik wel van haar, maar ik voel meer dat we vrienden zijn dan relatiepartners. En die ander, tjah...ik ben al lang niet meer verliefd geweest...al 3 jaar niet, en het is een heerlijk gevoel
Nee echt?quote:
Oja, je houd alleen van iemand als je niet zonder die persoon kanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je kan niet van iemand houden na 3 maanden. Denken dat je het doet misschien wel, maar je kan nog makkelijk zonder die persoon.
Nou ja, ik bedoelde meer dat het na drie maand niet zo moeilijk is om je oude leven weer op te pakken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oja, je houd alleen van iemand als je niet zonder die persoon kan
Haha ja sorry kon het niet laten om het ff te quotenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde meer dat het na drie maand niet zo moeilijk is om je oude leven weer op te pakken.
Maar ik denk wel dat niet zonder iemand willen (niet kunnen, my bad) een belangrijk onderdeel is.
koekje dan maar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik meende zowaar dat je dat niet door had
Dit. Tenzij ze instemt met een open relatie, kun je beter voor degene kiezen waar je het meeste bij voelt.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:12 schreef calamares het volgende:
Je zult altijd anderen tegenkomen die op alle aspecten vele malen beter lijken dan je huidige partner. Waar meen je anders dat het gezegde "Het gras is altijd groener bij de buren" vandaan komt? Het is maar net de vraag hoe jij daar mee om gaat.
Ikzelf doe er gewoon niks mee, wanneer ik zo iemand tegen het lijf loop. Een hele objectieve kijk leer mij dat ik nu alles heb dat ik nodig heb in een partner, en mocht er ergens iets tekort schieten, dan praat je daar samen over.
Kom je zo dan niet in een vicieuze cirkel terecht? Je gaat dan immers keer op keer wel iemand tegenkomen, die 'beter' blijkt te zijn dan je huidige partner.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:21 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Vaak is het gras ook groener. Tenminste, er loopt altijd wel iemand rond die nog béter bij je past
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Fijn als je partner altijd over zijn of haar schouder kijkt op zoek naar iets beters
En op profielen natuurlijk niet invullen dat je relatie hebt, opties openhouden he!quote:Op zondag 7 maart 2010 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Fijn als je partner altijd over zijn of haar schouder kijkt op zoek naar iets beters
Vriendin van mij had zo'n ventquote:Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef purplerose het volgende:
En op profielen natuurlijk niet invullen dat je relatie hebt, opties openhouden he!
Volgens mij zijn er heel veel mannen zoquote:Op zondag 7 maart 2010 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendin van mij had zo'n ventStond op heel veel datingsites ingeschreven!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso mensen die vreemdgaan.![]()
Lager en triester dan dat kan bijna niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |