Is er geen digibeet test ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als ze te dom is om een spelletje patience te starten ofzo..
Bek houequote:
Hoi Daanquote:
Rustig aan hè ouwequote:
Ik ben lichtelijk chagerijnigquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk chagerijnigIk mag dat
Ik zou veel meer dingen niet erg vinden, zoals een villa ofzo, maar ik dwing je niet om het te kopen.quote:
Iets vergeten in te pakken voor dit weekend en kan m'n ouders niet bereiken. Verder heb ik echt geen hol te doen op stage nu, zit ik al 2 dagen op mail van school te wachten of mijn opdracht wel doorgaat. Ik moet ASAP die opdracht regelen en dan verwacht ik verdomme ook ASAP atnwoord maar NEE dat hoeft natuurlijk neit als je de fucking stagecoordinator van school ben.quote:
LNquote:
Het kostte me wat maanden voordat mijn ouders begrepen hoe ze dat moesten doen.quote:
Mja mja, maar je doet er allebei weinig aan hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets vergeten in te pakken voor dit weekend en kan m'n ouders niet bereiken. Verder heb ik echt geen hol te doen op stage nu, zit ik al 2 dagen op mail van school te wachten of mijn opdracht wel doorgaat. Ik moet ASAP die opdracht regelen en dan verwacht ik verdomme ook ASAP atnwoord maar NEE dat hoeft natuurlijk neit als je de fucking stagecoordinator van school ben.![]()
Bah
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Het kostte me wat maanden voordat mijn ouders begrepen hoe ze dat moesten doen.![]()
Na wat jaar is mijn vader er flink vooruit op gegaan.. hij kan nu googlen.Moederlief zit wat achter, maar ze doet haar best.
Ik vind het kutquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, maar je doet er allebei weinig aan heOvermacht
Kutleven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het kutHad als TT bijna Het Leven Is Kut Het Leven Is Kut gedaan
Hier welquote:
Ja, dat kunnen de mijne ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Da's wel beetje erg hoor
![]()
Mijn ouders weten hoe ze favorieten moeten gebruiken. Ze gebruiken helaas wel IE, en dan zeggen ze 'ik wil FF ook wel gebruiken' en dan zeg ik 'doe dat dan gewoon' maar dat durven ze niet blijkbaar
Hoiquote:
Zitten die van jou je ook al lastig te vallen over dat keuzescherm van Browsers dat ze kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen de mijne ook.
Mijn vader is wel bewust van de naam FF, maar snapt nog niet dat het gewoon een andere browser is. IE noemt hij google.
*Funda checktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou veel meer dingen niet erg vinden, zoals een villa ofzo, maar ik dwing je niet om het te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |