Nummer 2 (Wholehearted Mess) vond ik goed te doen, alleen het refrein vond ik tegenvallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Jefferson Airplane meets Velvet Underground in een modern jasje.![]()
Vind je het wat? Of ben je alweer weggeklikt?
FRIET!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
Kunnen jullie zelf invullen ,met of zonder : snor, bert visser, verjaardagstopic, patat, whatever...
Mayo, condoom, zoutquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
Kunnen jullie zelf invullen ,met of zonder : snor, bert visser, verjaardagstopic, patat, whatever...
Jaaaaaaaa ik zag t al hahah, maar ik wou snel openen en toch dacht wtf ik doe die maar, daar viel me oog toevallig op....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Perfect gedaan, Anniebabe, vooral de haakjes![]()
Het is alsnog een prachtig topiquequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik zag t al hahah, maar ik wou snel openen en toch dacht wtf ik doe die maar, daar viel me oog toevallig op....
Die kan je over je frikandel doen dan...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel mayo en wel zout maar nooit een condoom op mijn frietEerlijk gezegd
En dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die kan je over je frikandel doen dan...
Hoe kom je eigenlijk bij die naamquote:
Maar dat zout was niet voor op de PATAT, maar voor op een eitjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel mayo en wel zout maar nooit een condoom op mijn frietEerlijk gezegd
Weet ik veel? Ik geef alles wat ik lief vind een bijnaamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk bij die naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |