abonnement Unibet Coolblue
pi_259279
Ook bij het vertrek van bullent plaats ik hierbij ook maar weer eens mijn vraagtekens.

Mogelijk heeft de leiding van het Amsterdams corps het script doorgekeken na het vertrek van Jop.
De leiding wil hiermee Bullent, maar uiteraard ook het Amsterdams corps behoeden tegen alle negatieve publiciteit die in verdere verloop van het programma zal kunnen ontstaan.

Ciao Michello

  zaterdag 15 april 2000 @ 01:11:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_259280
Je moet koppenschrijver worden bij een roddelblad,

Ik denk er staat een heel interessant verhaal over het vertrek van Búllent, blijken het veronderstellingen en hersenspinsels van jou te zijn

Misschien voortaan wat beter uit je onderwerp laten blijken

Rob

Nog steeds geen updates mogelijk

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_259281
Ik kan ook wel meegaan in de suggestie die gemaakt werd in Commentaren op Streams:

quote:
op 04-15-2000 om 12:48 AM schreef Coos het volgende:
Misschien had Büllent door dat Bianca er door SBS/JdM is ingezet om hem, i.v.m. de kijkcijfers te verleiden. (of gewoon te pakken, als het te lang naar de zin van Bert en Ernie duurt)
Daar is Büllent te correct voor!!!

Het zou voor Büllent een soort 'damned if you do, damned if you don't' situatie geworden kunnen zijn: óf Bianca ontwijken en daardoor nog meer aangekeken te worden op zijn 'bondje met Es',
óf Bianca toelaten en zich compromitteren.

  zaterdag 15 april 2000 @ 01:26:00 #4
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_259282
quote:
op 04-15-2000 om 01:11 AM schreef R@b het volgende:
Je moet koppenschrijver worden bij een roddelblad,

Ik denk er staat een heel interessant verhaal over het vertrek van Búllent, blijken het veronderstellingen en hersenspinsels van jou te zijn

Misschien voortaan wat beter uit je onderwerp laten blijken

Rob


Ik dacht ook dat we een interessant verhaal te lezen kregen, maar ook ik werd helaas misleid door de kop van deze topic.

Heel jammer.
Dit is zeker in de stijl van een roddelblad!

never play games........
  zaterdag 15 april 2000 @ 01:29:00 #5
2705 cynix
is verdwaald
pi_259283
quote:
op 04-15-2000 om 01:13 AM schreef Moor het volgende:
Het zou voor Büllent een soort 'damned if you do, damned if you don't' situatie geworden kunnen zijn...

Tessa is voor mij 'damned anyway'.
Nou moeten we alleen nog zorgen dat de rest ook in zo'n situatie terechtkomt, gnagna

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')