Gijs, hij moet nog zoveel uitspelen geloof ikquote:
Mei geworden,....quote:
Gister binnen, maar ging weg dus zo beginnen. Alleen de eerste missie gedaan, gaaf hoor, een WWII flashbackquote:
Ook dat maar ik hoorde dat de SP kort isquote:Op zondag 7 maart 2010 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, hij moet nog zoveel uitspelen geloof ik
Ik review Just Cause 2, morgen/dinsdag binnen, kan je erna altijd ook 'testen'quote:Op zondag 7 maart 2010 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook dat maar ik hoorde dat de SP kort is
Maar goed, ik twijfel nog over Just cause2 .. aan de andere kant wil ik ook RDR en Alan Wake.
Ik volg 'm al een tijdje, maar nu gewoon even niet. Teveel andere zooi.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Oja de sleeperhit van het jaar komt over 10 dagen uit, Metro 2033
Eerste reviews zijn zeer positief, zeggen dat dit de survival horror genre naar een nieuw niveau brengen, nicely done.
http://www.gametrailers.com/video/journey-into-metro-2033/61483
http://www.gametrailers.com/video/black-station-metro-2033/62469
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alan Wake is geen B game denk ik. Gok op een lineaire SP van 10u en geen MP. RDR is grootser, meer B.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, ik twijfel nog over Just cause2 .. aan de andere kant wil ik ook RDR en Alan Wake.
Dat zijn games Gijsquote:Op zondag 7 maart 2010 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
_______________0_______________quote:Op zondag 7 maart 2010 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en Wessiej. Waar en wanneer precies in april? Leidseplein?
Pff hou op schei uit. Als ze spelen zoals gister wordt het echt 10000-0 ofzo. Al dat gezever ook weer van een hoop PSV-ers over de scheids en penalty dit overtreding dat. Kom op zegquote:Op zondag 7 maart 2010 13:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
_______________0_______________
Zooooooo blij gister, niet te geloven. Uiteraard werd ik toen weer binnen 1 sec. uitgemaakt voor kankerjood
Den Haag
. Volgende week ga je eraan roy
Ajax wint vandaag, nog maar 4 punten.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff hou op schei uit. Als ze spelen zoals gister wordt het echt 10000-0 ofzo. Al dat gezever ook weer van een hoop PSV-ers over de scheids en penalty dit overtreding dat. Kom op zegNu is één verloren wedstrijd nog geen ramp, maar met deze inzet wordt men geen kampioen.
Rond de 8 a 10 uur heb je de sp uit.quote:
Zeg nooit nooit, want hoe lang duurde het voordat jullie in de Arena wonnen van PSV?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ajax wint vandaag, nog maar 4 punten.
Volgende week wint ajax want ajax verliest nooit huis, 1 punt. Twente tel ik niet eens mee. 1 punt, ajax wint en psv speelt gelijk, en dan zwaaien wij naar Roy
Tot volgende week poepskiquote:Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, want hoe lang duurde het voordat jullie in de Arena wonnen van PSV?
Hier verloren ze toch echt thuis toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ajax wint vandaag, nog maar 4 punten.
Volgende week wint ajax want ajax verliest nooit huis, 1 punt. Twente tel ik niet eens mee. 1 punt, ajax wint en psv speelt gelijk, en dan zwaaien wij naar Roy
Hoop dat we er een gelijkspel uit kunnen trekkenquote:
zondag 2 december 2007quote:Op zondag 7 maart 2010 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier verloren ze toch echt thuis toch?
http://www.depers.nl/spor(...)t-thuis-van-NAC.html
Sinds wanneer mag je niet teren op in het verleden behaalde resultaten? Dat is het enige dat jullie doenquote:
Veel plezier hé met Andy van der Meijde, die had ook succes in het verleden.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet teren op in het verleden behaalde resultaten? Dat is het enige dat jullie doen
Hey, die is onder de gordelquote:Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef Wessiej het volgende:
!
[..]
Veel plezier hé met Andy van der Meijde, die had ook succes in het verleden.
Boondock Saints 2quote:Op zondag 7 maart 2010 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Up in te Air, Bundock Saints 2 en 2012 gedownload.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |