Doe eens ff normaal Gijsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:13 schreef Bastard het volgende:
Iemand de demo van Just Cause 2 al geprobeerd? Ga vanavond downloaden (en dit keer een demo spelen)
Gahetnueenseenkansgevendan... ik zeg doen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Doe eens ff normaal Gijs
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... Just Cause is niet echt mijn ding
Dat was 'm voor vandaagquote:
Nou, dat je kunt zien dat het vreselijke mensen zijn.quote:
Dusss.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat je kunt zien dat het vreselijke mensen zijn.Wie stemt daar nou op? Dat wijf rechts. Dat hoofd.
Whahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort ziet het er anders uit.
Die sufkutten hebben bij het binnenhalen van allochtenen kiezers en kandidaten even niet gedacht aan voorkeursstemmen.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_over__.html?p=12,2
Wat jij met vliegtuigen hebt, heb ik met boten ...quote:
Hoe zou jij reageren als je al dat water zag binnenkomen,.... serieus,... dat is indrukwekkendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat jij met vliegtuigen hebt, heb ik met boten ...![]()
![]()
![]()
Op dit moment zou ik een gun pakken en mn hoofd er af schieten zodat ik niet het zinken mee ga maken!
Ik ga in een hoekje huilen Gijs.. ik meen het..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als je al dat water zag binnenkomen,.... serieus,... dat is indrukwekkendStel als je je kids bij je hebt,... die verantwoordelijkheid
![]()
Die klap ook he,..... natuur,.... zo krachtig
Helemaal alleen diep onderin naast de kiel in een hut waar je de motor hoort,.... witte stalen keiharde muren met meegeverfde dikke stalen bouten,... alles kraakt,... water komt naar binnen,... gegil begint dof te klinken in je oren. Recept voor helquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga in een hoekje huilen Gijs.. ik meen het..
Daarom neem ik nooit de boot.. ben 1x op Terschelling geweest, en 1x naar engeland met de boot.. doe het niet meer.
Klaar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal alleen diep onderin naast de kiel in een hut waar je de motor hoort,.... witte stalen keiharde muren met meegeverfde dikke stalen bouten,... alles kraakt,... water komt naar binnen,... gegil begint dof te klinken in je oren. Recept voor hel
Ik las het... bibberendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef Chocobo het volgende:
Gijs![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_water___.html?p=6,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |