Zal is kijken of hij te downloaden is LOPquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Marble het volgende:
Heeft iemand de film al gezien? Hij lijkt me echt leuk.
Krijgt al wel de vormenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef mschol het volgende:
et bouwen van m'n spaceshuttle gaat steeds stroever.. mis steeds meer stukjes (die ik vervolgens in een andere bak terug vindt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* mschol gaat weer verder
Die hebben wij vroegen nog van sinterklaas gekregenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:10 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik nog liggenheb alleen het in elkaar boekje niet meer
Dat lijkt me dus weer geen zak aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Marble het volgende:
Heeft iemand de film al gezien? Hij lijkt me echt leuk.
Was het maar waar... Lang niet alle blokken zijn standaard blokken. Ik heb die Lego Kever ook en wil hem eigenlijk in het rood nabouwen (ik heb zelf een rode (echte) Kever), helaas zijn echter niet alle blokken te bestellenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een tijdelijke doos geweest. Je kon hem vorig jaar het hele jaar krijgen maar was redelijk snel uitverkocht. Het grappige is wel dat het allemaal standaard blokken zijn. Dus met de handleiding kun je alle blokken nabestellen en weer nabouwen.
Tof!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
Heb deze vandaag van m'n neef gekregen voor m'n verjaardag!![]()
[ afbeelding ]
Heb alles door mekaar in een doos gegooid en ben al begonnen. Maar daar ben ik nog wel een paar avondjes zoet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |