Haha haha dan moet je na antillen gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:23 schreef TwyLight het volgende:
Nja nee nederland heeft alles goed geregeld voor de mensen, goede zorg, toeslagen voor mensen die het minder hebben en geen armoede maar ik word fucked up depressief door de kou en de 5 tot 9 mentaliteit van dit land
Wat is er mis met Nederland? Ik vind het echt een ontzettend mooi land, alleen sommige inwoners zijn kut en politieke gezien is het ook helemaal niks. Maar dat wat mij tegen houd om naar de VS te gaan zijn de polders, de weilanden met koeien, de meren en vaarten, het afwisselende weer.quote:
Soms dan he dan moet ze wel normaal gekleed zijn:p niet zon vrouw in der trainingspak en dan nikiesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat is sexy? sneakers bij vrouwen?
k heb familie daar en amerika is the center of the world zegmaar, dat land doet er tenminste toequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:23 schreef donthate het volgende:
[..]
en dan ga je na amerika? als je echt wilt relaxen dan moet je niet daarheen gaan
IK wil liefst stockholm gaan wonen
geen tijd te relaxen iedereen heeft maar haastquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederland? Ik vind het echt een ontzettend mooi land, alleen sommige inwoners zijn kut en politieke gezien is het ook helemaal niks.
Het gaat erom dat je na je 65 in een verzorgingshuis kan plaatsnemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederland? Ik vind het echt een ontzettend mooi land, alleen sommige inwoners zijn kut en politieke gezien is het ook helemaal niks.
oh bah vreselijk jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Soms dan he dan moet ze wel normaal gekleed zijn:p niet zon vrouw in der trainingspak en dan nikies
Jij draagt het natuurlijk met stijl hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als het met stijl gedragen wordt wel maar anders niet
o oke:p maar gewoon hier is et beter geregeld als daarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
k heb familie daar en amerika is the center of the world zegmaar, dat land doet er tenminste toe
al mijn kleding is mini.... ik ben dan ook maar 1.57mquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jij draagt het natuurlijk met stijl he
Hakken dan welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh bah vreselijk ja![]()
Mjah ik ben gewoon geen sneaker typetje
Precies de goede hoogte!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
al mijn kleding is mini.... ik ben dan ook maar 1.57m
ukkiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mja in nederland is het voor iédereen goed geregeld, in amerika kan je het ook heel goed hebben het is alleen niet zo vanzelfsprekend als hier in nederland.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef donthate het volgende:
[..]
o oke:p maar gewoon hier is et beter geregeld als daarmja des ondanks heb je echt hele mooie stukken daar
Ligt dat niet aan jezelf? Ik ga later lekker in het buitengebied wonen. Grote tuin, niet al te duur huis, zonnetje er bij, en verder vogels en een zachte zomerbries, als je dan nog haast hebt weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef donthate het volgende:
geen tijd te relaxen iedereen heeft maar haast
om een minirok te dragen natuurlijk!, aan welke vieze gedachte dacht jij dan eh!quote:
hahha alsk straks 40ben ofzo gaak na antillen gek hele dag slapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je na je 65 in een verzorgingshuis kan plaatsnemen
Toch niet Centerparcs he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan jezelf? Ik ga later lekker in het buitengebied wonen. Grote tuin, niet al te duur huis, zonnetje er bij, en verder vogels en een zachte zomerbries, als je dan nog haast hebt weet ik het ook niet meer.
hele dag slapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef donthate het volgende:
[..]
hahha alsk straks 40ben ofzo gaak na antillen gek hele dag slapenen het levensonderhoud kost er geen flikker
Ik draag bijna niks andersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Hakken dan weldat is stiekem nog sexier mits de vrouw et kan hebben
Antillen, Aruba zou ik wel eens willen zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef donthate het volgende:
[..]
hahha alsk straks 40ben ofzo gaak na antillen gek hele dag slapenen het levensonderhoud kost er geen flikker
je bent er wel trots op he? je hebt het vanavond al minstens twee keer gemeldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |