Hahahahah veeg me op hahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja dat is echt ergik heb een kamer wat vroeger een kamer was maar mijn kast van gemaakt
ik heb wel een schoenentikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja dat is echt ergik heb een kamer wat vroeger een kamer was maar mijn kast van gemaakt
Mooie levensdoelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niet trouwen is iig 1 doel![]()
Voor de rest zoveel mogelijk geluk eruit halen en zo goed mogelijk met tegenslag omgaan![]()
Dat is geen doel, dat is wat er van je verwacht wordquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef TwyLight het volgende:
mijn doel in het leven is money maken, huisje auto vrouw en kinderen![]()
dat kan ook alleenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar je wilt toch stabiliteit in het leven?
kan je een handje geven danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Mooie levensdoelmaar tegenslagen heb ik al genoeg gehad en allemaal nog goed uitgekomen
oh en nog vergeten mijn grootste doel:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat is geen doel, dat is wat er van je verwacht word
Oh laten we daar maar niet over pratenquote:
Maar...Maar...quote:
Dat doel heb ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oh en nog vergeten mijn grootste doel:
weg uit nederland en naar amerika verhuizen
zolang nu alles goed is is het belangrijkste he wat gebeurd is is gebeurd ik kan er wel zielig over doen maar dan verpest ik mn toekomst erbijquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh laten we daar maar niet over praten![]()
![]()
maarja bij vrouwen is het toch wat anders als bij mannen
why?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oh en nog vergeten mijn grootste doel:
weg uit nederland en naar amerika verhuizen
u2quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:21 schreef donthate het volgende:
[..]
zolang nu alles goed is is het belangrijkste he wat gebeurd is is gebeurd ik kan er wel zielig over doen maar dan verpest ik mn toekomst erbij
Maar toh nog sterktte
Dat vind ik zo sexy bij vrouwenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhm ja ik heb iig maar 1 paar gympen/sneakers of hoe je het ook noemt
Geen hond?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef TwyLight het volgende:
mijn doel in het leven is money maken, huisje auto vrouw en kinderen![]()
DH Kunnen we helaas niet meenemen aangezien hij overal ter wereld staat genoteerd door Interpolquote:
en dan ga je na amerika? als je echt wilt relaxen dan moet je niet daarheen gaanquote:
wat is sexy? sneakers bij vrouwen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vind ik zo sexy bij vrouwenik heb bijna alleen maar sneakers en natuurlijk nette schoenen
waar ik me voor schaam
minirokjes dacht ik meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat is sexy? sneakers bij vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |