here is a list with some changes and new features:quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef Klonk het volgende:
V50 alweer, we hebben toch pas kortgeleden een update gehad naar versie 40
wat is er allemaal veranderd ?
hmmzz, en waarom maken ze dan een Xpres music en een navigator editie?quote:Op woensdag 21 april 2010 07:29 schreef Klonk het volgende:
ja hoor, zelfs helemaal gratis
geen flauw idee, ik werk niet bij Nokiaquote:Op woensdag 21 april 2010 07:58 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz, en waarom maken ze dan een Xpres music en een navigator editie?
aha, k.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik werk niet bij Nokia
het enige wat ik weet is dit: http://maps.nokia.com/ovi-services-and-apps/ovi-maps
maar dat is toch zo te updaten ofniet?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:15 schreef Klonk het volgende:
ovi maps staat ook op de 5800 al geinstalleerd, is echter pas vanaf firmware versie v40 gratis
ja kippetje eitje, kan zowel via je toestel als via de nokia suite op je pjoeterquote:Op woensdag 21 april 2010 08:16 schreef gateway het volgende:
[..]
maar dat is toch zo te updaten ofniet?
hmmz, dan denk ik dat het toch de Xpres music wordtquote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja kippetje eitje, kan zowel via je toestel als via de nokia suite op je pjoeter
ebay kan het vast goedkoper voor die houderquote:Op woensdag 21 april 2010 08:21 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmz, dan denk ik dat het toch de Xpres music wordtAlhoewel je daar geen SD kaartje bijkrijgt...
eens horen wat de verkoper er allemaal bij wil doen, zo'n houder voor in de auto zou wel handig zijn! Evenals een 8 of 16GB kaartje
pfff 55 euro voor de Nokia Houderpakket CR-103
Tnxquote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Klonk het volgende:
en alsof de duvel ermee speelt: http://tweakers.net/revie(...)-nokia-ovi-maps.html
Via ovi suite niet, via nokia updater niet, via de telefoon zelf niet... wtf, man, ik wil niet vastzitten aan v31quote:Op woensdag 21 april 2010 07:05 schreef Klonk het volgende:
hier gewoon beschikbaar via de telefoon
ben hem nu aan het installeren
Neequote:
Yep.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Klonk het volgende:
dat is wazig
en je gebruikt ook van de suite enzo de nieuwste versies op je pc ?
*#0000#quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep.
Wat is die code voor op de telefoon zelf trouwens? #0000#?
NSU: geen updatequote:Op woensdag 21 april 2010 07:05 schreef Klonk het volgende:
hier gewoon beschikbaar via de telefoon
ben hem nu aan het installeren
hier wel beschikbaar maar niet compitabel, even afwachten dus..quote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
NSU: geen update
FOTA: geen update
Damn, nog even afwachten dus.
Simlock vrij toestel.. Via Nokia en T-Mobile kan ik niet updaten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:37 schreef Magneet het volgende:
dat niet kunnen updaten ligt asan de provider, per provider zit er een andere productcode in en de provider moet de update vrijgeven voor z'n eigen codes
simlock vrij maar wel via t-mible gekregen? Dan zit er nog steeds een t-mible productcode op. Je zal dus de productcode aan moeten passen zoals in die link van me hierboven beschreven staat dan krijg je v50.quote:Op zondag 25 april 2010 10:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Simlock vrij toestel.. Via Nokia en T-Mobile kan ik niet updaten.
ja, probleemloos, gewoon uitzetten bij de optiesquote:Op zondag 25 april 2010 17:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat Ovi Maps en Sportstracker (oftewel GPS) moet toch ook werken zonder internetverbinding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |