Gebruik gewoon Nimbuzz, als je het mij vraagt de beste MSN-app en passend in de stijl van de telefoon.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook.
Volgens mij heb ik het toen weten op te lossen door de contactpersonen niet in groepen in te delen. Daarna liep hij volgens mij wel door.
Ik heb hem er ondertussen afgegooid omdat het aanmelden steeds foutmeldingen gaf.
Werkt inderdaad ook. Alleen had het niet mijn voorkeur.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Nimbuzz, als je het mij vraagt de beste MSN-app en passend in de stijl van de telefoon.
ja die gebruik ik nu ook maar soms als ik snel typ heb ik wat lag.. (ik gebruik geen zwaar thema ofzo)quote:Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Nimbuzz, als je het mij vraagt de beste MSN-app en passend in de stijl van de telefoon.
Geen opvolger, een gedifferentieerd produkt. De N97 is bijvoorbeeld ook ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Barcaconia het volgende:
Sinds deze week mijn 5800 omgeruild voor een X6. Het lijkt de opvolger van de 5800 te zijn omdat hij precies hetzelfde werkt en hetzelfde vormgegeven is (beetje ander plastic, maar alle knoppen hetzelfde..).
Beetje geüpdate features, dus ik ben vanzelfsprekend zeer tevreden.
Mja, maar ik heb ook nog aim en gmailquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beste MSN-app is naar mijn mening gewoon Live Messenger, veel beter dan eBuddy.
Wat ik overigens nog steeds frustrerend vind is dat meldingen niet weg te klikken zijn, zoals berichten die zijn aangekomen, lege accu of dat je iets aansluit. Erg vervelend.
Waarschijnlijk is telefoongeheugen stampesvol.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oh, wat krijg ik een hekel aan deze telefoon. Als ik een smsje in m'n inbox probeer te openen, moet ik 180 keer drukken voordat 'ie eindelijk eens iets selecteert en dan nog duurt het erg lang voordat er iets gebeurd.
Scherm kantelen duurt ook echt een seconde of 5.
SMSjes kun je op je geheugenkaart laten opslaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is telefoongeheugen stampesvol.
SMSjes verwijderen en andere rommel van telefoongeheugen afhalen,
Klopt maar da's niet standaard. Bij mij in eerste instantie ook de reden waarom hij soms langzaam was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:16 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
SMSjes kun je op je geheugenkaart laten opslaan.
Zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is telefoongeheugen stampesvol.
SMSjes verwijderen en andere rommel van telefoongeheugen afhalen,
Bij de 5800XM staat het onder:quote:Op woensdag 22 september 2010 05:11 schreef trovey het volgende:
Ik heb het kleine broertje/zusjes van de 5800 de Xpress Music 5530 en ik heb een vraagje wat ik maar niet in de gebruiksaanwijzingen (uitgebreid en kort) kan vinden.Hoe verander ik de toetsenblokkering? M.a.w. hoe kan ik er voor zorgen dat het langer duurt voordat de toetsenblokkering zijn werk doet? Ik moet in sommige gevallen dat knopje nu iets te vaak weer schuiven om de boel weer aan de gang te krijgen. Alvast bedankt voor (hopelijk) alle reakties.
Ik gebruik Emoze voor m'n emails, waaronder een gmail adres.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe configuren jullie je Gmail op deze Nokia? Via 'Berichten' heeft 'ie bij mij te weinig geheugen elke keer als ik wil verbinden en via een andere applicatie werkt het niet ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |