veeel verandert?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:52 schreef Dennisweb het volgende:
Over firmware gesproken: http://dailymobile.se/201(...)06-changelog-inside/
Er is een nieuwe update uit. V51 draait hier al
Die merk je echtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:49 schreef Klonk het volgende:
weinig schokkends:
v51.0.006
- Improved Mail for Exchange
- Improved video calls
- Improved browser
- Performance improvements
snelheid van wat? tussen de menu's enzo? dat was toch al wel snel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef Klonk het volgende:
Snelheid is na de software update idd opmerkelijk toegenomen
Als de snelheid van de updates nu ook toenam...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef Klonk het volgende:
Snelheid is na de software update idd opmerkelijk toegenomen
nah, vind het toch netjes, om de paar maanden voor mijn gevoel, dus idd herfst de volgende keer denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als de snelheid van de updates nu ook toenam...Ik zal denk ik wel weer tot de herfst moeten wachten of zo
Op v50 moest ik ook maanden wachten nadat de rest hem al had, bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, vind het toch netjes, om de paar maanden voor mijn gevoel, dus idd herfst de volgende keer denk ik.
Hij is ook ongelooflijk buggy. Kwam ik helaas ook pas na 3 maand achterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef gerbenp het volgende:
Baggertelefoon voor mij vanaf nu.
Alles heeft het zich laten begeven, te warme accu. heel traag nu. Wordt alleen maar kutter met een nieuwe update.
kan dat ook uit dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef PierreTT het volgende:
Buiten het feit dat hij batterij slurpt als je 3G aanhebt is het opzich een prima toestel
Ja. Je kunt ergens instellen welk netwerk je wil gebruiken. Bij mij staat ie op GSM omdat ik hier geen dekking heb op 3G en als ie steeds blijft zoeken, heb ik slechte ontvangst of zo.quote:
Ik gebruik het niet en eerlijk gezegd denk ik ook dat T9 of qwerty toetsenbord handiger is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier iemand die slideit gebruikt? Ik weet niet of ik het nou wel zo handig vind eerlijk gezegd. Het voelt minder fijn aan als de overstap naar T9 vroeger en ik denk dat ik gewoon een full qwerty om te typen handiger vind.
Dit probleem had ik ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef dj-marc-e het volgende:
wie heeft ervaring met de officiele live messenger app? ik heb 2 hotmail accounts en 1 daarvan wil niet aanmelden..hij haalt persoonlijke gegevens op maar bij stap 3 gaat hij niet meer verder..
komt dat mischien omdat ik te veel contact personen erin heb staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |