Nee, hier was het ook een schok, en we zaten helemaal te hopen dat Sanne mocht vertrekkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet verwacht dat Arjen de afvaller is. ik had Kim als afvaller. Erik is de Mol

Ik hoop dat Sanne niet de mol isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hier was het ook een schok, en we zaten helemaal te hopen dat Sanne mocht vertrekken![]()
Nou weet ik het niet meer

Dat is op 6 februari opgenomenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De terugblikaflevering wordt ieder jaar in Lisse opgenomen. En in Lisse krijg je te horen wie de mol is.

Ah gos, dat lijkt me idd waardeloosquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Vlindur het volgende:
Echt, met 10 minuten vertraging WIDM kijken omdat de baby nog in bad moest en dan onder tussen Twitteren is niet tof..
Ze waren net bij het stemmen aangekomen toen ik las dat mijn HELD er uit lag

Hier net zo, ik zat ook te hopen dat Sanne kon vertrekken en ik weet het nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hier was het ook een schok, en we zaten helemaal te hopen dat Sanne mocht vertrekken![]()
Nou weet ik het niet meer

Eigen schuld, twitterenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Vlindur het volgende:
Echt, met 10 minuten vertraging WIDM kijken omdat de baby nog in bad moest en dan onder tussen Twitteren is niet tof..
Ze waren net bij het stemmen aangekomen toen ik las dat mijn HELD er uit lag

Ik ben al zo ver dat ik Kim al leuk begin te vinden, maar Sanne is of wel de mol en dan speelt ze het verschrikkelijk irritant, en dus geen leuke mol, of ze is de mol niet en dan vind ik Sanne simpelweg niet leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier net zo, ik zat ook te hopen dat Sanne kon vertrekken en ik weet het nu ook niet meer.
Ik heb nog liever Kim als mol dan Sanne.

Don't feed the trollquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
verbeter de wereld en begin bij jezelf laat mensen gewoon in hun waarde
je gaat mensen geen Debiel noemen.

Ik blijf ook bij Frits, misschien wel juist omdat ik niet echt een idee heb waarom dan precies.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:51 schreef Maartel het volgende:
Frits vind ik nog altijd de mol. Puh!
Inderdaad, hoewel nog steeds een hoop, het laagste aantal kijkers tot nu toe dit seizoen: 1.348.000.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:16 schreef broer het volgende:
Ik heb trouwens het vermoeden dat veel vaste kijkers het vergeten zijn. Normaal gesproken gaan de topics er op donderdagavond toch een stukje sneller doorheen.

Ja, heb hem er al een uurtje op. Weer eens wat anders dan 3fmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo meteen ..heb je radio2 aanstaan?

Radio 2 is mooier dan 3fmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, heb hem er al een uurtje op. Weer eens wat anders dan 3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |