Ik vind het vaak muziek voor ouderen.. Ik ben 25 en vind de DJ's en de muziek vaak leuker op 3fm. Maar ze draaien alles zo vaak dat ik daar wel wat flauw van ben.. Maar 2 doet het voor vandaag nog wel goed. Maar om half 5 gaat ie weer terug voor even, want nieuwe megahitquote:
Twitter is echt geweldigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:37 schreef ChatGirl het volgende:
Dat Twitter is toch wel handig. Ben er net mee begonnen, en dankzij een tweet van Arjen toch maar even radio 2 aangezet
ben helemaal vergeten te luisteren. is dit de hint ?quote:
quote:Wake up everyone
How can you sleep at a time like this
Unless the dreamer is the real you
Listen to your voice
The one that tells you
To taste past the tip of your tongue
Leap in, the net will appear
I don't wanna wake before
The dream is over
I'm gonna make it mine
Yes I, I know it
I'm gonna make it mine
Yes I'll make it all mine
I keep my life on a heavy rotation
Requesting that it's lifting you up, up, up and away
And over to a table at the Gratitude Cafe
And I am finally there
And all the angels they'll be singing
Ah la la la, ah la la la
I la la la la love you
I don't wanna break before
The tour is over
I'm gonna make it mine
Yes I, I'll own it
I'm gonna make it mine
And timing's everything
And this time there's plenty
I am balancing
Careful and steady
And reveling in energy that everyone's emitting
Well I don't wanna wait no more
Oh I wanna celebrate the whole world
I'm gonna make it mine
Oh yes I'm following your joy
I'm gonna make it mine
Because I, I am open
I'm gonna make it mine
That's why, I will show it
I'm gonna make it mine
Gonna make it mine
Oh mine
Dan heb je niet goed geluisterd, het is ongeveer 10 -15 min geleden geweest.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben aan het luisteren al 20 min maar hoor geen Arjen ?
Volgensmij is het groene scherm voor de mol gewoon ingecalculeerd en maakt die de test voor de show. Zou toch wat zijn als de mol een rood scherm krijgt en PJ dan zegt: "Ja rood scherm, maar je hoeft niet naar huis want je bent de mol."quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:56 schreef El.Wulfo het volgende:
Kim is de mol. Ze kan namelijk niet zo slecht zijn. Ook weten ze bij de achtervolging erik en sanne weer terug te vinden, onmogelijk als je niet de route weet. En het is saai als de opdracht na 2 minuten al voorbij is
En Waarom krijgen we anders 2 keer hetzelfde shot te zien. Waar ze ook steeds heel idioot haar rugtas vast blijft houden.
Ik denk zelf niet dat Arjen geswitched is, maar al de hele tijd fout zat.
Waarom hij vorige keer een groen scherm kreeg, let op:
de mol weet dat het scherm af te kopen was, en maakt de test als slechtste, zodat iedereen anders die zijn scherm wel wil zien, een groen scherm krijgt en denkt dat hij/zij op het juiste spoor zit.
Er wordt namelijk alleen gezegd dat de mol niet naar huis gaat, niet dat die niet het rode scherm kan hebben!
Precies, en hoe doe je dat met zekerheid? De mol de test het slechtste laten maken en het scherm af laten kopenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Maartel het volgende:
Gezien het aantal kandidaten wat ze nog wel moesten hebben voor het aantal resterende afleveringen zou het me niets verbazen dat de redactie gegarandeerd heeft dat er vorige week niemand uit kon gaan.
Ik bedenk zonet wel dat dat mis zou zijn gegaan als elke kandidaat ervoor zou hebben gekozen het scherm te zien..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:02 schreef El.Wulfo het volgende:
Nee, de mol weet alle antwoorden, dus maakt hem gewoon foutloos. Alleen voor deze keer zou die het die keer helemaal fout invullen, omdat ie toch niet het scherm hoeft te zien, en de rest erdoor misleid kan worden.
Niet als de mol het fout maakt, en het rode scherm niet wil zien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik bedenk zonet wel dat dat mis zou zijn gegaan als elke kandidaat ervoor zou hebben gekozen het scherm te zien..
Als je als enige het scherm niet wilt zien, heb je wel meteen alle verdenkingen op je, natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Niet als de mol het fout maakt, en het rode scherm niet wil zien.
Niet als je KIm bent, geen jokers hebt, en iedereen denkt dat je er helemaal niets van af weetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je als enige het scherm niet wilt zien, heb je wel meteen alle verdenkingen op je, natuurlijk!
en mol heeft 3 letters, logisch dat het getal 3 steeds terug komt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sanne is als derde te zien in het introfilmpje!.
Kim bestaat ook uit 3 letters.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
en mol heeft 3 letters, logisch dat het getal 3 steeds terug komt.
Nou we zijn eruit, Sanne is de mol.
Erg jammer
De mol krijgt nooit een rood schermquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:02 schreef El.Wulfo het volgende:
Nee, de mol weet alle antwoorden, dus maakt hem gewoon foutloos. Alleen voor deze keer zou die het die keer helemaal fout invullen, omdat ie toch niet het scherm hoeft te zien, en de rest erdoor misleid kan worden.
dat geldt ook (of eerder) voor Kimquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen Arjen? Dan moet het nu Sanne zijn want die is te dom om zo ver in dit lastige spel te komen.
De mol gaat nooit naar huis, ze zeggen nergens dat hij niet het rode scherm kan hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef .aeon het volgende:
[..]
De mol krijgt nooit een rood scherm
Of hoe was het ook al weer
Jawel, dat zeggen ze(de redactie) juist welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:36 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
De mol gaat nooit naar huis, ze zeggen nergens dat hij niet het rode scherm kan hebben
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Jaa ik heb t! Dit is het tiende seizoen... Maal het aantal jokers gedeeld door de drie kleuren jurk van kim... Neem dan de afstand van tokyo tot lisse, deel dat door het aantal minuten dat sanne opgerold in de bus heeft gelegen, min de 3 (!!) vuile onderbroeken van frits , daarbij tel je het aantal jokers op en tadaaa ; 3! = mol letters dus dan weet je t wel he
Omdat Kim wel door is, en Arjen niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef .aeon het volgende:
Waarom feliciteert Arjen Kim bij zijn afscheid? (48:13)
Dat is toch ook te zien tijdens de aflevering. Zo rond 30 minuten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
En ik neem aan dat we volgende week dat diner nog te zien krijgen?
Dom, sure. Heb jij haar cv wel eens bekeken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen Arjen? Dan moet het nu Sanne zijn want die is te dom om zo ver in dit lastige spel te komen.
Omdat hij nu meent dat Kim de mol is. Zo van "gefeliciteerd, je hebt me compleet de verkeerde kant op gestuurd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef .aeon het volgende:
Waarom feliciteert Arjen Kim bij zijn afscheid? (48:13)
"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:52 schreef .aeon het volgende:
[..]
Jawel, dat zeggen ze(de redactie) juist wel
Maar ik weet niet of het nou 'de mol krijg nooit een rood scherm' was of 'de mol krijg nooit een rood scherm te zien
das toch stom als je dan als laatste bent en iedereen een groen scherm heeft gekregen om dan ook nog te willen kijken, terwijl je dan eik weet dat het scherm rood zal zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik bedenk zonet wel dat dat mis zou zijn gegaan als elke kandidaat ervoor zou hebben gekozen het scherm te zien..
quote:Ook uit aflevering zeven valt weinig meer op te maken dan dat iedereen loopt te mollen. Erik bijvoorbeeld, die zijn telefoon op trilstand hoort en rustig de tijd neemt door zelfs met studenten te gaan ouwehoeren. Frits en Sanne kiezen de koffers met het vraagteken. De hoofdvraag van het seizoen is Wie is de Mol? .
Blijft Kim nog over. Ja, maar misschien begin ik paranoïde te worden, maar het is het vermelden wel waard. Op de website www.vanhiertotlisse.nl staan drie telefoonnummers. Doe geen moeite, alle drie de nummers zijn niet meer bereikbaar.
Telefoonnummer 1: 080-36996574
Telefoonnummer 2: 080-39162197
Telefoonnummer 3: 080-36998882
Nu kun je op een (mobiele) telefoon letters op de cijfertoetsen aflezen. Kim werd gebeld op telefoonummer 1, Erik op 2 en Sanne op 3. Zowel het toestelnummer van Erik als van Sanne bevatten letters waar je geen chocolade van kan maken. Kim is echter een ander verhaal:
Sanne Vogel (Nieuwegein, 10 april 1984) is een toneel- en actrice, schrijfster en theaterregisseur. Samen met haar broer Robin Vogel ligt zij aan de basis van De Vogelfabriek, een bedrijf dat eigen theatervoorstellingen en films produceert en regisseert.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef Gitaarmat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |