Nou, inderdaad...quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Dirkh het volgende:
Paultjuuuh heeft een kloon die ik nog niet ken of zo?
Greys zit in het andere topicquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden, die liefdesperikelen
Maar ik ga straks zeker bijlezen, want het is een sappige topicreeks!
LOVELESS, tief eens op met je erotische uil![]()
Oeh, nu raak je z'n weak spot hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Dirkh het volgende:
Paultjuuuh heeft een kloon die ik nog niet ken of zo?
Puiltjuuuhquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn humor vergelijken met die van Paultjuuuh is onder de gordel
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
Pff zeg Greys zet die leeftijdsgrens eff op 25 ofzo, no way dat ik een hele avond met die uilekop volhou.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
Pff zeg Greys zet die leeftijdsgrens eff op 25 ofzo, no way dat ik een hele avond met die uilekop volhou.
Jij mag wel onder de rokken mee hoorquote:
Hihi een buzzsysteem op je beeldscherm is leukerquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
Kunnen we een 06-nood-cirkel voor zoiets opzetten?
Greys, Vivi zit in dat nieuwe "verliefd" topic te posten dat ze het niet heel vriendelijk vindt dat je haar niet geroepen hebt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
Eens!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
Da's dierenmishandeling!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Tombola, doe me zo nog eens dat linkje (alsjeblieft) van ons sappige topic?
Dan eet ik ff snel mijn eten op en ga ik zo in meerdere tabbladen tegelijk lezen
LEN!
PUT A SOCK IN IT!
In die uil. Bedoel ik. Kill it.
Dierenmoordenares!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
LEN!
PUT A SOCK IN IT!
In die uil. Bedoel ik. Kill it.
Geroepen voor dat topic?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, Vivi zit in dat nieuwe "verliefd" topic te posten dat ze het niet heel vriendelijk vindt dat je haar niet geroepen hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |