Dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lust het zo niet, maar door de soep o.i.d. lust ik het wel. Een prei oven schotel o.i.d. kun je mij geen plezier mee doen.
huilliequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Liegebeest, het is niet leeg het is een transparante pixel.
BaRF, charf, arrrr, sjarr!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Juup© het volgende:
I see a name that starts with a P. Is there is a P in the name like. Paul of Peter.... (or any other name that starts with a P)
Rara wie is dat
quote:Brown girl in the ring Tra la la la la
There's a brown girl in the ring Tra la la la la la
Brown girl in the ring Tra la la la la
She looks like a sugar in a plum, Plum plum.
Show me your motion Tra la la la la
Come on show me your motion Tra la la la la la
All had water run dry; Got nowhere to wash my clothes
I remember one Saturday night, we had fried fish and johnny-cakes.
Beng-a-deng, singin' Beng-a-deng
There's a brown girl in the ring Tra la la la la la
Come on show me your motion Tra la la la la la
She looks like a sugar in a plum Plum plum
All had water run dry; Got nowhere to wash my clothes.
Beng-a-deng Beng-a-deng.
See, brown girl in the ring Tra la la la la la
Look that brown girl in the ring Tra la la la la la
She looks like a sugar in a plum Plum plum
jij bent een kahba ja!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vind ze allemaal wel lachwekkend, maar die van broek aan mijn laars is enorm leuk.
Ze zat er voor unne goeie naast bij de moeder van die tokkies. Char sprak alsof die moeder was overleden tijdens de ramp, maar die vrouw was pas 4 maanden later omgekomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Juup© het volgende:
I see a name that starts with a P. Is there is a P in the name like. Paul of Peter.... (or any other name that starts with a P)
Rara wie is dat
Hmmmm.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij had hij geen bier mee naar bed genomen!
Zouden ze dat bij de ** dealer op hebben staan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:28 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat hij kabouter plop bedoelde. Dat was net op.
je hebt meteen bier nodig als je bij mij weg bent?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef ColtZ40 het volgende:
plop
link?quote:
ik lag op de bank te slapen....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt meteen bier nodig als je bij mij weg bent?
was het zo erg?
Geef ik echt serieus een compliment zonder achterliggende bedoelingen krijg ik ditquote:
hij liet je alleen!quote:
grappig dat jij het meteen weer ziet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geef ik echt serieus een compliment zonder achterliggende bedoelingen krijg ik dit
ik heb maar weinig vriendjes hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
grappig dat jij het meteen weer ziet!
En toen schrok je.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb maar weinig vriendjes he
Als ik naar hyves.nl ga zie ik meteen statusupdates (zoals foto's, www's, blogs) van alle vriendjes en daar stond je ook tussen
maar dan korter haar..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En toen schrok je.
Nee was weleens tijd voor een update, en nu weet je tenminste hoe ik eruit zie.
ja...ik had een heel ander beeld van jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En toen schrok je.
Nee was weleens tijd voor een update, en nu weet je tenminste hoe ik eruit zie.
een kort, pittig kapsel?quote:
nou dan komt in ieder geval de vraag of ik wil neuken niet meer voorbij!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ik had een heel ander beeld van je
Nou Colt, je hoort het...niet meer vragen hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nou dan komt in ieder geval de vraag of ik wil neuken niet meer voorbij!
yepquote:
of juist wel!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nou dan komt in ieder geval de vraag of ik wil neuken niet meer voorbij!
Colt vraagt dat nooitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou Colt, je hoort het...niet meer vragen he
wel als je het omhoog steektquote:
Die fotoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
grappig dat jij het meteen weer ziet!
mits je ook het eigendomsbewijs afgeeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Juup© het volgende:
Wil er nog iemand een dochter te leen hebben voor een jaar of 10?
ff overschrijven bij het postkantoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
mits je ook het eigendomsbewijs afgeeft.
Ja!!! Die wil ik wel, maar als ze tien zijn begint de ellende pas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Juup© het volgende:
Wil er nog iemand een dochter te leen hebben voor een jaar of 10?
witnie...zoeken ze er nog IT'ers?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:13 schreef Blueman het volgende:
Waarom moet het altijd zo lang duren voordat je wat terughoort op een sollicitatie
Banen in de IT zie je zat..quote:
Ziek, veel huilen, niet willen eten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja!!! Die wil ik wel, maar als ze tien zijn begint de ellende pas.
Wat is er loos? Veel huilen! Ziek?
welcome to the clubquote:
Wij hebben een heel mooi meisje wat gelukkig geen huilbaby isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
welcome to the club
ziek: kinderen zijn 7x per jaar ziek, gemiddeld.
niet willen eten: mag gerust een voeding overslaan, maar niet te vaak
kan bijvoorbeeld keelpijn zijn.
Maar je kunt ook een "huilbaby" hebben. die ken ik wel meer.
kind van vrienden van ons huilde de hele eerste 2 jaar.
Gek werden ze er van, wel een heel mooi meisje geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij heeft niet de beruchte Zweedse vingeraids, want zijn hoofd heeft nog steeds de herkenbare bolle vorm.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef Inu het volgende:
Hebben jullie sneeuw?
Ik heb een hyperdeluxe drinkbak voor Dot gekocht die het water rondpompt, waardoor we niet telkens meer de kraan aan hoeven te doenNu hopen dat het werkt
Zoiets ja, maar dan alleen dat bolletjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pompt dan wel telkens vies water rond, de kraan is vers water.
Ik kon zo snel geen foto vinden van degene die ik bedoelde en die jij dus ook hebt nuquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan alleen dat bolletje
En je moet het ook wel verversen heNu heeft ze gewoon een waterbakje, dat wordt al helemaal smerig... En er zit een filter in, dat doet vast ook wel wat
Als je maar lol hebtquote:
zekersquote:
quote:
sterktequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
minpuntje...vanaf vanavond tot morgenochtend vroeg sta ik met P. in 1 ruimte annex café
en hij neemt zijn halve dorp weer mee![]()
lachen man...die Belgen zuipen echt tegen 110quote:
huh?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lachen man...die Belgen zuipen echt tegen 110
P.'s vlaamsche maten & bierquote:
ken je die uitdrukking niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar ik snap de "tegen 110" niet
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ken je die uitdrukking niet?
zuipen tegen 110?
misschien is het een Brabantse uitdrukking
Maar je doet het zelf welquote:
je bent geen braboquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar ik snap de "tegen 110" niet
quote:
en Juup©quote:
gezellig, kunnen we het meteen ten uitvoer brengenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef ColtZ40 het volgende:
ik doe ook mee! ik ken het ook niet na 33 jaar.
meen je nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef ColtZ40 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef ColtZ40 het volgende:
nee die snapt dat welquote:
ik zitz aan de dropfsjotzquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef ColtZ40 het volgende:
ja ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:49 schreef ArTiC het volgende:
en de limbo variant: "duchtig zuipen"
is die wel bekend?
gelukkigquote:
te hollandsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
wat is er mis met gewoon "flink zuipen"
Kip in de oven![]()
nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef ArTiC het volgende:
Coltje, doe je ook mee aan de F1 managert?
saaiquote:
je merkt er vazt minder van dan ikquote:
nee is voor car nerdzquote:
als ik van je zou winnen wel jaquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:49 schreef ArTiC het volgende:
en de limbo variant: "duchtig zuipen"
is die wel bekend?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit stond vandaag voor ons huis:
[ afbeelding ]
en je bent nog wel met een limbores getrouwdquote:
ArTiC autoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit stond vandaag voor ons huis:
[ afbeelding ]
Meer Nederlandse dan Limbabwaanse.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en je bent nog wel met een limbores getrouwd
Mijn civic had juist niet veel plastic..er zaten geen grote bumpers op, geen grote sideskirts etcquote:
Hap. hapquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn civic had juist niet veel plastic..er zaten geen grote bumpers op, geen grote sideskirts etc
Als je niet wil dat er gehapt wordt moet je niet hengelenquote:
Daarom hengel ik ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je niet wil dat er gehapt wordt moet je niet hengelen
tegen 110 zeker?quote:
maar u reed niet harder dan 110?quote:
ik ook, wat is je teamnaam?quote:
Failariquote:
hoort eerder in SPTquote:
als jij dan voortaan je posts over je gemoedsrust in R&P doet, berichten over welke planten je snoeit in F&F doet, je dochter te leen aanbieen in OUD en dingen over S&B post je maar in STAquote:
Strak planquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als jij dan voortaan je posts over je gemoedsrust in R&P doet, berichten over welke planten je snoeit in F&F doet, je dochter te leen aanbieen in OUD en dingen over S&B post je maar in STA
post dat maar in FBquote:
in KLB klagen aubquote:
ja kut..FEE is natuurlijk geslotenquote:
en teveel prikkels in PRK!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als jij dan voortaan je posts over je gemoedsrust in R&P doet, berichten over welke planten je snoeit in F&F doet, je dochter te leen aanbieen in OUD en dingen over S&B post je maar in STA
duchtig!quote:
Ik als echte brabo kan het natuurlijk wel. Net zoals zuipen tegen de klippen.quote:
Nope...2e gewordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:34 schreef Juup© het volgende:
Zou ArTiC iemand al een pijl in zijn lijf gegooid hebben met zijn tegen 100 en 10 kop?
Als ze gepland waren kun je dat wel vergeten denk ikquote:Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef Inu het volgende:
Sneeuw
Al zijn de uitgelopen werkzaamheden van NS wel zaadIk ga echt wel mn geld terug vragen, ook al waren ze gepland...
Ja, weet ik, maar uit protestquote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze gepland waren kun je dat wel vergeten denk ik
hallo, waar bist du geweest dit weekend?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:22 schreef Levitation het volgende:
Ik wil dat het nu verdorie eens voorjaar wordt. Bloemetjes, zonnetje, fluitende vogeltjes, lekker in de tuin in het zonnetje zitten...
Anders rij je ffkes naar de bjoetiecompany, volgens mij is dat bij jullie om de hoek.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
Oh SQ, ik had bij de Kruidvat van eoa vaag merk nagellakjes gekocht.
Voor 2 euro nagelverharder, mag je max. 3 weken gebruiken (2 dagen 'smeren', 1 dag niet)
Mijn nagels zijn keihard!
een vaag merk?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
Oh SQ, ik had bij de Kruidvat van eoa vaag merk nagellakjes gekocht.
Voor 2 euro nagelverharder, mag je max. 3 weken gebruiken (2 dagen 'smeren', 1 dag niet)
Mijn nagels zijn keihard!
ja bevalt het goed? Hoe lang heeft eva nog met d'r testnagels rondgelopen?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Anders rij je ffkes naar de bjoetiecompany, volgens mij is dat bij jullie om de hoek.
Daar had je vorige week 7x chinaglaze voor 10 euro. Das goei spul!
Yep het gaat goedquote:Op maandag 8 maart 2010 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een vaag merk?
Ik heb gemerkt dat het niet meer bijten mijn nagels steeds harder maaktEn ik heb altijd lak op, dat scheelt ook wel
Vaak bij die nagelverharders mag je er niks overheen smeren en dat zie ik niet zo zitten met mijn oranje nagels
Maar met jou gaat het dus goed zo te horen? Op naar de mooie handen ftw!![]()
catrice is een kwartjesmerk, net als essence, die voor bizar lage prijzen behoorlijk goei spul verkopenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Yep het gaat goed![]()
![]()
Ik heb geen idee of ik hier iets over heen mag smeren, maar het hoeft niet, is gewoon een mooi blank lakje.
Merk is volgens mij Catricenog nooit van gehoord.
Lakjes zijn normaal 1.99 nu met 50% korting
das wel heul liefquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
overigens is mijn lieve bleiblei een opbergsysteem voor me aan het bouwen. Allemaal lades waar de lakken in een hoek van 45 graden in kunnen staan zodat ik meteen zie welke kleuren het zijn zonder dat ik de potjes hoef op te tillenDeze lades komen in de ensuite
BB
[ afbeelding ]
ja maar wel alleen op werkdagen...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
kan je bij de bjoetiekompanie gewoon binnenlopen?
Jij wel:)quote:Op maandag 8 maart 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
kan je bij de bjoetiekompanie gewoon binnenlopen?
Wist je dat het halve nagellaktopic inmiddels daar is geweest en er zelfs groothandelmeets gepland worden nu? Allemaal jouw schuldquote:Op maandag 8 maart 2010 10:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij wel:)
Ja dat mag, en bij die andere die daar in veldhoven zit ook.
Er zitten er 2,
Beauty Company daar bij die dansschool. En groenendijk beauty plaza aan de andere kant van het industrieterrein.
Deze groothandels zijn ook voor particulieren
Hoezo? Mijn schuldquote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wist je dat het halve nagellaktopic inmiddels daar is geweest en er zelfs groothandelmeets gepland worden nu? Allemaal jouw schuld
loik! Toch wel een beetje buiten geweest ook?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef Inu het volgende:
Wat lief van BB
Toch fijn, die hobby's van die kerelsZo heb ik het hele weekend lekker aan de Xbox gezeten omdat Job een mega bult spellen had gedownload
'zuipers tegen 110'quote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen, moeders, nagellak fetisjisten, xboxers en andere bewoners
Ja hoor, gister met windkracht 20 tegenwind naar Zwijndrecht en Hendrik-Ido Ambacht gefietstquote:Op maandag 8 maart 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loik! Toch wel een beetje buiten geweest ook?
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja hoor, gister met windkracht 20 tegenwind naar Zwijndrecht en Hendrik-Ido Ambacht gefietst
wat je hier ziet is een echte killerquote:
Zonnetje was er inderdaad dit weekend, maar ik vond het nog altijd koud. Brr...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hallo, waar bist du geweest dit weekend?
UWV had trouwens een vinkje verkeerd staan waardoor mijn WW niet is overgemaakt (ja, ik ben ook zo'n vieze steuntrekker!) ik haat verkeerde vinkjes!
die is 1,5 sec nadat er iemand bovenop is gaan staan?quote:
er zitten al overal knoppen inquote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zonnetje was er inderdaad dit weekend, maar ik vond het nog altijd koud. Brr...Niet echt weer om in de tuin te gaan zitten, er stond ijs op onze vijver.
Nee, het moet écht lente worden, met van die knal groene blaadjes aan de bomen en bloemen aan mijn hortensia's enzo.
kan ik me voorstellen met zo'n groene mooie tuinquote:Op maandag 8 maart 2010 12:18 schreef Levitation het volgende:
Me knows, maar ik wil gewoon lekker in mijn tuin kunnen zitten.
iemand fluisterde het woord "sneeuw" ?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:19 schreef Levitation het volgende:
Iemand enig idee wat er op de A2 aan de hand is? Het staat voor het eerst in tijden ramvast hier voor! Zowel de lokale als de doorgaande banen!
A2quote:Op maandag 8 maart 2010 12:19 schreef Levitation het volgende:
Iemand enig idee wat er op de A2 aan de hand is? Het staat voor het eerst in tijden ramvast hier voor! Zowel de lokale als de doorgaande banen!
Ik zie op traphic.nl dat er een ongeluk gebeurd is. Dat is óf een heel groot ongeluk dat zowel het verkeer op de A2 als op de N2 stil staat, óf een van de 2 files is een kijkers file.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iemand fluisterde het woord "sneeuw" ?
Ja, maar het stomme is: ik kijk op verkeer vóórbij afslag Veldhoven en dat staat ook stil.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Van Maastricht naar Eindhoven
Tussen afrit High Tech Campus en afrit Veldhoven
4 kmt stilstaand verkeer
Oorzaak: Ongeval
dat is default....er staat ook iedere ochtend een file tot de afslag Geldermalsen...helaas loopt die wel altijd gewoon door tot aan Beesdquote:Op maandag 8 maart 2010 12:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar het stomme is: ik kijk op verkeer vóórbij afslag Veldhoven en dat staat ook stil.
hij gaaptequote:Op maandag 8 maart 2010 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die is 1,5 sec nadat er iemand bovenop is gaan staan?
Vanaf StipCity of Utrecht?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja hoor, gister met windkracht 20 tegenwind naar Zwijndrecht en Hendrik-Ido Ambacht gefietst
Ik denk vanuit Dordrecht, anders is het wel een afstand voor professionals.quote:
Je weet maar nooit bij haarquote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk vanuit Dordrecht, anders is het wel een afstand voor professionals.
Idd. Ben benieuwd wanneer mijn pakketje geleverd wordt.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
of de pakketbode even vaart wil maken, dank u
ik ga toch wel uit van vandaag, het is vrijdag geshipped.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd wanneer mijn pakketje geleverd wordt.
Vanuit Dordrechtquote:Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanaf StipCity of Utrecht?
P.S.
De windkracht aanduiding gaat maar tot 12
Jij kent mij duidelijk niet als je ook maar overweegt dat ik meer dan 5 kilometer fietsquote:
Borquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef Levitation het volgende:
Ik wil nog een keer van Eindhoven naar Antwerpen Antwerpen naar Eindhoven (= wind mee) fietsen en een keer van Gorinchem naar Nijmegen. Alleen heb ik nog nooit een idioot gevonden die met me mee wil.
sterkte met zoekenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef Levitation het volgende:
Ik wil nog een keer van Eindhoven naar Antwerpen Antwerpen naar Eindhoven (= wind mee) fietsen en een keer van Gorinchem naar Nijmegen. Alleen heb ik nog nooit een idioot gevonden die met me mee wil.
Een oud collega van me is op huwelijksreis naar Australië met de fiets... echt vreemdquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef Levitation het volgende:
In Nieuw Zeeland kwamen we ook mensen tegen op fietsvakantie.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Een oud collega van me is op huwelijksreis naar Australië met de fiets... echt vreemdZe zou eerst naar India gaan fietsen vanuit Nederland, maar nu zijn ze maar met fiets en al naar Australië gegaan om daar een paar maanden rond te gaan fietsen... vreemd...
Dat van mij is vorige week donderdag besteld en zijn binnen 3-4 werkdagen afgeleverd worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga toch wel uit van vandaag, het is vrijdag geshipped.
Maar ik mot nog weg vandaag...
Ik ken jou idd niet, jij komt altijd te laatquote:Op maandag 8 maart 2010 13:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Vanuit Dordrecht
[..]
Jij kent mij duidelijk niet als je ook maar overweegt dat ik meer dan 5 kilometer fiets
Heb jij een jas met bontkraag?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat van mij is vorige week donderdag besteld en zijn binnen 3-4 werkdagen afgeleverd worden.
En tussenstoppen op terrasjes waar je een lekker koud biertje kunt drinken terwijl je van het zonnetje geniet.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sterkte met zoeken
Nee geintje, lijkt me wel tof! Mits zon
of jij komt te vroeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ken jou idd niet, jij komt altijd te laat
Vanuit Nederland op de fiets naar India?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Een oud collega van me is op huwelijksreis naar Australië met de fiets... echt vreemdZe zou eerst naar India gaan fietsen vanuit Nederland, maar nu zijn ze maar met fiets en al naar Australië gegaan om daar een paar maanden rond te gaan fietsen... vreemd...
Nee.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind jij
Heb je ooit een afspraak gehad met Inu dan?
dat moet geen probleem zijn op de route eindhoven - antwerpsquote:Op maandag 8 maart 2010 13:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
En tussenstoppen op terrasjes waar je een lekker koud biertje kunt drinken terwijl je van het zonnetje geniet.
Nee, dit gaat waarschijnlijk nog altijd over jullie housewarming party.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind jij
Heb je ooit een afspraak gehad met Inu dan?
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet geen probleem zijn op de route eindhoven - antwerpsMaar bier drinken als je nog 50 km moet fietsen is echt te ruk voor woorden, dus ik ga voor de ice tea
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dit gaat waarschijnlijk nog altijd over jullie housewarming party.
oh, volgens mij was daar niemand TE laat toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dit gaat waarschijnlijk nog altijd over jullie housewarming party.
Wel om Juup te ontmoeten.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, volgens mij was daar niemand TE laat toch?
oh...dus het was geen housewarming maar een audiëntie?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...dus het was geen housewarming maar een audiëntie?
ik ook, en dan zo zeggen van: ja, ik vind het vervelend als mensen starenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef Juup© het volgende:
Gisteren een documentaire gezien over deze man:
[ afbeelding ]
Echt vreemd om dat zo te zien.
Het laatste idd. Wat een doorzettingsvermogen heeft die man, ongelofelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, en dan zo zeggen van: ja, ik vind het vervelend als mensen staren
Like, wat verwacht je! Je bent een romp! Natuurlijk schrikken mensen daarvan![]()
Ik vond 'm verder wel stoer
Die zin was onleesbaar...rifnederlandsquote:
Kon de zin anders goed lezen hoor, en met mij velen. Of het correct Nederlands was is weer een 2e.quote:
het zou een goede photoshop kunnen zijnquote:
Ik kan niet klussenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:59 schreef Levitation het volgende:
Inu: [TK] VW Kever 1303S (bouwjaar 1973)
Klussen kun je leren. Lijkt me eigenlijk best tof zo'n wagentje zelf opknappen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kan niet klussen
Daarom spaar ik door voor een wat duurdere zodat ik geen roestplekjes heb
Zet die vent van je eens aan het werk en laat hem klussen (of is dat een slecht idee?).quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kan niet klussen
tskquote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kan niet klussen
Niet van die leeftijd iig.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik denk ook niet dat er veel andere levende rompen zijn op aard
in goed Nederlands: beenlozigheidquote:
Dan heb je wel een waardeloze BMI.quote:
Maar je spaart wel veel schoenenkosten uit!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je wel een waardeloze BMI.
nou, dat betekent niet dat je geen benen hebt he, die zijn geamputeerd bij hem. Die ziekte zorgt ervoor dat je ruggegraat maar half af is waardoor je onderlichaam zich niet ontwikkeltquote:
Maar hij heeft toch wel een pielemuis?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat betekent niet dat je geen benen hebt he, die zijn geamputeerd bij hem. Die ziekte zorgt ervoor dat je ruggegraat maar half af is waardoor je onderlichaam zich niet ontwikkelt
quote:It's kinda hard to wear high heels, or slip on banana peels
How does she get in and out of tubs
I hope she dont get mad, I hope she thinks this song is good not bad
Cause we think that she's totally rad, she's nubs.
No fingers, no toes, she doesn't own elbows,
No phalanges no knobby knees to knock
She don't need knuckles or hands to go see punk rock bands
She's always in the stands, she's nubs
She can't pick up a phone, she can't get dressed alone
She's got no funny bone, she's nubs
No shoes for feet but we sure do think she's neat, she's nubs, she's nubs, she's nubs.
I asked her if she want a drink, I asked her if she liked Toronto,
I asked her to go out to the bar, but all she said was no thanks, no and no
It was time for us to leave, so I grabbed and shook her sleeve
and told her I'd see her at the next club she got into a pack
and some guy put her on his back, she said goodbye and kinda waved her stub
She's got beauitful eyes, and breasts regular size,
but without calves and thighs, she's nubs
It's hard to give good head or get tied to a bed,
when all you've got is a body and head, she's nubs
She's nubs, She's nubs, She's nubs...
Oh she may not walk the walk, and she may not like to talk
But boy she sure knows how to rock, she's nubs.
Ik ga echt geen roestplekken opknappen bij mn eerste autoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tskZun auto moet je juist zelf aan werken muts
Dan leer je het maar
Hij kan heel veel, maar aan auto's klussen hoort daar niet bijquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zet die vent van je eens aan het werk en laat hem klussen (of is dat een slecht idee?).
ohnee, die sleept niet over de grond hoor!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch wel een pielemuis?
Das kut als die de hele tijd over de grond sleept..
Krijg je een sleepzak van
Zit die in zijn oksel?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, die sleept niet over de grond hoor!
Hij moet wel scheef zitten anders zit hij op zijn zaakje.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, die sleept niet over de grond hoor!
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:22 schreef -moppie- het volgende:
Hij dacht toch dat de dochter misschien van hem was. Dan moet ie ook een piemul hebben.
Ze heeft het er ook over gehad trouwens, dat hij heel de tijd op zijn zak zat.
Ja dat wel, maar als hij loopt dan raakt de onderkant de grond niet, dat bedoel ikquote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij moet wel scheef zitten anders zit hij op zijn zaakje.
Misschien als zijn armen moe zijn welquote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als hij loopt dan raakt de onderkant de grond niet, dat bedoel ik
Aan mij gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef FUFR het volgende:
Artic, wat moet ik met een juniper ssg20?
die heb ik eentje gekregen maar weet niet wat ik er mee moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |