quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kan deze week ivm die stomme verslagen enzo alleen maar zaterdag ZumbaënKvinnetnieleuk. Maar studie gaat voor enzo. Areuh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Oke....ik ga het maandagavond samen met een vriendinnetje proberenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha dat plaatje in de OP![]()
En in de war is niet tof, Shiny! Geen stomme dingen aan de hand hoop ik? Anders ga ik ze op hun muil slaan </kabouter Wesley>.
Haai Sigme!![]()
Sarabi: eh ik geloof het wel! Het was niet essentieel anders dan een gewone step-les, en ik vond er eigenlijk weinig aanHet is nog steeds 'bewegen op muziek', maar het is meer op en af en rond dat stepgeval en dat vind ik wat ehh statisch? Plus ik lazerde steeds bijna van die step af of stapte er naast en ging dan bijna op mn plaat
Maar als je het niet probeert weet je het niet he!
Aan mij is het iig niet besteed.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef Chicolate het volgende:
Hele dag lezingen gehoord op een symposium, niets van de zon gezien en nu hoofdpijn + teveel gegeten. Heb het voorlopig weer gehad en er zaten ook leuke lezingen tussen gelukkig.
[..]. Maar over een weekje is het weer voorbij? Dan kan je weer zoveel zumbaen als je wilt
.
Ik doe met je mee trouwens. Deadlines van gister net aan gehaald allemaal maar ik denk niet dat het er deze week in zit.Nou de opdrachten zijn verdeeld over het hele blok dus er komen er wel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit was door een wijziging in het course-schedule deels verplaatst en dus ongelukkig opgehoopt... Nouja, komt wel goed! Volgende week weer voluit Zumbaën, heb er zin in!
![]()
En aw, arme jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nja die gaan meer richting vechtsport he? Da's meteen wat heel anders! Ik vind dat wel stoer, trouwens. Maar ik mis er denk ik de coördinatie / beheersing van ledematen voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke....ik ga het maandagavond samen met een vriendinnetje proberen
Het lijkt me wel leuker dan BodyCombat of Attack, dat vind ik allemaal zo eng klinken
Vind het nog steeds jammer dat BodyJam alleen op de tijd is dat ik al buikdans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu ga ik mn artikel maar eens ombouwen. Als de feedback er al opstaat tenminste, anders dan uhm ... tja.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef Chicolate het volgende:
@Maria:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu ga ik mn artikel maar eens ombouwen. Als de feedback er al opstaat tenminste, anders dan uhm ... tja.wat studeer je eigenlijk nu?
Dit klinkt niet echt naar scheikunde!
Dat vinden de scheikundigen ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]wat studeer je eigenlijk nu?
Dit klinkt niet echt naar scheikunde!
Klinkt lekker!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, een lijst!
O: eitje
T: plak citroencake van jarige collega. Zelfgebakken en lekker
L: klein bakkie udonnoedels met groente, ei en sojasaus
T: amandelen
T: speculoosje
D: op verzoek van Meneer: kip, patat en appelmoes
T: stukje bosbessenjam-taartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |