Ik heb toen geen voedselvergiftiging gehad dus het viel allemaal wel meequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Als ons mam ging koken dan at ik liever het bord op dan het gerecht!
Ach, ontbijt is eigenlijk hetzelfde als lunch, alleen wat vroegerquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chinees als lunch kan ik me in de verte nog iets bij voorstellen, maar als ontbijt?
Jij bent gewoon een hele grote eter, dat is het.
En wat drink je er dan bij? Koffie?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, ontbijt is eigenlijk hetzelfde als lunch, alleen wat vroeger
Bij chinees drink ik altijd waterquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat drink je er dan bij? Koffie?
Ik heb nou onderhand overal trek in gekregen, maar moet nog ff op mijn dochter wachten met de boodsschappenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, ontbijt is eigenlijk hetzelfde als lunch, alleen wat vroeger
is ook een slet die Remlofquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jawel.. maar het hangt er vanaf welke mensen er zijn. Maar ik voel me beschermd omdat Remlof in ieder geval wel komt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef Lotusss het volgende:
Zo en nu de sucadelappen even aanbakken en laten sudderen!
Wij moeten ook nog iets te eten bedenkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb nou onderhand overal trek in gekregen, maar moet nog ff op mijn dochter wachten met de boodsschappenDus ik heb straks een kop op me boodschappen kar.....
ik las tiet........quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog iets te eten bedenken
Al heb ik de friet van Cc nog in mijn hoofd
Figuurlijk
Stomme Beequeen. Ik zal haar nu moeten bannen.quote:
bannenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Stomme Beequeen. Ik zal haar nu moeten bannen.
Of kicken. What to do, what to do.
Feli met je broer. Is die lekker?
Gefrituurde tietjes mag je met je handjes eten!quote:
Nee , niks voor jou....Zonde eik, ik heb 4 broers en met hem heb ik nooit een echte klik gehad, we zijn erg verschillend.Maar ja kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Stomme Beequeen. Ik zal haar nu moeten bannen.
Of kicken. What to do, what to do.
Feli met je broer. Is die lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |