Ik heb toen geen voedselvergiftiging gehad dus het viel allemaal wel meequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Als ons mam ging koken dan at ik liever het bord op dan het gerecht!
Ach, ontbijt is eigenlijk hetzelfde als lunch, alleen wat vroegerquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chinees als lunch kan ik me in de verte nog iets bij voorstellen, maar als ontbijt?
Jij bent gewoon een hele grote eter, dat is het.
En wat drink je er dan bij? Koffie?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, ontbijt is eigenlijk hetzelfde als lunch, alleen wat vroeger
Bij chinees drink ik altijd waterquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat drink je er dan bij? Koffie?
Ik heb nou onderhand overal trek in gekregen, maar moet nog ff op mijn dochter wachten met de boodsschappenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, ontbijt is eigenlijk hetzelfde als lunch, alleen wat vroeger
is ook een slet die Remlofquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jawel.. maar het hangt er vanaf welke mensen er zijn. Maar ik voel me beschermd omdat Remlof in ieder geval wel komt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef Lotusss het volgende:
Zo en nu de sucadelappen even aanbakken en laten sudderen!
Wij moeten ook nog iets te eten bedenkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb nou onderhand overal trek in gekregen, maar moet nog ff op mijn dochter wachten met de boodsschappenDus ik heb straks een kop op me boodschappen kar.....
ik las tiet........quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog iets te eten bedenken
Al heb ik de friet van Cc nog in mijn hoofd
Figuurlijk
Stomme Beequeen. Ik zal haar nu moeten bannen.quote:
bannenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Stomme Beequeen. Ik zal haar nu moeten bannen.
Of kicken. What to do, what to do.
Feli met je broer. Is die lekker?
Gefrituurde tietjes mag je met je handjes eten!quote:
Nee , niks voor jou....Zonde eik, ik heb 4 broers en met hem heb ik nooit een echte klik gehad, we zijn erg verschillend.Maar ja kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
de daltonsquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee , niks voor jou....Zonde eik, ik heb 4 broers en met hem heb ik nooit een echte klik gehad, we zijn erg verschillend.Maar ja kan gebeuren.
whaha.....owjeequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gefrituurde tietjes mag je met je handjes eten!
tosooquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:02 schreef Anniebab het volgende:
Hey, ik ga boodschappen doen, latersss
Goffer de goffer. Wie zette mij op het verkeerde been dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Noek het volgende:
Oh, dat is jammer. Had je het wel graag anders gezien? Ja, natuurlijk anders zou je het niet zonde vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:01 schreef Anniebab het volgende:
Zonde eik, ik heb 4 broers en met hem heb ik nooit een echte klik gehad, we zijn erg verschillend.Maar ja kan gebeuren.
geef mij maar het orgineelquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer. Wie zette mij op het verkeerde been dan?![]()
[ afbeelding ]
een eruptiequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer. Wie zette mij op het verkeerde been dan?![]()
[ afbeelding ]
Tsja, das even lastig hier.quote:
hé slettebak !quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
Met de ontluikende lente enzo
Serieus?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
Mijn vriend voorspelde het gisteren al: Agnes Kant trekt zich terug.
Damn ja, nou Jan kom er maar inquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
Daar heb je geen Anne voor nodig, Disana.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
quote:
Zie net staan dat de pizza's bij de AH in de aanbieding zijn (en ik toch boodschappen moet doen omdat ik wat ingrediënten voor mijn curry niet in huis heb)...quote:
Nee, maar dus wel mijn vriend. Gisteren zeiden ze nog dat ze als één man achter haar stonden. Mijn vriend zei al dat ze op dat moment moeilijk konden zeggen dat het anders was.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je geen Anne voor nodig, Disana.
quote:Verklaring Agnes Kant: ’Trots en dankbaar voor 20 jaar werk met hart en ziel’
04-03-2010 • Vol overtuiging en vol overgave nam ik bijna twee jaar geleden het fractievoorzitterschap over van Jan Marijnissen. Dat dit niet makkelijk zou zijn, zo niet een welhaast onmogelijke opgave, wist ik. Desalniettemin had ik er alle vertrouwen in en had en gaf de fractie en de partij mij het volle vertrouwen.
Daar was en ben ik trots op.
Trots ben ik ook op mijn inzet, mijn toewijding en de prestaties van de fractie onder mijn leiding. Op mijn initiatief heeft de fractie grote waardevolle onderzoeken onder politieagenten, leraren en werkers in de zorg gehouden. De betrokkenheid met de mensen in de samenleving is voor ons SP-ers de kern van volksvertegenwoordiger zijn. Teleurstellend is dat deze waardevolle werkwijze van de SP onvoldoende voor het voetlicht komt.
Na de slechte verkiezingsuitslag bij de afgelopen gemeenteraadverkiezingen en peilingen werd mij veelvuldig de vraag gesteld of ik wel kon blijven. Mijn antwoord daar op was, dat wat voor mij het zwaarste weegt, het vertrouwen is dat de partij en vele mensen in mij hebben. En ik voel en ervaar: dat vertrouwen is er nog volop.
Ik ben dankbaar voor dat vertrouwen.
Helaas gaat het in de huidige politiek om meer. Onmiskenbaar wordt de slechte verkiezingsuitslag en lage peiling gekoppeld aan mijn optredens als boegbeeld van de SP.
Of dat terecht is, daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
De kans is groot dat deze koppeling de komende maanden de campagne blijft overschaduwen.
Daarom heb ik gemeend het partijbelang te dienen door af te zien van het lijsttrekkerschap voor de verkiezingen in juni en per direct het fractievoorzitterschap te beëindigen.
De inzet voor een betere samenleving was voor mij de afgelopen 20 jaar een roeping, waar ik me met hart en ziel voor heb ingezet. Ik heb er alle vertrouwen in dat de partij en fractie mensen kan overtuigen en binden om samen te werken aan een menselijk en sociaal Nederland.
quote:
Whoooooooooooooquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
Waaaaaaaaaant De Sjonnies ()gebruiken dit deuntje en nu heb ik dit deuntje in mijn hoofd. Fijn deuntje wel.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
Waaaaaaaaaant De Sjonnies ()gebruiken dit deuntje en nu heb ik dit deuntje in mijn hoofd. Fijn deuntje wel.
Programmeer d'r als wake up-tune op je foon. Nooit meer verslapen.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jij vindt het ook een lekker deuntje
pfff gelukkig
Doe die eens in een spoilerquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Programmeer d'r als wake up-tune op je foon. Nooit meer verslapen.
[ afbeelding ]
als die nou op de meet komtquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Programmeer d'r als wake up-tune op je foon. Nooit meer verslapen.
[ afbeelding ]
Ik vond 'r als sidekick van Marijnissen ook altijd prima. Wat er met haar gebeurd is weet ik niet, maar ze heeft nu in ieder geval een verstandig besluit genomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ja die onderzoeken, daar was ze goed in. Achter de schermen dan wel.
En ga je dan terug schreeuwen? En dan roffelen wij met onze handtasjes op de tafel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
als die nou op de meet komt
dan kom ik ook![]()
Tnnx Cc.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa we gaan d'r bashenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En ga je dan terug schreeuwen? En dan roffelen wij met onze handtasjes op de tafel.
En was beter tot haar recht gekomen al gillend bij een eventuele staking van havenarbeiders.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Debatteren was niet haar sterkste punt, maar ze had hart voor de SP.
De Wit. Lijkt me ook wel een geschikte!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:23 schreef Coos het volgende:
Jááá Kant weg.![]()
Maar wie moet het nu gaan doen?
van mij mag hij wel
[ afbeelding ]
die valt op kleine misdienaartjesquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:23 schreef Coos het volgende:
Jááá Kant weg.![]()
Maar wie moet het nu gaan doen?
van mij mag hij wel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Wit. Lijkt me ook wel een geschikte!
whaha...dit kan geen toeval zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
die valt op kleine misdienaartjes![]()
dat zie ik dan ook gelijk hé
tis een gave
Als je hem in een spoiler zet komt er dit uitquote:
Whaha...nah ze frist al op...zie je welquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hem in een spoiler zet komt er dit uit![]()
[ afbeelding ]
jah ik moest wel effe goed kijken maar da's inderdaad toevalquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:28 schreef Laysa het volgende:
Goed...en ondertussen verneuk ik gelijk die quotes
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hem in een spoiler zet komt er dit uit![]()
[ afbeelding ]
Ongeveer bij de Belgische grens gok ik.quote:
die is met zijn fiets klundert onveilig aan het makenquote:
Hoorde net wel een melding van een spookfietser op de snelweg, in de buurt van Breda.quote:
Als tie zichzelf gespoilerd heeft...nou dan...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoorde net wel een melding van een spookfietser op de snelweg, in de buurt van Breda.
ik ga ook mijn kliekje ff opwarmenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef FANN het volgende:
boerhammetjes
nou heb ik weer honger
ik ga patat met satésaus maken
quote:
Gadver.quote:
Afschieten die pitbullsquote:` In Sint-Oedenrode is een vrouw van 22
tijdens het uitlaten van haar hondje
aangevallen door drie pitbulls.Toen de
pitbulls haar zagen,stormden ze op haar
af.De vrouw beschermde haar hondje door
het op te tillen en werd toen in haar
armen en onderrug gebeten.De gemeente
bekijkt wat er met de pitbulls moet
gebeuren.De eigenaar krijgt een boete.
van Bommel,,,die had toch vieze en gescheurde onderbroeken aan,quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
mooi...dan hoef je dus ook niet heel hard weg te rennen![]()
Ik wist niet dat wij hetzelfde setje hadden gekocht!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mn rode lingerie setje?
Dit wordt echt eng inmiddelsquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij hetzelfde setje hadden gekocht!
Gelukkig krijgt de eigenaar een boetequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:36 schreef Coos het volgende:
Dat doen ze anders nooit!![]()
[..]
Afschieten die pitbulls
D_K is af en toe een beetje engquote:
Het ging meer om iets andersquote:
Dat hoop ik wel, die was uitstekend destijds, als tijdelijk vervanger van Janquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
van Bommel?
Van Bommel heeft al gezegd dat hij niet wil. Hij wil een fris gezicht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, die was uitstekend destijds, als tijdelijk vervanger van Jan
Jammer, nou ja, het geeft mij weer wat hoop dat ik toch weer op de SP kan stemmen straksquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Van Bommel heeft al gezegd dat hij niet wil. Hij wil een fris gezicht.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
En voor de liefhebbers, vannacht zes graden vorst, morgennacht 5 tot 10 cm droge sneeuw![]()
neequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
En voor de liefhebbers, vannacht zes graden vorst, morgennacht 5 tot 10 cm droge sneeuw![]()
Ik wil lente en wel per direct zo'n 22 graden!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
ja Coos.....vind ik ook......quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil lente en wel per direct zo'n 22 graden!!!![]()
Ken jij dat effe regelen??
Gewoon binnenblijven en de verwarming heul hoog zettenquote:
Sssst.... nu verpest je zijn reputatiequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het ging meer om iets anders....het enge enge vind ik reuze meevallen
...sterker nog,,,,dat is ie totaal niet
ja dat gaat nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon binnenblijven en de verwarming heul hoog zetten.
't werkt nu al, een nieuwe trainer lijsttrekkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer, nou ja, het geeft mij weer wat hoop dat ik toch weer op de SP kan stemmen straks
Je mag vast wel met hondjes meerijden over een paar wekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil lente en wel per direct zo'n 22 graden!!!![]()
Ken jij dat effe regelen??
Welnee...das bij mij...bij anderen is tie vast heul engigquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sssst.... nu verpest je zijn reputatie
Man man, ik heb mij twee jaar lang rot geërgerd aan die muts. Ik hoop trouwens wel dat ze behouden blijft voor de SP, want ze is achter de schermen een goed en fanatiek tijgertje met het hart op de goede plaats.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
't werkt nu al, een nieuwe trainer lijsttrekker
Zekerquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee...das bij mij...bij anderen is tie vast heul engig
Das euhhh... zo ongeveer ...April....ja....April is een heel goed planquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb, denk ik, nog voor twee weken hout, daarna is het over en gelijk 20 graden
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, op 1 april moeten we allemaal buiten kunnen zitten.
April doet wat ie wil. Ik ging in mei '80 in militaire dienst en zelfs toen vroor het 's nachts nog.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das euhhh... zo ongeveer ...April....ja....April is een heel goed plan
en in 1990 was het 30 graden en konden we buiten zittenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
April doet wat ie wil. Ik ging in mei '80 in militaire dienst en zelfs toen vroor het 's nachts nog.
Ik heb niet zo veel met de SP dus ik vond een "stampvoetende" Kant altijd wel vermakelijk in het debatquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man man, ik heb mij twee jaar lang rot geërgerd aan die muts. Ik hoop trouwens wel dat ze behouden blijft voor de SP, want ze is achter de schermen een goed en fanatiek tijgertje met het hart op de goede plaats.
dat kan nu ook, ik zeg niet dat het prettig is, maar toch...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, op 1 april moeten we allemaal buiten kunnen zitten.
We wachten af, de mens wikt, maar de CU beschiktquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:01 schreef Laysa het volgende:
of 25 graden dat kan ook...maar warm was het
Vanmiddag was het heerlijk uit de wind en in de zonquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
dat kan nu ook, ik zeg niet dat het prettig is, maar toch...
Smakelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We wachten af, de mens wikt, maar de CU beschikt![]()
Nu eerst babi pangang, vers gebracht van en door de Chinees
Hey andere beebquote:
ja blegh...maar dan is het ook echt klaar.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef Kally het volgende:Ik wil geen sneeuw meer, ik moet morgen in de auto
Ik wil dat het nu klaar isquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja blegh...maar dan is het ook echt klaar.....
Ja ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil dat het nu klaar isik wil ut, ik wil ut, ik wil ut
Natuurlijk is dat zonde. Ik hou ook van hem ,maar ja hij is altijd al de lastigst geweest zeg maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer. Had je het wel graag anders gezien? Ja, natuurlijk anders zou je het niet zonde vinden.
Naast dat het je broer is, is het gewoon een mens hè en de ene ligt je wat beter dan de ander.
Hartelijk dankquote:
das dus net wanneer ik dr uit moetquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hartelijk dank![]()
't Gaat morgenmiddag pas beginnen, eerst regen, daarna natte sneeuw, 's nachts droge meuk
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mn rode lingerie setje?
Ja het is moeilijk, het blijft je broerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zonde. Ik hou ook van hem ,maar ja hij is altijd al de lastigst geweest zeg maar.
De andere broers me zus en ik nemen hem ook zoals hij is, maar t is een moeilijk iemand ,ook voor zichzelf.
Gescheiden, weinig contact met kids,en is ervan overtuigd dat ie alles goed doet en altijd heeft gedaan.Ik ben er een beetje klaar mee.Vind t ook weer zielig.
Maar das zo weer weg, overdag wordt t toch ver boven nul?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hartelijk dank![]()
't Gaat morgenmiddag pas beginnen, eerst regen, daarna natte sneeuw, 's nachts droge meuk
Oquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hartelijk dank![]()
Jij wil gelijk weer naar de herfst?quote:
Nope, we krijgen daarna een paar koude dagenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar das zo weer weg, overdag wordt t toch ver boven nul?
Ik bereid je vast voorquote:
ik verlang gewoon naar warmer weer....het hoeft niet bloedje heet te zijn...maar zo'n 22-24 graden das lekkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bereid je vast voor![]()
Zomer vind ik ook niets eigenlijk. Klamme nachten, overdag te warm om wat te doen (niet dat ik überhaupt wat doen wil, maar toch). De lente en de herfst zijn mijn favorieten
Lekker juist, lekker plak en kleefquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bereid je vast voor![]()
Zomer vind ik ook niets eigenlijk. Klamme nachten, overdag te warm om wat te doen (niet dat ik überhaupt wat doen wil, maar toch). De lente en de herfst zijn mijn favorieten
Ik had het niet over slapenquote:
Nou niet echt ver hoor haha, ik moet naar 2 onderaannemers van ons (ik werk bij een taxi bedrijf) om nieuwe contracten te laten ondertekenen, dus eerst naar Benthuizen en dan naar Delftquote:
Jaquote:
Lijkt mij leuker dan op een duf kantoor rondhangen, een beetje de baan opquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou niet echt ver hoor haha, ik moet naar 2 onderaannemers van ons (ik werk bij een taxi bedrijf) om nieuwe contracten te laten ondertekenen, dus eerst naar Benthuizen en dan naar Delft
Twijfelde je daaraan dan?quote:
Heb er nog niks van gezien, zo maar eens 't 20u journaal aanslingerenquote:
Over dertien dagen....ben ik alweer wegquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je mag vast wel met hondjes meerijden over een paar weken
Wallen onder de ogen van slaapgebrek en/of huilen plus een wit bekkiequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb er nog niks van gezien, zo maar eens 't 20u journaal aanslingeren.
Dat helpt met postenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef Dementor het volgende:
Ik leef nog.
Nee ik zit dus wel op kantoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lijkt mij leuker dan op een duf kantoor rondhangen, een beetje de baan op![]()
Rij jezelf ook wel eens in zo'n bak? Ooit deed ik het als bijbaantje in het weekend, was best leuk om te doen, al dat dronken gepeupel
en jij snapt het niet.quote:
quote:
Ik dacht altijd dat je in de buurt van Layssa woonde, maar dat is dus helemaal niet zo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik zit dus wel op kantoor, maar tegenwoordig moet je een chauffeurspas hebben voor je mag rijden. Maar "gewone" taxi hebben wij niet meer, wij doen voornamelijk regiotaxi, wel gaaf hoor in ons kleine kantoortje zitten de centrales van Waterweg, Haaglanden, Gouda en Voorne Putten
wij wonen zo'n anderhalf uur rijden van elkaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je in de buurt van Layssa woonde, maar dat is dus helemaal niet zo.
Nee dan krijg je het Callcentre in Ijsselmuidenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gouda. Als ik een taxi bel krijg ik Kally
aan de lijn?
Connexionquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dan krijg je het Callcentre in Ijsselmuidenwe hebben wel een gedeelte telefonie maar nou net Gouda niet, maar als je een klacht hebt over de rit dan krijg je wel mij
Nope ik woon in Schiedamquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je in de buurt van Layssa woonde, maar dat is dus helemaal niet zo.
Nou, ze zag er erg aangeslagen uit,,ziellug hoor....quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb er nog niks van gezien, zo maar eens 't 20u journaal aanslingeren.
Mijn komende taxirit heb ik een klachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dan krijg je het Callcentre in Ijsselmuidenwe hebben wel een gedeelte telefonie maar nou net Gouda niet, maar als je een klacht hebt over de rit dan krijg je wel mij
quote:
Ja, heb ook wel wat met haar te doen. Maar toch is 't goed. Ik begrijp alleen niet waarom ze de politiek gaat verlaten. Vind ik ook wel jammerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou, ze zag er erg aangeslagen uit,,ziellug hoor....
Ze had geloof ik de hele nacht niet geslapen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou, ze zag er erg aangeslagen uit,,ziellug hoor....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mijn komende taxirit heb ik een klacht.
Oh alleen regiotaxiquote:
Dat had je beter niet kunnen zeggen want ik denk dat jouw eerstvolgende taxirit niet eens komt opdagen nu.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dr is een kortere weg om dr mee uit te vragen Pietelquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh alleen regiotaxi. Je maakt 't wel lastig zo
.
Eigenlijk kun je gewoon bellen, ik doe van alles, en nee geen manus dan wordt mijn manager boos haha, zij noemt mij haar rechterhand (ondertussen de linker ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pietje, jij bent zo economisch. Waarom bel je niet gewoon een klacht door zonder een rit gemaakt te hebben, da's een stuk voordeligerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
pikstaanderig weer Teun, daar hebben we het over.quote:
Nee die ken ik nog (werk er al 12 en half jaar toen was het nog Eurotaxquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En van de Wetering (maar dat was misschien voor jouw tijd)
Ja Coos, da's vijf minuten, daarna kan ik toch gewoon weer door met niks doen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Coos het volgende:
[..]
pikstaanderig weer Teun, daar hebben we het over.
Ik ben ook niet easyquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje, jij bent zo economisch. Waarom bel je niet gewoon een klacht door zonder een rit gemaakt te hebben, da's een stuk voordeliger
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat had je beter niet kunnen zeggen want ik denk dat jouw eerstvolgende taxirit niet eens komt opdagen nu.
Nee 0900 en dan kom je in Ijsselmuidenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
moeten ze wel een 0800 nummer hebben.
En toen ging taxibedrijf Stoel in Kampen kapot. En daar zat ik in de weekenden. En ik kreeg altijd veel klachten van die ouwe besjes. Ik kreeg toen 20 procent van de rit en gaf altijd vol gas om maar weer zo snel mogelijk een volgende op te pikken. Die ouden van dagen vlogen op de achterbank van links naar rechtsquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die ken ik nog (werk er al 12 en half jaar toen was het nog Eurotax) heb nog een riedeltje tegen van de Wetering gemaakt met klachten, niet wetende dat hij de Big Boss was, maar hij kon het wel waarderen hahaha
Whahahaha ja lachen, ach weet je sommige klachten zijn echt wel terecht maar je hebt erbij pffff,. We hebben ook zo'n heerlijke meneer in Den Haag (nee niet Coos) die heeft iedere dag een klacht, maar hij snapt niet dat we alles met de computer doen en dat tijden zo van de auto in mijn scherm komen hahahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toen ging taxibedrijf Stoel in Kampen kapot. En daar zat ik in de weekenden. En ik kreeg altijd veel klachten van die ouwe besjes. Ik kreeg toen 20 procent van de rit en gaf altijd vol gas om maar weer zo snel mogelijk een volgende op te pikken. Die ouden van dagen vlogen op de achterbank van links naar rechts
Have funquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:57 schreef Coos het volgende:
Journaal kijken - eten - keuringsdienst van waarde - douchen.
Later
have funquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:57 schreef Coos het volgende:
Later
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:57 schreef Coos het volgende:
Later
quote:
Ja, was toen nog niet zo. Ze konden je maar moeilijk traceren. Ik kan wel een boek schrijven van die twee jaar dat ik dat als bijbaantje gedaan heb. En die oudjes, dat was wel bot eigenlijk, maar ze kostten altijd zoveel tijd. Uitgebreid afscheid nemen als ze op visite waren, kreupelen naar die auto, rolstoel achterin tillen, nooit fooi geven. Dus als ze één keer zaten, dan was het gassen om ze maar weer zo snel mogelijk eruit te krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha ja lachen, ach weet je sommige klachten zijn echt wel terecht maar je hebt erbij pffff,. We hebben ook zo'n heerlijke meneer in Den Haag (nee niet Coos) die heeft iedere dag een klacht, maar hij snapt niet dat we alles met de computer doen en dat tijden zo van de auto in mijn scherm komen hahaha
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Zo is het ooit begonnen
![]()
Ja toen het nog Eurotax was, ging het net zo, dat was wel straattaxi, god lachen die verhalen af en toe. Nu nog wel hoor, chauffeurs komen altijd ff hun verhaal doen voor als er een klacht komt, ik lach me rot af en toe.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, was toen nog niet zo. Ze konden je maar moeilijk traceren. Ik kan wel een boek schrijven van die twee jaar dat ik dat als bijbaantje gedaan heb. En die oudjes, dat was wel bot eigenlijk, maar ze kostten altijd zoveel tijd. Uitgebreid afscheid nemen als ze op visite waren, kreupelen naar die auto, rolstoel achterin tillen, nooit fooi geven. Dus als ze één keer zaten, dan was het gassen om ze maar weer zo snel mogelijk eruit te krijgen.
Plus, ik was jong, 23,24 en onbezonnen. Alles ging in die tijd bij mij vol gas.
Dat is moreel verwerpelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje, jij bent zo economisch. Waarom bel je niet gewoon een klacht door zonder een rit gemaakt te hebben, da's een stuk voordeliger
Ja liefde op het eerste gezichtquote:
Ja, die heb jij nog niet hè, te jong en te weinig geleefdquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef Dementor het volgende:
Ojee daar komen de verhalen weer.
Ja en dan de kots uit je wagen spuiten in de wasstraatquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zou eigenlijk wel weer taxi willen rijden, dronken tuig naar huis brengen
Gelukkig nog jong en ik leef behoorlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die heb jij nog niet hè, te jong en te weinig geleefd
Ik mis de "oude" chauffeursverhalen juist vreselijk, vooral die over de zeelui hahahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die heb jij nog niet hè, te jong en te weinig geleefd
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. wel dat ze rijdend de deur open deden en de shoarma naar buiten werkten. Goorlappenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dan de kots uit je wagen spuiten in de wasstraat
Daar ben je zelf bij lijkt me, en wat is er mis met verhalen van vroeger, ik kan daar eerlijk van genieten hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig nog jong en ik leef behoorlijk.
Alleen geen zin om te eindigen zoals zovelen.
Gaat toch gewoon gebeuren Dementor, of een paar kuub zand op je buik of de hens in. We eindigen allemaal gelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen geen zin om te eindigen zoals zovelen.
Hij verzint ze waar je bij staat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij lijkt me, en wat is er mis met verhalen van vroeger, ik kan daar eerlijk van genieten hoor
Al zou 't zo zijn, ze zijn vermakelijkquote:
Dus tot die tijd maakt het geen klap uit wat je doet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat toch gewoon gebeuren Dementor, of een paar kuub zand op je buik of de hens in. We eindigen allemaal gelijk
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. wel dat ze rijdend de deur open deden en de shoarma naar buiten werkten. Goorlappen
En als dat zo is, wat dan nog, als het je niet boeit moet je het niet lezenquote:
Hap hap!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jezus, wat ben je ook af en toe een over het paard getild lamlulletje
Dat denk je maar. Ik had er eentje die wilde immer in de kofferbak. Woonde in Wilsum en ik moest hem dan afzetten op het uitgaansplein in Kampen. Vond hij altijd leuk om uit de kofferbak te stappen. Geloof je vast nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus tot die tijd maakt het geen klap uit wat je doet?
Wel mooie Taliban taxi verhalen hoor.
Wat zei je, ik rijd straks het kanaal in als je niet heel snel op de passagiersstoel gaat zitten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Ik had er eentje die wilde immer in de kofferbak. Woonde in Wilsum en ik moest hem dan afzetten op het uitgaansplein in Kampen. Vond hij altijd leuk om uit de kofferbak te stappen. Geloof je vast niet![]()
40 procent wel, 60 procent niet. Ik denk dat ze het niet eens zijn met die snelle beslissing dat hij de kar weer moet trekken maar dat ze in het belang van de partij de rijen sluiten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:12 schreef hondjes het volgende:
Denk jij dat Balkie ook weggaat Teun???
Zulke verhalen in de taxiwereld nee dat geloof ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Ik had er eentje die wilde immer in de kofferbak. Woonde in Wilsum en ik moest hem dan afzetten op het uitgaansplein in Kampen. Vond hij altijd leuk om uit de kofferbak te stappen. Geloof je vast niet![]()
Dan geloof je ook vast niet dat ik een rit van een 15-20 minuten achteruit gereden heb, omdat die dronken gast dacht dat hij dan geld terugkreeg in plaats van dat hij moest betalen.
En dan geloof je natuurlijk ook niet dat een flinke kerel mij niet wilde betalen en ik achter hem aan sukkelde, de flat in, drie hoog en zijn vrouw om geld vroeg en getuige werd van een immense ruzie tussen hem en haar.
whutquote:
Dat geloof ik wis en waarachtig wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Zulke verhalen in de taxiwereld nee dat geloof ik niet![]()
Dan geloof je ook niet dat een van de vrouwen van de centralisten altijd bijverdiende door de rest van de centralisten een beurt te geven als haar man moest werken, en dat manlief hier niets van wist
Reclame van de Mac, zitten heel verliefd te kijken, zij vreet hem haast op zegt hij ineens ik krijg nog geld van je voor die burgerquote:
The Bitchquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat geloof ik wis en waarachtig wel.
Zo ben ik trouwens ook een keer bij de veter genomen door een beauty. Die rit kostte mij persoonlijk geld![]()
Ze wilde naar Harderwijk en had tot Elburg geld. Ik zou het wel krijgen als ze thuis was. Handje op m'n been, beetje flirten en ik ging nat, ik geloofde haar.
Ja, ik hoop dat ze hem dumpen, maar dan krijg je vermoedelijk van Geel of Verhagen ervoor terug. Van wat naar half-watquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:21 schreef hondjes het volgende:
Het rommelt in de partij...hoorde ik
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren...
quote:
Er wordt zoveel afgerommeld,,op kantoren, bij politie ..eigenlijk overal..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat geloof ik wis en waarachtig wel.
Zo ben ik trouwens ook een keer bij de veter genomen door een beauty. Die rit kostte mij persoonlijk geld![]()
Ze wilde naar Harderwijk en had tot Elburg geld. Ik zou het wel krijgen als ze thuis was. Handje op m'n been, beetje flirten en ik ging nat, ik geloofde haar.
Klopt, en het mooie is iedereen weet er altijd vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er wordt zoveel afgerommeld,,op kantoren, bij politie ..eigenlijk overal..
Tja, die zijn nog erger..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ze hem dumpen, maar dan krijg je vermoedelijk van Geel of Verhagen ervoor terug. Van wat naar half-wat
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:41 schreef D. het volgende:
Zo!
als ik iemand heb overgeslagen hoor ik het wel
De statistieken!
Voor het pluche verkoop je desnoods je ziel nietwaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar een kwart van de CDA'ers sluit de PVV uit als coalitiegenoot.
Zo zijn ze, ik wist 'tquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar een kwart van de CDA'ers sluit de PVV uit als coalitiegenoot.
Ik heb je net aan het 2e lijstje toegevoegdquote:
Ja, al mijn principes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Heb jij een Agnes-ringtone, of heb ik iets gemist?
He verdoriequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar nu heb je ze gemist. Allemaal!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb je net aan het 2e lijstje toegevoegd
(je stond niet in het 1e lijstje en voor het 2e heb ik het eerste lijstje gebruikt en aangevuld met een ander lijste waar je ook niet opstond)
Ik ga denk ik maar ff puzzelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Welnee , ik doe maar wat, ik ga bankhangen, ik ben moe.......![]()
Al bezigquote:
Samen met d'r buurman?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:19 schreef Dementor het volgende:
Agnes Kant bij De Rijdende Rechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |