Hmm ja en mag ik dan ook nog iets opperenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben trouwens best pissed nuDat ze idd helemaal geen krabje heeft genomen om te checken wat het is. Waarom niet in godsnaam, en waarom heb ik het daar niet gewoon geëist?
Wat als het nou wel ringworm is? Dan zijn al die druppels en zooi en pillen dus mooi voor niets die hij nu heeft.
Ik heb net zitten Googlen en het lijkt er eigenlijk best veel op
Dat zou ik nou zelf echt niet direct bij elke oorontsteking doen, ik snap dat jij t aanraadt omdat je er een slechte ervaring mee hebt maar meestal is een oorontsteking gewoon snel verholpen, als ik na een dag of wat medicatie geen verbetering zou zien zou ik dat wel doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja en mag ik dan ook nog iets opperendat ze een zwabje neemt om te checken wat voor oorontsteking het is?
Kost wel even watmaar dan geef je wel doelgericht AB en weet je zeker dat het weg gaat.
Volgens mij wel, daarvoor was het me echt nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben jammer genoeg geen da, maar ik zou wel meteen aan ringworm denken hoor, als ik zulke plekken zag.
Begon het met 1 plekje en werden het er snel meer?
Je hoeft er toch niet zelf in te rijden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh en straks omdat ze zo eerst een van de auto's van Heer G komen ophalen.
En die is er niet.
En ik snap geen ruk van die auto (die oude VW 411) en die moet dus mee en dan gaan ze hem opknappen.
Daarna ga ik bellen (kan tussen 19 en 20 uur ook nog zag ik).
Nee, maar ik moet uitleggen dat ze dat ding niet mogen starten en dat hij dan op een oplegger moet worden gesleept/geduwd (?) en wat ze er aan moeten doen enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet zelf in te rijden?
Ik wou dat ik het wist...quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
En waarom geen kapje? Zo blijft het natuurlijk open gaan.
Arme Borisquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik kan wel janken
Arme zieltje, weet nog niet dat ie vanavond weer moet.
Ze vroeg daar nog 'Heeft ie geen stress?'. Nou, nu zéker na vandaag in elk geval ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |